Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Βλάσης Ρασσιάς: Ο Έλληνας Αρχιερέας, κυνηγός διαγραφής Ελλήνων Λατρευτών... για ένα λάϊκ στο facebook !!!


Έχω διαβάσει ότι οι Εβραιοχριστιανοί έχουν αφορίσει με διαφόρους τρόπους, (τον Ωριγένη τον αφόρισαν, μετά από 500 χρόνια)... αλλά για «αφορισμό» Ελλήνων Λατρευτών, με διαταγή Έλληνα Αρχιερέα για το facebook, πρώτη φορά ακούω !!!

Η ανάρτηση μου αυτή: αφορά ένα μήνυμα του καλού μου φίλου Δημήτρη Πάνα (στα προσωπικά μου μηνύματα), στο facebook.


                                      Εδώ ο Δημήτρης Πάνας

Για όσους Έλληνες Λατρευτές, δεν γνωρίζουν τον Δημήτρη Πάνα: είναι ο συνθέτης, ενορχηστρωτής και τραγουδιστής του Ελληνικού Ύμνου «Ες Παγάν», πού βλέπουμε και ακούμε να τραγουδάει στο YouTube και ο Βασίλης Λέκκας.


ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΑ «Ες Παγάν»:



ΤΟ ΠΡΩΤΟ:



ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ:







ΤΟ ΤΡΙΤΟ:



Εδώ και τρία (απανωτά, όχι κατόπιν επιλογή μου) σχόλια, από τους ακροατές του Πρώτου βίντεο (πού έβαλα), για το «Ες Παγάν», για να δείτε την γνώμη των Ελλήνων Λατρευτών, γι΄ αυτόν τον Ελληνικό ύμνο:


ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ,ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ,ΥΜΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΧΓΡΟΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ.ΤΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ EUROVISION ΘΑ ΕΜΟΙΑΖΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΙΤΗ-ΠΛΑΣΤΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.



ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΩ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΩ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ! ΓΕΝΟΙΤΟ !


Έπος ! Μαγικό κομμάτι ! Τα λόγια είναι λίγα για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για το τραγούδι ! Χορέψτε Έλληνες , τέκνα του Διός , απόγονοι του Πατέρα Προμηθέα ! 


ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΛΑΤΡΕΥΤΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ:

ΟΥΛΕ ΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΑ ΧΑΙΡΕ, ΘΕΟΙ ΔΕ ΤΟΙ ΟΛΒΙΑ ΔΟΙΕΝ! ΥΠΕΡΟΧΟ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΑ ΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΘΡΑΚΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΑΣΚΑΥΛΟ.


Τώρα όμως Έλληνες ας δούμε τον διάλογο του Δημήτρη Πάνα, με τον Έλληνα Ύπατο Αρχιερέα τον Βλάση Ρασσιά:


Δημήτρης Πάνας: 18/10/2017 00:00

Μαλιστα...σε τι σας ενοχλησε η αφεντομουτσουναρα μου αγαπητε Βλασση και μου στερειτε τη διαδικτυακη φιλια σας?!...

δε σας κανει πια ο υμνος που σας εγραψα?!...

ευχαριστω...συγνωμη για την ενοχληση...καλη συνεχεια...!!!...

Vlassis G. Rassias: 18/10/2017 14:26

Καλησπέρα. Έχω αποχωρήσει από το F/B από τον Ιούλιο (το αναφέρει η τελευταία ανάρτηση στο προφίλ μου).

Έδωσα απλώς τον κωδικό στα παιδιά του ΥΣΕΕ, με εντολή να διαγράφουν όποιους "φίλους" βάζουν λάϊκ στις χυδαίες αναρτήσεις των τελευταίων μηνών.

Κάπου θα έβαλες λάϊκ σε δημοσίευση καθαρμάτων και συνέβη.

Αυτονόητο έιναι πως δεν έχω τίποτε μαζί σου.

ΕΞΩ από αυτό το μπουρδέλο και αρένα λιντσαρίσματος, ήτοι στην πραγματική ζωή, έχεις την εκτίμησή μου.

Για τυχόν επικοινωνία, προτίμησε εφεξής το anpoli@otenet.gr
Seen by Vlassis G. Rassias at 18 October 2017 14:26

Δημήτρης Πάνας: Δεν υπαρχει περιπτωση να χω κανει λαικ σε καμια χυδαια αναρτηση αγαπητε Βλαση και δεν παιρνω μερος σε ηλιθιες διαμαχες και λιντσαρισματα για τον απλουστατο λογο οτι δεν ειμαι χυδαιος και θεωρω τον εαυτο μου noble...υγεια...


Διαβάσατε Έλληνες Λατρευτές, ότι ο ΄Υπατος Έλληνας Αρχιερέας Βλάσης Ρασσιάς, έχει δώσει εντολή στο Υ.Σ.Ε.Ε, να διαγράφει από φίλο του στο facebook... όποιον Έλληνα Λατρευτή κάνει λάϊκ... σε χυδαίες αναρτήσεις... κατά την γνώμη τους !!!

Έτσι την πάτησε και ο Δημήτρης Πάνας, αν και αναφέρει ότι 

δεν έκανε ποτέ λάϊκ, σε τέτοια ανάρτηση !!!

Πάντως εγώ σας είχα προειδοποιήσει κάποτε (με αυτήν 

την ανάρτηση μου στο facebook):


Να μην μου κάνετε λάϊκ, αν δεν διαβάζετε την ανάρτηση 

πού σας έβαλα !!!

Τα σχόλια της ανάρτησης μου αυτής, ήταν ακριβώς αυτά:

«Δεν θέλω να μου  κάνει κανένας «λάϊκ»: (θετικό ή αρνητικό), αν δεν διαβάζει ολόκληρο το κείμενο μου !!!

Εγώ δεν αποφάσισα ν΄ ασχοληθώ με το φέϊς μπούκ: για να μαζεύω «λάϊκ» και οπαδούς !!!

Εγώ αφιερώνω πολύ χρόνο (γράφοντας στο φέϊς μπούκ): μήπως και σας «αφυπνίσω», ή να μπορέσω να σας μεταδώσω κάτι χρήσιμο, από την Ελληνική ιστορία !!!

Γι΄ αυτό δεν θέλω κανένας, να μου κάνει «λάϊκ»: αν δεν έχει διαβάσει, το κείμενο μου !!!

«Λάϊκ», χωρίς να διαβάσετε το κείμενο μου, είναι άχρηστο και για εμένα (γιατί δεν θα γνωρίζω ποιός το διάβασε όλο), αλλά και για σας… που «μπορεί» να χάσετε κάποια σημαντική πληροφορία, από την ιστορία των Ελλήνων προγόνων μας !!!

Και για να τελειώνουμε: καλύτερα να διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και ας μην μου βάζετε «λάϊκ», (θετικό, ή αρνητικό)…

Παρά να μου βάζετε «λάϊκ»… επειδή σας άρεσε η φωτογραφία της ανάρτησης, ή ο τίτλος !!! «Σοφόν το σαφές».

Βλέπετε Έλληνες, ότι κάποτε σας προειδοποίησα για το αμαρτωλό και κακό «λάϊκ».
Λέτε να επικοινωνώ μεταφυσικά, με τον Ύπατο Αρχιερέα ;
Αλλά και να μην επικοινωνώ μεταφυσικά: λέτε να έχω γίνει κάτι σαν Προφήτης του ;
Μην νομίζετε Έλληνες ότι δεν έχω καταλάβει την Ύπατη facebookική σκέψη του Αρχιερέα... πού είναι: «ο καλός φίλος, από τα λάϊκ φαίνεται».
Γι΄αυτό σας ξαναλέω: προσοχή στα αμαρτωλά λάϊκ, γιατί ο Ύπατος Αρμοστής και Εφαρμοστής του Υ.Σ.Ε.Ε, καραδοκεί και παραμονεύει τους επιμένοντας στο αμαρτωλό λάϊκ, προς τις χυδαίες και μη δημοκρατικές αναρτήσεις !!!
Τώρα πού ανέφερα και την δημοκρατία, πού τόσο μιλά για αυτή ο Ύπατος Αρχιερέας: Ποιά δημοκρατία και ποιόν Γαλλικό Διαφωτισμό θέλει στο facebook ;
Βλάση Ρασσιά: αρχίσατε από τώρα εντατικά την Ιντερνετική Γκιλοτίνα, ή θα υπάρξουν συνοπτικές διαδικασίες στα επόμενα χρόνια, για τους Αιρετικούς Έλληνες Λατρευτές ;
Έτσι πού κάνετε Υσεέδες: να ξέρετε... θα βγάλετε καινούριο ρητό, πού θα μας θυμίζει πάλι Ρωμαίο, τον Βιργίλιο (δηλαδή σαν να λέμε: κάτι σαν κάποιον Ρωμαίο Ύπατο)...
Γιατί ο Βιργίλιος γράφει στην «Αινειάδα»: «Timeo Danaos et dona ferentes»... πού μεταφρασμένο στα Ελληνικά: είναι η φράση, πού πολλοί νομίζουν ότι την έγραψε ο Όμηρος και κάνουν λάθος, γιατί είναι μετάφραση από τα Λατινικά...
«Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας».
Τώρα προβλέπω ν΄ αλλάξει αυτό το ρητό, με το κυνήγι λάϊκοτιμωρούντων Ελλήνων Λατρευτών στο facebook.
Μάλλον θα λέγεται έτσι: «Φοβού τον Ύπατο Αρχιερέα και οι λάϊκ φέροντες».
Πάντως πρέπει να τον παραδεχτείτε Έλληνες τον Ύπατο Αρχιερέα Βλάση Ρασσιά, γιατί προσπαθεί να εφαρμόσει ως Στωικός (όπως δηλώνει)...
Το Κορυφαίο ρητό των Στωικών: «Ανέχου και απέχου». «Να έχεις υπομονή και αντοχή».
Για το «απέχου» από το facebook, βλέπω να το εφαρμόζει... με το «ανέχου» στο facebook, βλέπω να έχει σοβαρό πρόβλημα !!!
Γι΄ αυτό του αφιερώνω αυτό το ρητό του Θουκυδίδη:
Τελικά μάλλον ο Ύπατος Αρχιερέας: είναι πολύ πιό μοντέρνος από τους Μονολιθικούς Εβραιοχριστιανούς κυνηγούς... πού κυνηγούν τους πιστούς στον δρόμο, ως Παραποιούντες Αιρετικούς τα ιερά τους κείμενα...
Από σήμερα μάθαμε: ότι οι Εβραιοχριστιανοί έχουν τους Παραποιούντες Αιρετικούς τους και ο Ύπατος Αρχιερέας, έχει... τους λάϊκοκυνηγούντες Αιρετικούς !!!
Πάντως δεν μπορείτε να πείτε Έλληνες... και ο Ύπατος Αρχιερέας κάτι έχει !!!

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης: Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.





2 σχόλια:

  1. Οι εσωτερικές έριδες μαυρίζουν την ψυχή των Ελλήνων. Φτάνει πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά τα γράφεις Γρηγορομιχελάκη ,όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή