Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Όλοι οι Έλληνες κάνουν σήμερα συλλαλητήριο για την Μακεδονία... και ο Ύπατος Έλληνας Αρχιερέας, Βλάσης Ρασσιάς: συνεχίζει να έχει στα βιβλία του, βρισιές για τον Μέγα Αλέξανδρο και τους αρχαίους Μακεδόνες !!!

Έλληνες: επιτρέπεται ένας σημερινός Έλληνας αρχιερέας να γράφει βιβλία: βρίζοντας τους αρχαίους Έλληνες προγόνους μας ;
Επιτρέπεται Έλληνας αρχιερέας: να κατηγορεί και να βρίζει τους αρχαίους Μακεδόνες και να προσπαθεί με κάθε τρόπο: να βγάλει το «Μέγας», από τον Μέγα Αλέξανδρο ;
Επιτρέπεται ν΄ αγνοεί (εσκεμμένα) κείμενα του Μεγαλύτερου Αρχιερέα των Δελφών Πλούταρχου: για να μπορέσει έτσι να πλήξει την εικόνα του Μεγάλου Αλεξάνδρου... που έχουν τώρα, όλοι οι Έλληνες ;

Και μάλιστα να χρησιμοποιεί κείμενα του Πλούταρχου (κατά το δοκούν), για να πλήξει κάποιους αρχαίους Έλληνες (όταν τον «βολεύει» ο Πλούταρχος !!!)
Ζητάω και σήμερα από τον Βλάση Ρασσιά: να αναιρέσει δημόσια, όλες αυτές τις βρισιές και κατηγορίες πού έχει γράψει, για διάφορους αρχαίους Έλληνες και ειδικά για τους Μακεδόνες και τον Μέγα Αλέξανδρο !!!
Αν δεν το κάνει αυτό, ο Βλάσης Ρασσιάς δημόσια: ας τον κρίνουν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες Λατρευτές... για το αν θα πρέπει να μας εκπροσωπεί ως Αρχιερέας και ως φορέας της Ελληνικής θρησκείας, του Ελληνικού Πανθέου !!!
Τα κείμενα και τα στοιχεία που θ΄ αναφέρω: είναι, από μόνο ένα βιβλίο του Βλάση Ρασσιά !!!)
Τα στοιχεία που θα δώσω, είναι από προσωπική μου μελέτη (και δεν τα έχω πάρει ούτε από το διαδίκτυο, ούτε από παπάδες: πού μπορεί να βρεθούν κάποιοι να με κατηγορήσουν).
Αν και πιστεύω: ότι αν τα είχαν στα χέρια τους οι παπάδες εδώ και χρονιά, θα τα είχαν χρησιμοποιήσει... για να πουν... ότι όσοι Έλληνες Λατρευτές... ακολουθούν τον Βλάση Ρασσιά, είναι κινούμενοι από σκοτεινά κέντρα !!! (Εγώ δεν το πιστεύω αυτό !!!)
Απλώς θεωρώ: ότι με την μονόπλευρη και λάθος οπτική, που παρουσιάζει ο Βλάσης Ρασσιάς, την Ελληνική ιστορία... κάνει ζημιά στους Έλληνες (που θέλουν να μάθουν Ελληνική ιστορία)... και ειδικά κάνει ζημία, στην ιστορία της Μακεδονίας !!!
Ο Βλάσης Ρασσίας, αγαπά πιο πολύ τους αρχαίους Σπαρτιάτες... και αυτό τον κάνει να θεωρεί: ότι και την σημερινή εποχή... πρέπει ν΄αντιμετωπίζει κάποιους αρχαίους ‘Ελληνες, σαν να τους είχε αντιπάλους, ή εχθρούς, τώρα !!!
Δεν είναι καθόλου κακό (να τονίζεις περισσότερο τα χαρακτηριστικά των αρχαίων Σπαρτιατών), αλλά είναι πολύ κακό, να γράφεις Ελληνική ιστορία (μ΄εσκεμμένες παραλείψεις)... εναντίον των άλλων Ελλήνων προγόνων μας !!!
Για δείτε χριστιανοί μου εδώ τι γράφουν οι αρχηγοί των ανθελλήνων Δωδεκαθειστών…. θα φώναζε κάθε μέρα από άμβωνος, ο μητροπολίτης Άνθιμος, στην Θεσσαλονίκη και στα κανάλια (αν είχε βρει, αυτά τα στοιχειά που θα παραθέσω !!!)
Και άντε μετά, να δικαιολογήσουμε εμείς οι υπόλοιποι Έλληνες Λατρευτές (του Ελληνικού Πανθέου)... τις αδικαιολόγητες και ανιστόρητες θέσεις, του Ύπατου Έλληνα Αρχιερέα Βλάση Ρασσιά... για τον Μέγα Αλέξανδρο και τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες !!!
Καλύτερα να τα βγάλω τώρα εγώ αυτά τα στοιχεία, πάρα να τα βρει κάποιος προβατοπαπάς αργότερα και να έχει την δικαιολογία ότι τα εντόπισε πρώτος…. και να αποκτήσει το δικαίωμα: να μας λέει μετά όλους τους Έλληνες Λατρευτές... Ανθέλληνες και προδότες της Ελλάδας !!!
Δεν είχα σκοπό να βγάλω ποτέ, αυτά τα στοιχεία που θα δείτε: γιατί δεν ήθελα να διχάσω τους Έλληνες (δεν σημαίνει ότι θέλω να το κάνω τώρα !!!)
Έτσι κι αλλιώς τα στοιχεία αυτά τα έχω ανακαλύψει εδώ και πάνω από εικοσιπέντε χρόνια... (και δεν τα είπα), ούτε στους κολλητούς μου φίλους !!!
Αυτά τα στοιχεία που θα δείτε (και πιστεύω ότι δεν πρέπει μάλλον να τα έχουν εντοπίσει, ούτε οι εχθροί του Βλάση Ρασσιά (αλλιώς θα τα είχαν δημοσιεύσει)... και ειδικά αν ήταν και Μακεδόνες !!!
Τονίζω στον Βλάση Ρασσιά, ότι: όταν γράφουμε (ειδικά Ελληνική ιστορία)... ακόμη και αν έχουμε αντιπάθεια σε κάποιον Έλληνα ήρωα... λέμε τι κακό έκανε και κάνουμε την δική μας κριτική (καλή, ή κακή)... και μετά αφήνουμε τον Έλληνα αναγνώστη, να κρίνει, ή να βρίσει τον εκάστοτε Έλληνα ήρωα, ή στρατηλάτη !!!
Δεν τον βρίζει ο συγγραφέας τον Έλληνα (το τονίζω τον Έλληνα), όχι κάποιον άλλον !!! ( τον εχθρό, βρίσε τον).
Και δεν πιστεύω Βλάση Ρασσιά: να θεωρείς επειδή κάποιοι αρχαίοι Έλληνες πρόγονοι μας, έκαναν διάφορα λάθη στην Ελλάδα... εμείς ως συγγράφεις, θα πρέπει να τους βρίζουμε !!!
Είτε ήταν Μακεδόνες, ή Σπαρτιάτες, ή Αθηναίοι, ή οποιοιδήποτε άλλοι αρχαίοι Έλληνες μαχητές και ήρωες!!!
Δεν έχω εγώ καμία αντιπάθεια για τους αρχαίους Σπαρτιάτες, ή Αθηναίους, ή και κάθε άλλη Ελληνική πόλη (ότι κι αν έκανε)... ο καθένας, εναντίον των άλλων πόλεων και πολιτών.
Το θέμα είναι να μην επιτρέψουμε εμείς οι Έλληνες, να ξαναγίνουν τέτοια έκτροπα.
Όποιος βρίζει τώρα, τους αρχαίους Έλληνες προγόνους μας: Είτε λέγονται Σπαρτιάτες, ή Αθηναίοι , ή Μακεδόνες κ.τ.λ... είναι η «Ντροπή» για τους σημερινούς Έλληνες Λατρευτές (του Ελληνικού Πανθέου)... και για τους υπόλοιπους Έλληνες !!!
Όλες οι αρχαίες Ελληνικές πόλεις, είχαν άξιους μαχητές και ήρωες: η Ελληνική ιστορία, το έχει αποδείξει !!!
Αλλά το να λες ως ιστορικός σήμερα Βλάση Ρασσιά: Τον αρχαίο Μακεδόνα Δημήτριο τον Πολιορκητη: «στο αηδιαστικό εκείνο ανθρωποειδές» στην (σελίδα 52), του βιβλίου σου : «Υπέρ της των Ελλήνων νόσου», τόμος δεύτερος.
Σε τι αποσκοπεί αυτό ;
Εκτός από να τονίσεις το μίσος σου προς αυτόν τον αρχαίο Έλληνα Μακεδόνα και στους άλλους αρχαίους Μακεδόνες ; (όπως θα διαβάσετε παρακάτω)...
Χώρια, που έχουμε και τόσα «προβλήματα» τώρα, με τους Σκοπιανούς διεκδικητές της ιστορίας της Μακεδονίας !!!
Θα μάθουν καλύτερη Ελληνική ιστορία οι Έλληνες αναγνώστες σου Βλάση Ρασσιά: βρίζοντας εσύ κάποιους αρχαίους Έλληνες προγόνους μας ;
Καλά βάζεις Βλάση Ρασσιά: τι έκανε μετά, ο Δημήτριος ο Πολιορκητής (αλλά μην ξεχνάς, ότι όλοι οι Έλληνες έφτασαν να κάνουν κάποια στιγμή, ακρότητες στον πόλεμο)... και δεν είναι ο μοναδικός !!!
Πολεμούσαν οι Έλληνες Βλάση Ρασσιά: δεν έπαιζαν τάβλι !!!
Πρέπει να βάζεις μόνο τα ιστορικά σου στοιχεία και την κριτική σου και όχι να τον βρίζεις, τον κάθε αρχαίο Έλληνα: που εσένα δεν σου αρέσει !!!
Ας αρχίσουμε όμως Έλληνες τα στοιχεία:
ια να μην μπερδεύετε τα κείμενα του Βλάση Ρασσιά, με τα σχόλια τα δικά μου, θα έχω πάντα μέσα σε παρένθεση κάθε σχόλιο μου, και με κόκκινο χρώμα, στην αρχή του σχολίου μου, θα έχω το σύμβολο αυτό @ )
Ότι άλλο: όπως εισαγωγικά (έτσι είναι τονισμένα στα αυθεντικά κείμενα του βιβλίου του Βλάση Ρασσιά).
Βλάσης Ρασσιάς: βιβλίο: «υπέρ της των Ελλήνων νόσου», τόμος δεύτερος, εκδόσεις Διιπετές, πόλη των Αθηνών, Δεκέμβριος του 1993 μ.α.χ.χ
«άνοιγμα παρένθεσης: ο Αλέξανδρος του Φιλίππου, υπήρξε απλά μια πολύ δυνατή προσωπικότητα, που έδρασε «κατά δαίμονα εαυτού», καθώς κι ένας ικανότατος στρατηλάτης που όπως τονίζει ο arther ferriln στο «origins of war» δημιούργησε μιά μεγάλη επανάσταση στην πολεμική τέχνη, που έκτοτε δεν ξεπεράστηκε ποτέ σε ό,τι αφορά τις μάχες εδάφους (πάντως όχι «μέγας» γιατί κανένας θνητός δεν υπήρξε τέτοιος κατά τους Έλληνες)... (σελίδα 34).
(@ Το σχόλιο μέσα στην παρένθεση, (όπως το διαβάσατε), είναι έτσι γραμμένο στο βιβλίο του Βλάση Ρασσιά !!!
Εγώ απαντώ τώρα στον Βλάση Ρασσιά.
Τι ακόμη έπρεπε να κάνει ο Μέγας Αλέξανδρος, για τον πει κι αυτός, Μέγα ;
Χώρια που τώρα «Μέγα» τον λέει όλος ο πλανήτης, ακόμη και αυτοί που μας αντιπαθούν !!!
(@ Ο Μέγας Αλέξανδρος, είναι τόσο μέγας: που έκανε μέχρι και τον Αρριανό να γράψει με απορία: «ούτε και εις εμέ φαίνεται ότι άνευ θείας δυνάμεως έγινε ο με κανέναν θνητό όμοιος».)
«Για τον όποιο ιστορικό της πεπατημένης οδού λοιπόν, που συστηματικά αποφεύγει να σηκώνει σκόνες και να προκαλεί σε εφησυχασμένες μύτες αλλεργικά συμπτώματα, κρατεί δικαιωματικά κι επάξια τον τίτλο του «μεγάλου» που η ιστορία υποτίθεται πως του χάρισε.
Δεν ήταν όμως η κυρίως ειπείν ιστορία αυτή που τον χαρακτήρισε έτσι, αλλά η «μετα-ελληνικη» (από ένα σημείο κι ύστερα μάλιστα η «μετα-χριστιανικη») ιστορία)», (σελίδα 35).
(@ Δείτε τι γράφει ο Βλάσης Ρασσιάς: υποτίθεται πως του χάρισε η ιστορία το μέγας, στον Μέγα Αλέξανδρο η μετα-ελληνικη ιστορία, τον χαρακτήρισε Μέγα.
Ο Βλάσης Ρασσιάς πρέπει ν΄ απαντήσει σ΄ όλους τους Έλληνες: η Μακεδονική ιστορία των Επίγονων του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν είναι Ελληνική ;
Αυτήν την ιστορία χαρακτηρίζει μετα-ελληνική ;
Εκτός αν εννοεί την εποχή της κατάκτησης της Ελλάδας , από τους Ρωμαίους ;
Αλλά και πάλι, εκείνη την εποχή δεν γράφει ο Αρχιερέας των Δελφών Πλούταρχος και μαθαίνουμε τόσα πολλά για τον Μέγα Αλέξανδρο στα βιβλία του: «Αλέξανδρος – Καίσαρ» και «Περί της Αλεξάνδρου τύχης ή αρετής λόγος»).
«Για τον όποιο λοιπόν απαιτητικό μελετητή της ιστορίας, που επιδιώκει να μάθει όχι μόνο σχετικά με , αλλά να νοιώσει βαθύτατα την αρχαιοελληνική ψυχή, αυτός ο ομολογούμενος πολύ αξιόλογος στρατηλάτης (@ ο Μέγας Αλέξανδρος), που κάποιες αμφίβολλης εγκυρότητας παραδόσεις τον φέρνουν γεννημένο την ίδια ακριβώς μέρα που καταστράφηκε από πυρκαγιά ο ναός της Εφεσσίας Αρτέμιδος, θα μείνει αιώνια χρεωμένος, όχι τόσο με την ύβρι της πανυπερφρονου προσωπικής του εμμονής για θέωση – για την οποία ούτως ή άλλως η πτερόεσσα θεά νέμεσις τον τιμώρησε μετατρέποντας τον πολύ σύντομα σε άτομο «μανιακό» («οιστρούσα βροτών ψυχάς μανίησην») που στα «σκληρά» ξεσπάσματα του δολοφόνησε ή καταδίκασε σε θάνατο ένα σωρό άτυχο κόσμο, όπως τον Κλείτο, τον Φιλώτα, τον Κλεισθένη, τον δυστυχισμένο γιατρό του Ηφαιστίωνος Γλαυκία επειδή… δεν έσωσε τον ασθενή του κ.τ.λ, ενώ στα «ήρεμα» του, βασάνισε απάνθρωπα υπερπολλαπλάσιους: στην Βαβυλώνα παραδόθηκε στους βασανιστές κάποιος που είχε την ατυχή έμπνευση να κάτσει στο κάθισμα του κατά την απουσία του ! (Αρριανός «Αλεξάνδρου ανάβασης», 7, 24, 3) – αλλά χρεωμένος κυρίως με τα όσα τελικά κόστισαν στα Ελληνικά πάτρια ήθη τ΄ αποτελέσματα αυτής της περίφημης στρατιωτικής και κοσμοκρατορικής ουτοπίας (πού ομολογουμένως πραγμάτωσε με τρόπο θαυμαστό).
Αυτό λοιπόν που δεν μπορεί να του συγχωρέσει πότε η αρχαία Ελληνική ψυχή – και δεν είναι απλή σύμπτωση η μεγάλη (ειδωλο)λατρεία προς το πρόσωπο του από τους μονοθειστές –, είναι ότι με μια σειρά άσεβων πράξεων του, κλόνισε σοβαρότατα το πρώτο και κύριο στήριγμα του αρχετύπου Ελλην-άνθρωπος. Δηλαδή τη δωκαθειστική πάτρια λατρεία». ελίδες 42 , 44 ).
(@ Γράφει ο Βλάσης Ρασσιάς, ότι ακόμη και στα ήρεμα του: ο Μέγας Αλέξανδρος διέταξε να σκοτώσουν έναν άνθρωπο, που κάθισε στο κάθισμα του (έτσι ακούγεται, πολύ παράλογο), αλλά ξεχνά μάλλον κάτι ο Βλάσης Ρασσιάς (που το γνωρίζουν και τα μικρά παιδιά), ότι το κάθισμα που κάθεται κάθε βασιλιάς σ΄ όλον τον κόσμο, είναι σύμβολο εξουσίας και δεν μπορεί να κάθεται ο οποιοσδήποτε, γιατί αλλιώς θα υποστεί τις ποινές του βασιλικού νόμου !!!
Τι παράλογο έκανε εδώ ο Μέγας Αλέξανδρος στα «ήρεμα» του, από να τηρήσει αυτό που ο κάθε Έλληνας βασιλιάς ή ακόμη και ξένος βασιλιάς, ανά τον κόσμο, θα έκανε ;
Οι Έλληνες είχαν νόμους και τους τηρούσαν όσο γινόταν !!! (Δεν ήταν όπως τώρα στην σημερινή Ελλάδα !!!)
Και πως μπορείς να λες Βλάση Ρασσιά: ότι ο Μέγας Αλέξανδρος έκανε μια κοσμοκρατορική ουτοπιά ;
Όταν ακόμη και εσύ παραδέχεσαι ότι την έκανε !!!)
Και ο Σιμόπουλος που βάζεις πολλά κείμενα του (σ΄ αυτό το βιβλίου σου): λέει, ότι ο Μέγας Αλέξανδρος έκανε μια εφήμερη αυτοκρατορία !!!
Αλλά όλες αυτές οι δηλώσεις του Σιμόπουλου καταντάνε τελείως γελοίες... αν ξέρει ο Έλληνας αναγνώστης, μόνο ένα πράγμα: ότι η κοσμοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου: κράτησε τετρακόσια χρονιά !!!
Εδώ ακόμη και την Οθωμανική αυτοκρατορία (που κράτησε σχεδόν τα ίδια χρόνια και ήταν πολύ μικρότερη σ΄ έκταση)... κάνεις δεν τολμά να την πει εφήμερη (φοβούμενος το παγκόσμιο γέλιο, που μπορεί να προκαλέσει !!!)
Και αν ήταν ουτοπία, Βλάση Ρασσιά: Πως κατάφερε και την έκανε και το πέτυχε αυτό ;
Αν ήταν ουτοπία !!!
(Αναφέρεις στο βιβλίο σου Βλάση Ρασσιά: Και δεν ντρέπεσαι να συγκρίνεις Έλληνες ήρωες, λέγοντας): «...επίσης ότι ο Αλέξανδρος του Φιλίππου δεν είναι στο κάτω κάτω της γραφής το ό,τι καλύτερο έβγαλε ο αρχαιοελληνικός κόσμος.
Πονηρή προβολή του τελευταίου σε.. υπέρτατο αρχαιοελληνικό σύμβολο (αν και για τους ρωμιούς μονοθεϊστές φυσικά κενό περιεχομένου και προσφερόμενο μόνο για μεγαλοστομίες, ευτελισμό κι εξαργύρωση) αποτελεί ασέλγεια πάνω στη μνήμη ενός Λεωνίδα, ενός Μιλτιάδου κι ενός Αγησιλάου...), (Σελίδα 95).
(Όλοι παγκοσμίως έχουν ως ίνδαλμα τον μοναδικό αήττητο Μέγα Αλέξανδρο και ο Βλάσης Ρασσιάς, σαν μικρό παιδάκι, θέλει να συγκρίνει, ποιός αρχαίος Έλληνας ήταν πιό ήρωας !!!
Βλάση Ρασσιά: Μάθε το επιτέλους... όλους τους Έλληνες ήρωες, πρέπει να τους σεβόμαστε, να τους τιμούμε και να προσπαθούμε να τους μοιάσουμε στις ηρωικές πράξεις... και όχι να τους συγκρίνουμε σαν τα μικρά παιδάκια, όταν παίζουν !!!
Τελικά Βλάσης Ρασσιάς: γιατί δεν τολμάς να μας πεις... αν έκανε κάτι καλό, αγαθό, ή Ελληνικό, ο Μέγας Αλέξανδρος ;
Η θεωρείς, ότι δεν έκανε τίποτα καλό και Ελληνικό, ο Μέγας Αλέξανδρος και γι΄ αυτό τον μισείς τόσο ; ιατί δεν φαίνεται σ΄ αυτό σου το βιβλίο να τον αγαπάς !!!)
Πάντως ο Αρχιερέας των Δελφών Πλούταρχος : στο βιβλίο του «ηθικά: περί της Αλεξάνδρου τύχης ή αρετής» αναφέρει): «Οι χώρες που δεν γνώρισαν τον Αλέξανδρον, είναι σαν να μην είδαν το φως του ηλίου» και σε άλλο σημείο γράφει: «Ο Αλέξανδρος από όσα δίδαξε, όσα είπε ή έπραξε, αποδεικνύεται φιλόσοφος».
(@ Αστειευόμενος) λέει ο Πλούταρχος για τον Μέγα Αλέξανδρο: ότι η τύχη τον βοήθησε τόσο πολύ οικονομικά, εξασφαλίζοντάς του εβδομήντα τάλαντα, που τότε ήταν εφόδια τριάντα μόλις ημερών για τον στρατό του.
Και αναφέρει: ότι το μοναδικό πραγματικό εφόδιο που είχε ο Μέγας Αλέξανδρος, ήταν οι διδασκαλίες και τα διδάγματα της φιλοσοφίας, περί ανδρείας και αφοβίας, σωφροσύνης και μεγαλοψυχίας.
Έπειτα εξηγεί ότι πραγματικός φιλόσοφος, ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος, γιατί έπραξε συμφώνως με αυτά που διδάχθηκε, ενώ αυτό που έπρατταν οι φιλόσοφοι εκείνης της εποχής, ήταν να συζητάνε στην Ακαδημία και να γράφουν περί Αξιωμάτων και συλλογισμών.
Και ενώ οι φιλόσοφοι δίδασκαν σε ανθρώπους, που τουλάχιστον καταλάβαιναν Ελληνικά και ήταν ευφυείς… ο Μέγας Αλέξανδρος γράφει ο Πλούταρχος (που τον θεωρεί, πολύ μεγάλο φιλόσοφο τον Μέγα Αλέξανδρο)... γιατί την φιλοσοφία του την έκανε πράξη !!!)
«Αν όμως εξετάσεις τα αποτελέσματα της διδασκαλίας του Αλέξανδρου, θα διαπιστώσεις ότι έμαθε τους Υρξανούς να παντρεύονται, δίδαξε τους Αραχώσιους να καλλιεργούν τη γη, έπεισε τους Σογδιανούς να φροντίζουν τους γονείς τους και να μην τους σκοτώνουν, και τους Πέρσες να σέβονται τις μητέρες τους και να μην τις παντρεύονται.
Πόσο αξιοθαύμαστη είναι η φιλοσοφία, χάρη στην οποία οι Ινδοί λατρεύουν Ελληνικούς Θεούς, και οι Σκύθες θάβουν τους νεκρούς τους και δεν τους τρώνε». (Πλούταρχος): «Περί της Αλεξάνδρου τύχης ή αρετής λόγος», (Α 3 , 378).
(@ Και σε αυτό το σημείο αποδεικνύει την κυνικότητά του (ο Πλούταρχος), Λέγοντας ότι: ακόμα και ο πασίγνωστος Πλάτωνας έγραψε μόνον μια πολιτεία και δεν έπεισε κανέναν να την εφαρμόσει, λόγω της αυστηρότητός της.
Ενώ ο νεαρός βασιλιάς (Μέγας Αλέξανδρος) κατάφερε να εξελληνίσει βαρβάρους και τους νόμους του, ακόμη να τους εφαρμόζουν, στις πόλεις που ίδρυσε.
Καταλήγει λέγοντας ότι: εάν μέγιστος έπαινος της φιλοσοφίας είναι να εξημερώνει και να εξευγενίζει τα σκληρά και αμόρφωτα ήθη, ο Μέγας Αλέξανδρος φαίνεται ότι εκπολίτισε τόσους άγριους και ατίθασους λαούς, πού δικαίως δύναται να θεωρηθεί «Φιλοσοφώτατος».
Εάν ο δαίμονας ο οποίος είχε αποστείλει την ψυχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν έσπευδε να την ανακαλέσει παρ’εαυτώ, όλοι οι άνθρωποι θα είχαν έναν και μόνο νόμο και θα οδηγούντο από μία δικαιοσύνη, ως από ένα κοινό φως.
Αλλά σήμερα το τμήμα της γης πού δεν γνώρισε τον μεγάλο βασιλιά Αλέξανδρο, είναι σαν να μην είδε ποτέ το φως του ήλιου.
Εσύ Βλάση Ρασσιά, δεν τα διάβασες αυτά τα λόγια, από τον Έλληνα Αρχιερέα των Δελφών ;
Αλήθεια, ως Αρχιέρεας του ΥΣΕΕ: Επιτρέπεται να αγνοείς, ή να ξεχνάς και όλα αυτά τα λόγια του Έλληνα Αρχιερέα Πλούταρχου... ενός από τους μεγαλύτερους Αρχιερείς της Ελληνικής Θρησκείας (του Ελληνικού Πανθέου) ;
Εκτός, αν δεν τον θεωρείς και τον Πλούταρχο Μεγάλο Αρχιερέα ;
Γράφεις στο βιβλίο σου, για τους Επίγονους του Μεγάλου Αλεξάνδρου): «Τ΄απομεινάρια του ελληνιστικο-ασιατικού τύπου δεσποτισμού, όλοι αυτοί οι άθλιοι επίγονοι, «Θεοί», «Φιλέλληνες», «Ευεργέτες» και «Σωτήρες» αποδείξανε με τον καλύτερο τρόπο το που πραγματικά ανήκανε πολιτιστικά όταν μεταβίβασαν μετά θάνατο τα υποτιθέμενα «Ελληνικά» τους βασίλεια – έδαφος , πλούτο, αλλά και υπήκοους – στον.. «ρωμαϊκό δήμο» σαν δωρεά λες εμπράγματων μόνο αγαθών: Άτταλος ο Γ΄ της Περγάμου, Νικομήδης ο Δ΄ της Βιθυνίας, Πτολεμαίος Απίων της Κυρήνης και Αλέξανδρος Β΄της Αιγύπτου, τα τελευταία λείψανα της ελληνιστικής «κοσμοπολίτικης» μούμιας, της πνιγμένης στον πολιτικό ολοκληρωτισμό αλλά και σ΄επίπεδο ιδεών στη θρησκευτική ανοησία, στον συγκρητισμό, στη σωτηρολογία, στη μοιρολατρείακαι στη σημιτική και ανατολίτικη εσχατολογία».
(Σελίδα 54).
(@ «το που πραγματικά ανήκανε πολιτιστικά» το έχει γράψει ο Βλάσης Ρασσιάς με πιό μεγάλα γράμματα, για να τονίσει την δήθεν πολιτιστική κατάπτωση των Μακεδόνων Επιγόνων)...
Και: (τα υποτιθέμενα Ελληνικά» τους βασίλεια ), την λέξη : «ελληνικά» (τα εισαγωγικά τα έχει έτσι στο βιβλίο του ο Βλάσης Ρασσιάς... δηλαδή ότι υποτίθεται ότι τα βασίλεια των Μακεδόνων Επίγονων, ήταν Ελληνικά !!!)...
Γράφει: τα τελευταία λείψανα της ελληνιστικής «κοσμοπολίτικης» μούμιας.
Το «κοσμοπολίτικης» το έχει με εισαγωγικά στο βιβλίο του ο Βλάσης Ρασσιάς... γιατί δεν τους θεωρεί κοσμοπολίτες τους Μακεδόνες Επίγονους, αλλά μούμιες !!!
Κοσμοπολίτικη μούμια, οι Επίγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου !!!
Ξεχνάει εσκεμμένα ο Βλάσης Ρασσιάς (από το μίσος του προς τους αρχαίους Μακεδόνες)...
Ότι, Επίγονος του Μεγάλου Αλέξανδρου (ο Πτολεμαίος Α΄, Σωτήρ, Λάγου), έχτισε την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας (την μεγαλύτερη βιβλιοθήκη του αρχαίου κόσμου !!!).
Ξεχνάει εσκεμμένα ο Βλάσης Ρασσιάς : ότι οι Επίγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου κατάφεραν να μεταφέρουν το Πολιτισμικό Κέντρο (λόγω βιβλιοθήκης)... από την Αθήνα στην Αλεξάνδρεια...
Δες σε αυτό το λίνκ περισσότερα (για τους Ατταλίδες: τους Επίγονους του Μεγάλου Αλεξάνδρο, στην ανάρτηση μου για τα Μουσεία των Αρχαίων Ελλήνων:
http://ellinonkyklos.blogspot.gr/2018/01/blog-post_7.html#more
Ξεχνάει ο Βλάσης Ρασσιάς (με την μετακίνηση του πολιτισμικού κέντρου)...
Που έκανε τις εφευρέσεις του, ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς...
Που ζούσε ο Θέωνας, ο πατέρας της φιλοσόφου - μαθηματικού και αστρονόμου Υπατίας (που ήταν και ο βιβλιοθηκάριος της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας )...
Που διέπρεψαν τόσοι Έλληνες επιστήμονες και φιλόσοφοι ! ! !
Ξεχνάει: πόσοι Έλληνες επιφανείς, πήγαιναν,έπαιρναν και έδιναν γνώση... στην Κοσμοπολιτική Μούμια των Μακεδόνων Επίγονων, κατά τον Βλάση Ρασσιά !!!
Πολλά άρχισε να ξεχνάει ο Ύπατος αρχιερέας Βλάσης Ρασσιάς και μάλλον θα πρέπει ν΄ αρχίσουμε οι Έλληνες Λατρευτές του Ελληνικού Πανθέου... να τον ξεχνάμε και εμείς, ότι κάποτε ήταν Έλληνας Αρχιερέας !!!

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΑ, ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ:

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ !!!

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ... ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ !!!

Βλάση Ρασσιά: απάντησε δημοσίως στο Δια-δίκτυο, ότι αναιρείς τις βρισιές, την υποτίμηση, για τον Μέγα Αλέξανδρο, τους αρχαίους Μακεδόνες και τους υπόλοιπους Έλληνες ήρωες...

Αλλιώς ξεκουμπίσου από την ηγεσία της Ελληνικής Θρησκείας, του Ελληνικού Πανθέου !!!

ΕΚΑΣ – ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΕΙΣ... ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΚΙ ΑΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ !!!

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης: Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.


1 σχόλιο: