Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Γιαχβέ: Εσύ υιέ μου και εαυτέ μου, θα είσαι κάτω στην γη και θα βαπτίζεσαι, θα γυρνάς με τις εκδιδόμενες Εβραίες γκόμενες, για 33 χρόνια και αυτοί μετά θα πιστεύουν, ότι είμαστε Τριάδα Ομοούσια και Αδιαίρετη.


Γιαχβέ: Εσύ υιέ μου και εαυτέ μου, θα είσαι κάτω στην γη και θα βαπτίζεσαι, θα γυρνάς με τις εκδιδόμενες Εβραίες γκόμενες, για 33 χρόνια και αυτοί μετά θα πιστεύουν, ότι είμαστε Τριάδα Ομοούσια και Αδιαίρετη.

Α-Χριστός: Μα θα υπάρξει άνθρωπος πού θα το πιστέψει αυτό, εαυτέ μου ;

Γιαχβέ: Μα δεν σου μιλώ τώρα για τους Εβραίους, αλλά για τα Εβραιοχριστιανικά όντα σου μιλώ.


Οι Εβραίοι δεν πρόκειται να το πιστέψουν πότε αυτό το παραμύθι... Γιατί όταν φτιάχνεις ένα ψέμα, δεν είσαι υποχρεωμένος να το πιστεύεις και εσύ ο ίδιος !!!

Α-Χριστός: Οι αληθινοί Έλληνες, θα το πιστέψουν κι αυτοί, αυτό το Εβραϊκό παραμύθι ;

Γιαχβέ: Μα δεν τους βλέπεις τόσα χρόνια, όταν ακούνε για αγία αδιαίρετη Τριάδα, σου την δείχνουν με το χέρι τους ανάμεσα στα πόδια τους !!!


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου