Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Η Γαλλίδα φιλόσοφος και φιλελληνίδα Σιμόν Λε Μπαρόν (Simone Le Baron): Μ΄ ενημέρωσε με αυτήν την ανάρτηση της (στο τρίτο μου προφίλ στο facebook 3/12/2018), ότι έχει βάλει ένα άρθρο από ένα μου βιβλίο, σε δικό της βιβλίο (πού είναι γραμμένο στα Γαλλικά).






Η Γαλλίδα φιλόσοφος και φιλελληνίδα Σιμόν Λε Μπαρόν (Simone Le Baron): Μ΄ ενημέρωσε με αυτήν την ανάρτηση της (στο τρίτο μου προφίλ στο facebook 3/12/2018), ότι έχει βάλει ένα άρθρο από ένα μου βιβλίο, σε δικό της βιβλίο (πού είναι γραμμένο στα Γαλλικά).

Αλλά ας δούμε όμως Έλληνες: τι σημαντική βράβευση γράφει στην Βικιπαίδεια, ότι έχει η Γαλλίδα φιλόσοφος και φιλελληνίδα Σιμόν Λε Μπαρόν (Simone Le Baron), ως Homo Hellenicus (Έλληνας Άνθρωπος).

Την ίδια βράβευση έχουν πάρει: ο Γκαίτε και ο Βλαντιμίρ Πούτιν !!!


Εδώ και το λινκ της Βικιπαίδεια:

Βλέπετε Έλληνες, γιατί είναι πολύ σημαντική αυτή η βράβευση που έχει η Σιμόν Λε Μπαρόν (Simone Le Baron), ως Homo Hellenicus (Έλληνας Άνθρωπος).

«2015. Σιμόν Λε Μπαρόν. (Simone Le Baron) Γαλλίδα συγγραφέας στα ελληνικά, φιλόσοφος. Η ιδεολογία της: ο Νεοφιλελληνισμός».

Με τιμά ιδιαίτερα (το ότι έβαλε η αναγνωρισμένη φιλελληνίδα και φιλόσοφος Σιμόν Λε Μπαρόν (Simone Le Baron), ένα άρθρο μου από ένα βιβλίο μου... πού θα μπορέσουν το διαβάσουν οι Γάλλοι και τόσοι άλλοι ξένοι !!!

Και επειδή πάντοτε πρέπει να διασκεδάζουν οι Έλληνες, με τον Εβραιοχριστιανισμό...

Η Σιμόν Λε Μπαρόν (γράφοντας ένα άρθρο μου στα Γαλλικά), μου δημιούργησε ένα καινούργιο δίλημμα: Μήπως δεν καταλαβαίνουν τα άρθρα και τα βιβλία μου οι Εβραιοχριστιανοί, επειδή τα γράφω στα Ελληνικά ;

Μήπως θα πρέπει να μάθω να τα γράφω στα Εβραϊκά, ή καλύτερα στα παραδοσιακά Αραμαϊκά των Αγριών Τόπων τους, για να τα καταλαβαίνουν καλύτερα ;

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου