Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Γιορτή της κομμένης πουτσοπεριτομής: Όσοι πιστοί Εβραιοχριστιανοί προσέλθετε, για να σας μπεί πολύ καλά η καινούρια χρονιά !!!


Γιορτή της κομμένης πουτσοπεριτομής: Όσοι πιστοί Εβραιοχριστιανοί προσέλθετε, για να σας μπεί πολύ καλά η καινούρια χρονιά !!!

Μιά μεγάλη γιορτή του Εβραιοχριστιανισμού, για να τους μπαίνει καλύτερα ο χρόνος !!!

Συγνώμη Εβραιοχριστιανοί: για μην μου πείτε ότι βρίζω…

Κάθε χρόνο 1 Ιανουαρίου, είναι η μεγάλη γιορτή της περιτομής του Εβραίου σωτήρα σας, Ιησού.

Αλλά πάλι για κομμένη πούτσα δεν μιλάμε, ή κάνω λάθος ;

Αν είναι γιορτή για την κομμένη πούτσα ενός Εβραίου σωτήρα, μήπως είναι διαφορετικό ;

Η Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανική Εκκλησία, γιορτάζει κάθε χρόνο την περιτομή του Εβραίου Ιησού, κάθε αρχή του χρόνου: στις 1 Ιανουαρίου.

Η γιορτή της περιτομής του Ιησού Α- Χριστού: είναι πιό σημαντική και από την γιορτή του «Μεγάλου» Βασιλείου, γι’ αυτό και σ’ όλα τα ημερολόγια, αναγράφεται πάντα πρώτη !!!


Αν δεν καταλάβατε ακόμη κάποιοι: Η χρονιά ξεκινάει κάθε χρόνο για τους Εβραιοχριστιανούς, με γιορτή της κομμένης πούτσας ενός Εβραίου !!!

Αλλά αφού έχουμε γιορτή της πούτσας στον Τύρναβο, γιατί επιμένουν οι Εβραιοχριστιανοί ακόμη στην Εβραϊκή πούτσα του Ιησού ;

Μήπως επειδή αυτή είναι κομμένη ;

Αλλά ας δούμε: έκανε περιτομή ο Εβραίος Ιησούς, σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη.

Γιατί οι εξυπνάκηδες «Ελληνο»χριστιανοί λένε, ότι δεν υπάρχει τέτοια αναφορά.

Τα δικά μου σχόλια: θα είναι πάντα μέσα σε παρένθεση και θα αρχίζουν πάντα με κόκκινο χρώμα, με το σύμβολο αυτό @

«Και όταν συμπληρώθησαν αι οχτώ ημέραι δια να κάμουν την περιτομήν του παιδιού, του εδόθηκε το όνομα του Ιησούς, όπως ονομάστηκε από τον άγγελον πριν συλληφθή εις την κοιλιά». (Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 2, Παράγραφος 21).

«Καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι ὀκτὼ τοῦ περιτεμεῖν τὸ παιδίον, καὶ ἐκλήθη τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦς, τὸ κληθὲν ὑπὸ τοῦ ἀγγέλου πρὸ τοῦ συλληφθῆναι αὐτὸν ἐν τῇ κοιλίᾳ».
(Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 2, Παράγραφος 21).

(@ Απόδοση κειμένου: Καινή Διαθήκη: Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος (είναι η Καινή Διαθήκη, πού έχουν όλοι οι παπάδες, στις Εκκλησίες τους !!!).

«Και όταν οι γονείς έφεραν το παιδί Ιησούν διά να εκτελέσουν τα έθιμα του Νόμου».
(Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 2, Παράγραφος 27).

«καὶ ἐν τῷ εἰσαγαγεῖν τοὺς γονεῖς τὸ παιδίον ᾿Ιησοῦν τοῦ ποιῆσαι αὐτοὺς κατὰ τὸ εἰθισμένον τοῦ νόμου περὶ αὐτοῦ».
(Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 2, Παράγραφος 27).

(@ Εδώ μας λέει, ότι ο Εβραίος Ιωσήφ και η Εβραία Μαριάμ: πήγαν στον Εβραϊκό ναό στα Ιεροσόλυμα, και εφήρμοσαν τα έθιμα του Εβραϊκού Μωσαϊκού νομού.

Δηλαδή: την θυσία δυο περιστεριών και την περιτομή του Εβραίου Ιησού !!!

Δεν τον πήγαν βόλτα, στον Εβραϊκό ναό, εξυπνάκηδες Εβραιολάγνοι !!!

Ας δούμε όμως και την Ορθόδοξη υμνολογία της εορτής της περιτομής του Εβραίου Ιησού, μέσα στις Εβραιοχριστιανικές Εκκλησίες).

«Απολυτίκιον (ήχος α’) (όπως «Του λίθου σφραγισθέντος»)

Μορφήν αναλλοίωτως ανθρωπίνην προσέλαβες
Θεός ων κατ΄ ουσίαν πολυεύσπλαχνε Κύριε.
και νόμον εκπληρών περιτομήν, θελήσει καταδέχη σαρκικήν,
ίνα παύσης τα σκιώδη, και περιέλης το κάλυμμα των πασών ημών.
Δόξα τη αγαθότητι τη ση, Δόξα τη ευσπλαχνία σου.
Δόξα τη ανεκφράστω, Λόγε, συγκαταβάσει σου».

«Κοντάκιον (ήχος γ’) (όπως «Η Παρθένος σήμερον»)

Ο των όλων Κύριος περιτομήν υπομένει,
και βροτών τα πταίσματα ως αγαθός περιτέμνει,
δίδωσι την σωτηρίαν σήμερον κόσμω,
Χαίρει δε εν τοις υψίστοις και ο του Κτίστου Ιεράρχης
και φωσφόρος, ο θείος μύστης, Χριστού Βασίλειος».

«Μεγαλυνάριο

Σάρκα οκταήμερος ως βροτός,
ο των όλων Κτίστης περιτέμνεται νομικώς,
την εξ ακρασίας, ημών κακίαν τέμνων.
Αυτού την αγαθότητα μεγαλύνωμεν».

(@ Ας δούμε όμως, τι έγινε και το κομμάτι της περιτομής, του Εβραίου Ιησού.

Γιατί και γι’ αυτό φρόντισαν να γράψουν διατριβή της πούτσας του Α- Χριστού Ιησού, οι άγιοι Ορθόδοξοι Πατέρες !!!

Οι Ορθόδοξοι άγιοι Πατέρες, μας ξεκαθαρίζουν με μελέτη και έρευνα ενδελεχή της ψωλής του Ιησού: Ότι το πετσάκι της περιτομής του ο Εβραίος Ιησούς, το φύλαξε μέχρι την ανάσταση του, για να αναστηθεί ολόκληρος, με αυτό !!!

Ο Πατέρας και άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Αναστάσιος ο Σιναΐτης στο βιβλίο του «Ερωταποκρίσεις» (Ερωτήσεις και απαντήσεις), μόνος του μιλάει, μόνος του απαντάει.

Έχει γράψει αυτό το «ιερό» βιβλίο: Για να μπορούν ν’ απαντάνε οι Εβραιοχριστιανοί, σε κάθε ερώτηση που μπορεί να τους έκαναν.

Πάντως, αν οι Έλληνες τους έκαναν τέτοιες ερωτήσεις (που αναφέρονται μέσα, σε αυτό το βιβλίο), μάλλον καζούρα τους έκαναν.

Και δεν είναι ένας τυχαίος πατέρας και άγιος, ο Αναστάσιος ο Σιναΐτης: γιατί είναι Πατριάρχης Αντιοχείας και αυτός πού πολέμησε την αίρεση του μονοφυσιτισμού).

Ο Πατέρας και άγιος Πατριάρχης Αντιοχείας Αναστάσιος Σιναΐτης, στο βιβλίο του «Ερωταποκρίσεις», πατερικαί εκδόσεις, Γρηγόριος ο Παλαμάς, σελίδα 211, γράφει: )

«ΕΡΏΤΗΣΉ 145:

Τι σημαίνει η ακροβυστία του Κυρίου που περιτμήθηκε ;

Απάντηση:

Ας μας πουν αυτοί πού περιεργάζονιαι τα κρυφά και άγραφα και αποσιωπημένα, για ποιόν λόγο ο Χριστός θυσιάστηκε πάνω σε ψηλή κρεμάλα, και όχι κάτω από στέγη ;

Ή μήπως για να καθαρίσει οπωσδήποτε τη φύση του αέρα;

Και όπως το άχραντο αίμα του μαζί με το νερό την ώρα του Πάθους καθάρισε τη γη, στάζοντας σ’ αυτήν, έτσι και η ακροβυστία που περιτμήθηκε και παραχώθηκε στη γη, την αγίασε.

Οπωσδήποτε όμως και για λόγους πού γνωρίζει αυτός πού περιτμήθηκε, φύλαξε το μέρος που περιτμήθηκε, ώστε τον καιρό της ανάστασης του να αναστηθεί έχοντας κι αυτό, χωρίς να του λείπει, και να είναι πλήρης και άφθαρτος σ’ όλο του το σώμα.

Γιατί και εμείς κατά την ανάσταση θα ξαναλάβουμε το δικό μας σώμα ολόκληρο».

(@ Ο Εβραίος Ιησούς: Όχι μόνο έκανε περιτομή, αλλά φύλαξε και το κομμάτι της περιτομής, για να μπορέσει ν’ αναστηθεί ολόκληρος, με όλο του το πραγματικό, υλικό σώμα !!!

Με το ίδιο πραγματικό υλικό σώμα (Όχι πνευματικό), θα αναστηθούν και όλοι οι Εβραιοχριστιανοί !!!

Πάντως ταπεινοί Εβραιοχριστιανοί μου, ψηλά το κεφάλι…

Όχι της πούτσας του Εβραίου Ιησού, αλλά το δικό σας κεφάλι,(το πάνω, όχι το κάτω), γιατί το σήκωμα του κάτω κεφαλιού, είναι μεγάλη αμαρτία !!!

Σας έχω εδώ και το αρχαίο κείμενο, για να μην μου πείτε κάποιοι εβραιοχριστιανοί... ότι όλα αυτά τα βγάζω από το κεφάλι μου.

Είτε το πάνω, είτε το κάτω.

Για τους Έλληνες, τους έχω και άλλη συνέχεια μετά το αρχαίο κείμενο αυτό, με τον άγιο μεγάλο συναξαριστή Νικόδημο Αγιορείτη, πού τον διαβάζουν συνεχώς στα Εβραιοχριστιανικά μοναστήρια.

Χώρια πού πρέπει να τους ενημερώσει τους Εβραιοχριστιανούς, ότι οι «αιρετικοί» Καθολικοί, δεν έχουν την αληθινή περιτομή του Εβραίου Α- Χριστού Ιησού !!!)

«Ερώτησις ΡΜΕ'. Τι έστιν η περιτμηθείσα του Κυρίου ακροβυστία ;

ΑΠΟΚΡΙΣΙΣ.
Ειπάτωσαν και ημΊν οι των άδηλων και άγραφων και σεσιωπημένων περιεργαζόμενοι, τίνος ένεκα εφ' υψηλού του ικρίου θύεται Χριστός, και ουχ υπό στέγην ;

Ή πάντως ίνα τον αέρος την φύσιν καθάρη; Και ώσπερ το άχραντον αυτού αίμα μετά του ύδατος εν τω καιρώ του πάθους εκάθηρε την γήν, στάξαν εν αυτή, ούτω και η περιτμηθείσα ακροβυστία κατορυγθείσα, ταύτην ηγίασε .

Πάντως δέ και οίς οίδε λόγοις, ο εκουσίως περιτμηθείς έφυλαξε το περιτμηθέν, όπως κατά τον καιρόν της αναστάσεως αυτού,και κατά τούτο ανελλιπώς έχων αυτό αναστή, πλήρης υπάρχων και άφθαρτος όλω τω σώματι και γάρ και ημείς εν τη αναστάσει το ημέτερον σώμα πλήρες αποληψόμεθα ». (Αναστάσιος ο Σιναΐτης, από το βιβλίο του «Ερωταποκρίσεις» ).

(@ Από το βιβλίο του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου, Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Β´, Εκδόσεις Δόμος, 2005).

«01/01 - Περιτομή του Κυρίου.

Εις την Α΄, εορτάζομεν την κατά σάρκα Περιτομήν του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.
Χριστού περιτμηθέντος, ετμήθη νόμος.

Και του νόμου τμηθέντος, εισήχθη χάρις.
+ Tην κατά σάρκα Περιτομήν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, την οποίαν κατεδέχθη να λάβη φιλανθρώπως κατά την προσταγήν του παλαιού νόμου, ίνα αντί της χειροποιήτου και σαρκικής περιτομής, αντεισάξη εις ημάς την αχειροποίητον και πνευματικήν περιτομήν, ήτοι το Άγιον Βάπτισμα.

Ταύτην λέγω την του Κυρίου Περιτομήν, παρελάβομεν ημείς οι Χριστιανοί υπό των Aγίων Πατέρων, να πανηγυρίζωμεν κατ’ έτος: καθώς και την πανηγυρίζομεν, λογιζόμενοι ταύτην, μίαν από τας Δεσποτικάς εορτάς διά τον ημάς τιμήσαντα Κύριον, διά μέσου αυτής.

Καθώς γαρ ο Κύριος κατεδέχθη διά λόγου μας την ένσαρκον αυτού Γέννησιν, και όλα τα άλλα ιδιώματα της ανθρωπίνης φύσεως έλαβεν, όσα ήτον παντελώς αδιάβλητα και ακατηγόρητα, τοιουτοτρόπως δεν επαισχύνθη ο Πανάγαθος να λάβη και την περιτομήν, διά δύω αίτια.

Πρώτον μεν, διατί ηθέλησε να εμφράξη τα στόματα των αιρετικών, οίτινες ετόλμησαν να ειπούν, ότι δεν ανέλαβεν ο Κύριος σάρκα αληθινήν, αλλά κατά φαντασίαν.

Οποίοι ήτον ο θεομάχος Μάνης, και οι τούτου οπαδοί Μανιχαίοι.

Διότι πώς ήθελε περιτμηθή, ανίσως δεν έλαβε σάρκα αληθινήν;

Και δεύτερον δε, διά να επιστομίση τους Ιουδαίους, οίτινες εκατηγόρουν τον Κύριον, πως δεν φυλάττει το Σάββατον.

Και πως παραβαίνει τον νόμον, ψευδώς συκοφαντούντες αυτόν.

Αυτός γαρ εφύλαττε τον νόμον έως και εις αυτήν την περιτομήν.

Διά τούτο λοιπόν ύστερα από οκτώ ημέρας της εκ Παρθένου γεννήσεώς του, ευδόκησεν ο Κύριος να φερθή από την Μητέρα του και από τον Ιωσήφ, εις τον διωρισμένον τόπον εκείνον, όπου ήτον συνήθεια να περιτέμνωνται τα βρέφη, και εκεί επεριτμήθη, και έλαβε το γλυκύτατον όνομα Ιησούς.

Το οποίον εκάλεσεν ο Aρχάγγελος Γαβριήλ, όταν ευηγγέλισε την Θεοτόκον, προ του να συλληφθή ο Κύριος εν τη κοιλία της Παρθένου, ως γράφει ο Ευαγγελιστής Λουκάς.

Μετά δε την περιτομήν, ήτον μαζί με τους γονείς του ο Κύριος, και έζη ανθρωπίνως, προκόπτων και αυξάνων, τόσον κατά την ηλικίαν του σώματος, όσον και κατά την σοφίαν και χάριν, εις σωτηρίαν ημών.

«Ιησούς γαρ, φησί, προέκοπτε σοφία και ηλικία και χάριτι παρά Θεώ και ανθρώποις» (Λουκ. β΄, 52). (Όρα περί της εορτής ταύτης εις τον Νέον Θησαυρόν.)

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Τινές δε απορούσι, τι άρα γε έγινε μετά ταύτα το περιτμηθέν εκείνο μέρος της θεανδρικής σαρκός του Κυρίου, ήτοι η ακροβυστία;

Και ο μεν Αναστάσιος ο Σιναΐτης, και άλλοι Ανατολικοί, εδόξαζον, ότι το μέρος εκείνο εφύλαξεν η Παρθένος μετά την περιτομήν, ως ιερόν κειμήλιον, διαφθοράς απάσης ον ανώτερον, έως ου ο Κύριος αναστάς, προσέλαβε πάλιν αυτό.

Και ο Θεοφύλακτος δε Βουλγαρίας εν τη ερμηνεία του Ευαγγελίου λέγει, ότι το τμήμα εκείνο προσέλαβεν ο Κύριος εν τη Αναστάσει.

Μερικοί δε Δυτικοί εδόξαζον ματαίως, ότι η ακροβυστία του Κυρίου εσώζετο εις την Καβίλλινον πόλιν της κάτω Βουργουνδίας εν μιά Εκκλησία.

Αλλ’ ο ταύτης Επίσκοπος Γκάστος ονόματι, ανοίξας εν έτει 1707, Απριλλίου 19, το κιβώτιον εκείνο, εν ω ενομίζετο ότι περιέχεται η θεία ακροβυστία, δεν ευρήκεν άλλο εις αυτό, ειμή ολίγην άμμον λεπτήν, και ένα μικρόν χαλίκιον.

Όθεν έπαυσε την δεισιδαιμονίαν, οπού εκυρίευε την πόλιν εκείνην, προ χρόνων ήδη τετρακοσίων (όρα την νεοτύπωτον Εκατονταετηρίδα).

Εκ τούτου λοιπόν συνάγομεν, ότι είναι ψευδές και απίστευτον και εκείνο το άλλο, οπού λέγουσιν οι αυτοί Δυτικοί, ήγουν ότι η του Κυρίου ακροβυστία σώζεται μέχρι του νυν εις την Ρώμην εν τω Ναώ του Αγίου Ιωάννου του Λατερανού, ως σημειοί ο Καλμέτης εν τω υπομνήματι εις τον Λουκάν, κεφαλ. Β΄».

(@ Γι’ αυτό Εβραιοχριστιανοί, μην πιστεύετε τους «αιρετικούς» Καθολικούς, πού λένε ότι έχουν το πετσάκι της περιτομής του Εβραίου Ιησού...

Ο Εβραίος Α- Χριστός Ιησούς όταν αναστήθηκε: Κόλλησε το πετσάκι της περιτομής του... για να μπορεί να σας πηδάει άγια, με ολόκληρη ψωλή για αιώνες.

Γιατί, ως γνωστόν: Περιτομή κάνουν αυτοί πού θέλουν να παίζουν καλύτερα στις τσόντες... και αποκλείεται να έκανε και ο αναμάρτητος Σωτήρας σας Ιησούς, μιά τόσο μεγάλη αμαρτία, μαζί με τον Κώστα Γκουσγκούνη (γιατί τώρα τελευταία, τον έκαναν και Έλληνα).

Αν και ο Κώστας Γκουσγκούνης, έχει παίξει μαζί με τον Έλληνα Χριστό, στην Ελληνική σειρά: Ο Χριστός ξανασταυρώνεται !!!

Εδώ σας έχω και βίντεο με όλα τα αποσπάσματα του Κώστα Γκουσγκούνη (από το «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»), για να τον ακούσετε οι Εβραιοχριστιανοί και να δείτε, πως τότε με τον Χριστό έμαθε να μιλάει για τις Ελληνικές τσόντες (δείτε τον πως μιλάει στους Έλληνες για πηδήματα μετά το 1:33 και στο 9:30, πως δέρνει τον Έλληνα Χριστό, γιατί φαίνεται ότι δεν ήθελε να παίξει κι αυτός, σ’ Ελληνική τσόντα ).


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου