Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Σαμπρίνα μπορεί να είσαι διάσημη τραγουδίστρια στις νυχτερινές πίστες (αλλά τώρα ελπίζω να σου έμαθα), ότι εγώ είμαι πολύ καλύτερος κυρίαρχος Μονομάχος του facebook, όταν αρχίζω να «τραγουδώ» και εγώ για τον Εβραιοχριστιανισμό και την Ελληνική Ορθογραφία. Γι’ αυτό καλύτερα Σαμπρίνα κάνε μερικές γαργάρες με Ελληνικά αυγά, για να έχεις καλύτερη Ορθοφωνία και στον Αιρετικό Εβραιοχριστιανισμό σου.


Σαμπρίνα μπορεί να είσαι διάσημη τραγουδίστρια στις νυχτερινές πίστες (αλλά τώρα ελπίζω να σου έμαθα), ότι εγώ είμαι πολύ καλύτερος κυρίαρχος Μονομάχος του facebook, όταν αρχίζω να «τραγουδώ» και εγώ για τον Εβραιοχριστιανισμό και την Ελληνική Ορθογραφία.

Γι’ αυτό καλύτερα Σαμπρίνα κάνε μερικές γαργάρες με Ελληνικά αυγά, για να έχεις καλύτερη Ορθοφωνία και στον Αιρετικό Εβραιοχριστιανισμό σου.

Αλλά ας δούμε τώρα Έλληνες, πως έτυχε να βρεθώ αντιμέτωπος με την Αιρετική Εβραιοχριστιανή τραγουδίστρια Σαμπρίνα.

Και γιατί την λέω Αιρετική Εβραιοχριστιανή την Σαμπρίνα: Μα γιατί όλα αυτά που έγραψε στην ανάρτηση που θα δείτε, θεωρούνται Αιρετικά για την Ορθοδοξία !!!

Εγώ θα σας βάλω τα σχόλια μόνον από τον μεταξύ μας διάλογο, τα υπόλοιπα σχόλια της (προς τους άλλους Έλληνες), που το έπαιζε δήθεν μάχιμη Εβραιοχριστιανή, θα μπορέσετε να τα διαβάσετε όλα στο λινκ της ανάρτησης αυτής που θα σας βάλω παρακάτω.


Όταν είδα την ανάρτηση αυτή στην ομάδα:
HELLENIC AWAKENING ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΎΠΝΙΣΗ
Αυτό είναι και το λινκ αυτής της ανάρτησης :

Θέλησα να σχολιάσω και εγώ: γιατί διάβασα να σχολιάζει Αιρετικά και μάχιμα προς όλους τους Έλληνες κάποια Sabrina Tserkanou, εδώ και το λινκ του προφίλ της: https://www.facebook.com/sabrina.tserkanou.1

Θα σας βάλω εδώ Έλληνες μόνον δύο Αιρετικά σχόλια της, που μ’ έκανε να απορήσω για το τι πραγματικά πιστεύει και το πόσο Αληθινή Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανή μπορεί να είναι !!!

Η Αιρετική Sabrina Tserkanou, προτείνει να διαβάζουν οι Εβραιοχριστιανοί αστροθεολογία !!!

Θα πάω και εγώ να μάθω θεολογία από αστρονόμο, ή καλύτερα από το μέντιουμ Βούλα !!!

Αγνοεί φαίνεται και το πιό βασικό της Ορθόδοξης Εβραιοχριστιανικής Εκκλησίας η Sabrina Tserkanou, ότι δεν γίνεται να διαγράψουν οι Εβραιοχριστιανοί την Παλαιά Διαθήκη, γιατί έχει πάνω από 2000 παραπομπές μέσα στην Καινή Διαθήκη, παρμένες από την Παλαιά Διαθήκη !!!

Χώρια που θα βγάλουν ψεύτη τον ίδιο τον Α-Χριστό Εβραίο Ιησού που λέει: «Ερευνάτε τας γραφάς». (Εννοεί την Παλαιά Διαθήκη, γιατί η Καινή Διαθήκη δεν έχει γραφτεί ακόμα).

Είναι ακόμη εν ζωή, όταν τα λέει αυτά ο Εβραίος Α- Χριστός Ιησούς.

«Γιατί εκείνες περιέχουν μαρτυρίες για μένα».
(Κατά Ιωάννη, Κεφάλαιο 5, Παράγραφος 39).

«Αν πιστεύετε στον Μωυσή, πιστεύετε και σ’ εμένα, γιατί για μένα εκείνος έγραψε κι αν δεν πιστεύετε στα γραπτά εκείνου, πως θα πιστέψετε στα λόγια μου ; ». (Κατά Ιωάννη, Κεφάλαιο 5, Παράγραφοι 46-47).

Στην Μεταμόρφωση του Α-Χριστού Εβραίου Ιησού εμφανίζονται πάλι να τον δουν, ο Μωυσής και ο Ηλίας της Παλαιάς Διαθήκης !!!

Δεν εμφανίζεται κανένας Έλληνας, αλλά πάλι κάποιοι Εβραίοι !!!

Ως τότε δεν γνώριζα ότι αυτή η Sabrina Tserkanou είναι η γνωστή τραγουδίστρια Σαμπρίνα (προς το τέλος του διαλόγου μας το κατάλαβα όταν μπήκα στο προφίλ της και είδα αυτά εδώ).



Εδώ βλέπουμε δύο φωτογραφίες (αναρτήσεις) της τραγουδίστριας Σαμπρίνας από το νυχτερινό μαγαζί που τραγουδάει τώρα, το BODEGA.

Που αν πατήσετε πάνω στο όνομα του BODEGA (στην ανάρτηση της), θα δείτε αυτό.



Θέλησα να διασταυρώσω αυτές τις πληροφορίες και βρήκα αυτά και πολλά άλλα στην Βικιπαίδεια (Wikipedia) για τα την Σαμπρίνα, που τα υπόλοιπα θα τα διαβάστε στο τέλος, γιατί στο τέλος θα έχω και τους τρολαριστικούς μου λόγους, για να τα βάλω.


Αφού είδατε Έλληνες ότι είναι αληθινό το προφίλ της, δηλαδή της διάσημης τραγουδίστριας Σαμπρίνας, ας προχωρήσουμε στον διασκεδαστικό διάλογο που έκανα μαζί της.

Της είχα βάλει κάποια λινκ από άρθρα μου για κάποια σχόλια της, αλλά δεν μου απαντούσε... ώσπου τόλμησε να μου απαντήσει για την περιτομή του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού.

(Ο επιπλέον δικός μου σχολιασμός, ανάμεσα στα σχόλια μας: Θα είναι πάντα μέσα σε παρένθεση και έχει στην αρχή με κόκκινο χρώμα το σύμβολο αυτό @

(@ Εδώ της έβαλα ένα λινκ για την περιτομή από άρθρο μου, από το μπλογκ μου Ελλήνων Κύκλος.

Εδώ και το λινκ αυτού του άρθρου για όποιον Έλληνα, δεν το έχει διαβάσει:


(@ Δεν καταλαβαίνω εδώ, ο Τρελάνιος Αντικρόνιος Nikomaxos Ellin έπεισε μέχρι και την τραγουδίστρια Σαμπρίνα ότι υπάρχουν οι Κρόνιοι εξωγήινοι !!!

Μπα δεν πιστεύω, από άλλον Τρελάνιο Αντικρόνιο του διαδικτύου, θα το έμαθε αυτό).
(@ Για να δηλώνει η Σαμπρίνα πολύ διαβασμένη, μάλλον τελικά με τον Τρελάνιο Αντικρόνιο Nikomaxo Ellin, θα κάνει παρέα).
(@ Εδώ μπήκα γρήγορα στο προφίλ της Σαμπρίνας, είδα ότι είναι τραγουδίστρια, αλλά δεν είχα δει αναλυτικά το προφίλ της για να καταλάβω ότι είναι η γνωστή τραγουδίστρια Σαμπρίνα.

Και μάλιστα φαίνεται επειδή δεν είχε τεκμηριωμένα επιχειρήματα σ’ αυτά που της είχα βάλει... αποφάσισε η Σαμπρίνα να μου πουλήσει επιθετικό πνεύμα για ένα δήθεν Ορθογραφικό λάθος που εγώ έκανα.

Που να ήξερε η καημένη η Σαμπρίνα, ότι αυτή η δήθεν Ορθογραφική επισήμανση της, θα προκαλούσε πολύ γέλιο σε όσους θα έβλεπαν αυτόν τον διάλογο).
(@ Μου έβαλε η Σαμπρίνα αυτή την φωτογραφία με το σχόλιο μου (χωρίς όμως να προσέξει το πιό βασικό στην δήθεν λάθος Ορθογραφία μου): ότι είχα ένα κόμμα ανάμεσα στο Έλληνες και στο Φιλόσοφη !!!

Και τι μπορεί να προκαλέσει ένα κόμμα στην Ορθογραφία ;

Πάρα πολύ γέλιο όπως θα διαβάσετε παρακάτω).

(@ Της έβαλα όπως βλέπετε φωτογραφία με αυτή την μεγέθυνση του σχολίου μου, μήπως και το δει αυτό που της εξηγούσα !!!).
(@ Αν νομίζετε ότι το κατάλαβε και το είδε (με τόση μεγέθυνση του σχολίου μου) η Σαμπρίνα, γελιέστε Έλληνες, αυτή στην τύφλα της και το βιολί της).

(@ Θα δούμε σε λίγο Σαμπρίνα ποιός είναι ο ηλίθιος και ποιά είναι η τυφλή).
(@ Της έβαλα τόση μεγάλη μεγέθυνση στην φωτογραφία όπως βλέπετε και επιτέλους έγινε το θαύμα και το είδε και το κατάλαβε!!!)

(@ Τώρα πρέπει να σας διευκρινίσω κάτι Έλληνες: Όλη την ώρα που είχα αυτόν διάλογο με την Σαμπρίνα, ένας ο Κρίτων Νικολάου (που τον είχα κάποτε φίλο στο facebook), έκανε σε κάθε σχόλιο της Σαμπρίνας λάικ.

Και τι σημασία έχει αυτό ;

Έχει σημασία γιατί μάλλον αυτός ο Κρίτων Νικολάου, πρέπει να της έστειλε αυτά τα στοιχεία που θα δείτε παρακάτω (μάλλον θα είναι φίλος του ΥΣΕΕ, ή είναι από τους αποστάτες που έφυγαν από το ΥΣΕΕ) και έτσι θέλει να εκδικηθεί τον Βλάση Ρασσιά, με κάθε τρόπο.

Αλλά αυτός έκανε ένα σοβαρό λάθος, που δεν εξήγησε στην Σαμπρίνα γι’ αυτά τα δήθεν στοιχεία και η Σαμπρίνα έκανε ένα ακόμη σοβαρότερο λάθος (που δεν κάθισε να τα διασταυρώσει)... και αυτό είχε ως επακόλουθο να πάρουν πάλι αέρα τα μυαλά της Σαμπρίνας και έτσι μου έκανε πάλι επίθεση για δήθεν λάθη στην Ορθογραφία μου, για μιά ξένη ανάρτηση που η Σαμπρίνα νόμισε ότι ήταν δική μου ανάρτηση.

Εδώ να δείτε Έλληνες καινούργιο γέλιο (Ειδικά όσοι έχετε διαβάσει τα άρθρα μου και την μάχη μου κατά του Βλάση Ρασσιά).

(@ Ας βάλω εδώ σε μεγέθυνση, την δήθεν ανάρτηση μου και το δήθεν Ορθογραφικό μου λάθος, που είδε η Σαμπρίνα και πήραν τα μυαλά της πάλι Ορθογραφικό αέρα εναντίον μου).
(@ Εδώ μου έβαλε μιά ξένη ανάρτηση η Σαμπρίνα (νομίζοντας ότι είναι δική μου) και με κρίνει γιατί δήθεν εγώ έκανα Ορθογραφικό λάθος, στην λέξη Ειδωλολατρεία, αλλά αγνοεί πάλι το πιό βασικό: Ότι δεν είχα ποτέ φίλο μου στο facebook, τον Βλάση Ρασσιά, για να μπορώ να τον βάλω μ’ ετικέτα !!!

Αλλά δεν έχει σημασία ούτε αυτό, γιατί αφού πήραν Ορθογραφικό αέρα τα μυαλά της Σαμπρίνας: Άρχισε να μου βάζει άρθρα εναντίον του Βλάση Ρασσιά και όπως θα δείτε να το γράφει και παρακάτω... και θεώρησε μάλιστα ότι και εγώ διαφημίζω με τον τρόπο μου τον Βλάση Ρασσιά !!!)
(@ Μάλιστα μου έβαλε και δικό μου άρθρο (από το μπλογκ μου ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΚΛΟΣ), που σε αυτό κατηγορώ σκληρά τον Βλάση Ρασσιά, (χωρίς όμως από ότι φαίνεται να το έχει διαβάσει η ίδια).

Γιατί αν καθόταν και το διάβαζε μέχρι το τέλος αυτό το άρθρο μου, δεν θα συνέχιζε η Σαμπρίνα να έχει στα μυαλά της τόσο Αιρετικό Εβραιοχριστιανικό αέρα... Γιατί θα διάβαζε στο τέλος, ότι προτείνω στους Έλληνες Λατρευτές του Ελληνικού Πανθέου, να εξοστρακίσουμε τον Βλάση Ρασσιά και μάλιστα γράφοντας τ΄ όνομα του Βλάση Ρασσιά, σε όστρακο (κομμάτι αγγείου) εξοστρακισμού !!!

Εδώ και το λινκ αυτού του άρθρου μου για όποιον Έλληνα, δεν το έχει διαβάσει:



(@ Εδώ η Σαμπρίνα μου έβαλε μιά φωτογραφία από ένα σχόλιο μου σε μιά ανάρτηση μου, νομίζοντας πως με το σχόλιο μου αυτό υπερασπίζομαι τον Βλάση Ρασσιά: Ενώ εγώ σε αυτό το σχόλιο μου υπερασπίζω μόνον το δίκιο (δηλαδή ότι ο Βλάσης Ρασσιάς μπορεί από την έπαρση του να μην συνεργάζεται με τις άλλες Ελληνικές Λατρευτικές ομάδες, αλλά όχι να λένε κάποιοι χωρίς να το τεκμηριώνουν κιόλας, ότι το ΥΣΕΕ είναι Εγκληματική Οργάνωση !!!

Εδώ σε μεγέθυνση, η φωτογραφία αυτή της Σαμπρίνας).

(@ Για να καταλάβετε Έλληνες, ότι ο Κρίτων Νικολάου (που μάλλον μισεί το ΥΣΕΕ), της έστειλε με μηνύματα όλα αυτά της Σαμπρίνας, λέγοντας και αυτήν την δήθεν σοβαρή πληροφορία... αλλά η Σαμπρίνα έκανε ένα ακόμη λάθος (φωτογράφησε όλο αυτό το μήνυμα), αλλά δεν πρόσεξε ότι φωτογράφησε μαζί και το σχόλιο που της είχε στείλει ο αποστολέας, δηλαδή να «απαντήσει ο επώνυμος ιδιοκτήτης του προφίλ».

(@ Θα δούμε παρακάτω Σαμπρίνα, ποιός είναι κουνελάκι και σε ποιόν θα του πέσουν κάτω τ’ αυτιά παρακάτω).
(@ Επιμένει ακόμη η Σαμπρίνα (για την ξένη ανάρτηση) ότι τον έχω βάλει σε ετικέτα τον Βλάση Ρασσιά, ενώ αυτό δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω αυτό, γιατί δεν τον είχα ποτέ φίλο !!!)
(@ Με παρότρυνση δική μου ζητώ (στο άρθρο μου, που μου έβαλε αυτή η ίδια) να εξοστρακίσουν οι Έλληνες Λατρευτές του Ελληνικού Πανθέου τον Βλάση Ρασσιά και η Σαμπρινούλα ακόμη το βιολί της !!!

Αυτά παθαίνει κάνεις, όταν βάζει άρθρα μου: χωρίς να τα διαβάσει !!!)

(@ Με απειλεί τώρα η Σαμπρινούλα ή μου φαίνεται ; )

(@ Στην απάντηση μου αυτή είχα μπει ξανά στο προφίλ της και είδα ότι είναι η γνωστή τραγουδίστρια Σαμπρίνα, αυτή που συνομιλώ τόση ώρα, γι’ αυτό της απάντησα έτσι.

Αλλά τι νομίζετε Έλληνες ότι μου απάντησε σε αυτήν την απάντηση μου η Σαμπρίνα ; )


(@ Αλλά εγώ γνωρίζω ένα πράγμα, για τις δήθεν αγάπες και αγκαλιές των Εβραιοχριστιανών, αυτό).



(@ Εδώ σταμάτησα να ασχολούμαι άλλο με την Σαμπρίνα και σταμάτησε να σχολιάζει και αυτή προς εμένα, αλλά είδα ότι σε λίγη ώρα από το τέλος της δικής μας διαμάχης, ανέβασε αυτήν την ανάρτηση στο προφίλ της).
(@ Λέτε Έλληνες να της έδωσα εγώ αυτόν αέρα, που λέει εδώ η Σαμπρίνα ;

Πάντως τον αέρα με την Ελληνική Ορθογραφία, θα πρέπει να της τον έκοψα !!!

Το γέλιο και η σύμπτωση είναι: ότι ενώ έχω κάνει εδώ και σχεδόν δύο μέρες πρώτα την φωτογραφία αυτού του άρθρου μου και είχα γράψει και αυτό εδώ πάνω στην φωτογραφία:

«Γι’ αυτό καλύτερα Σαμπρίνα κάνε μερικές γαργάρες με Ελληνικά αυγά, για να έχεις καλύτερη Ορθοφωνία και στον Αιρετικό Εβραιοχριστιανισμό σου».

Είδα να μαλώνει πάλι σήμερα η Σαμπρινούλα, με την Ζωή Ηλία (στην ίδια ανάρτηση που μονομάχησα και εγώ με την Σαμπρινούλα: συνεχίζουν να μου έρχονται ειδοποιήσεις)... και να της λέει η Ζωή Ηλία για αυγά !!!)

(@ Θα ήθελα να υπενθυμίσω στην Σαμπρίνα, ότι καλά κάνει και ρουφάει το αυγό για να έχει Ορθοφωνία, (αλλά της τονίζω) ότι το αυγό δεν θα την βοηθήσει καθόλου και στην Ελληνική Ορθογραφία !!!).

(@ Ζωή Ηλία, το λαλακίζεσαι δεν το έγραψες καλά Ορθογραφικά στην Σαμπρίνα και ελπίζω να σε διορθώσει και εσένα η Σαμπρίνα και να της το γράψεις σωστά όπως της αρμόζει Ελληνικά και Ορθογραφικά !!!

Και μην διασπείρεις ψευδείς ειδήσεις Ζωή Ηλία: ότι τραγουδάει μόνη της η Σαμπρίνα... δες στο νυχτερινό μαγαζί που δουλεύει τώρα, τραγουδάει μαζί και με άλλους τραγουδιστές.

Και επειδή η Σαμπρίνα θεωρεί ότι κάνω διαφήμιση στον Βλάση Ρασσιά: σκέφτηκα να της κάνω και αυτής λίγη διαφήμιση όπως θεωρεί ότι έκανα στον Βλάση Ρασσιά, αλλά όχι και τόσο σκληρή.

Ας ξαναδώ όμως την Σαμπρίνα σε μιά άλλη της φωτογραφία, γιατί αυτό που μου σχολίασε στο τέλος, με μπέρδεψε).


(@ Αυτή η φωτογραφία της Σαμπρίνας, μάλλον περισσότερο με μπέρδεψε και μπορεί ν’ αρχίσω να κάνω και πολλά Ορθογραφικά λάθη.

Πάντως δεν μπορείτε να πείτε κάτι Εβραιοχριστιανοί, γιατί φοράει η Σαμπρίνα λευκά, το χρώμα της αγνότητας.

Αλλά ας μάθουμε τώρα Έλληνες τι λέει η Βικιπαίδεια (Wikipedia), για την Σαμπρίνα.

(@ Τώρα που τα διάβασα όλα αυτά Έλληνες: νομίζω άρχισα να ερωτεύομαι την Σαμπρίνα Ορθογραφικά.

Ειδικά για το τραγούδι της Σαμπρίνας: Λάθος.

Λέτε Έλληνες να το ερμήνευσε η Σαμπρίνα για εμένα αυτό το προφητικό τραγούδι, γνωρίζοντας ότι θα μαλώσουμε κάποτε για ένα Ορθογραφικό λάθος ;

Ποιός ξέρει, άγνωστες οι βουλές του Εβραίου Κυρίου).


(@ Αυτό το τραγούδι της Σαμπρίνας: Για σένα θα ζω, λέτε να είναι και αυτό προφητικό τραγούδι για εμένα ή είναι απλώς ένα κανονικό ερωτικό τραγούδι ; )


(@ Εδώ σας έχω και τους στίχους του τραγουδιού της Σαμπρίνας: Για σένα θα ζω).

Πέρασα τόσα για σένα
Ήταν ο έρωτας ψέμα
Πόθος και βία
Μια αμαρτία
Κι εγώ
Όχι στο ναι να σου λέω
Κι όταν με διώχνεις να κλαίω
Να σε φιλάω
Μέσα σου μόνο να ζω
Μίσος κι αγάπη
Βήμα που πάει στο κενό

Για σένα θα ζω
Για σένα
Φωνή που μιλάει για σένα
Ματιά που κοιτάει για σένα
Για σένα θα ζω
Για σένα θα ζω
Για σένα
Καρδιά που χτυπάει για σένα
Ψυχή που πονάει για σένα
Για σένα θα ζω
Για σένα

Νύχτες γεμάτες με πάθος
Πάντα το ίδιο το λάθος
Χάδια απάτη μες στο κρεβάτι να ζω
Είσαι το δάκρυ που πνίγω
Γράμμα που δεν το ανοίγω
Μα σ’ αγαπάω
Φεύγω ποτέ δε θα πω
Μίσος κι αγάπη
Βήμα που πάει στο κενό.

(@ Μπα Έλληνες το τραγούδι αυτό σίγουρα δεν εννοεί εμένα, γιατί εγώ δεν έχω μάθει να τις πληγώνω και να τις κάνω να κλαίνε τις γυναίκες, μάλλον εγώ κλαίω και πονάω συνεχώς για χαμένες και ψεύτικες αγάπες από γυναίκες.

Αυτό ίσως να είναι Έλληνες προφητικό για εμένα, το τραγούδι της Σαμπρίνας: Εγώ θα είμαι εδώ (1994).


(@ Τελικά από ότι άκουσα και διάβασα από την Σαμπρίνα (γιατί δεν πιστεύω σε Προφητείες), μου έμεινε μόνον ένα... αυτό !!!


Τελικά: να ΄σαι πάντα καλά Σαμπρίνα να ακούμε την μελωδική φωνή σου και άφησε καλύτερα τον Εβραιοχριστιανισμό να τον ψάλλουν οι παπάδες.



Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου