Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Επειδή με μπλοκάρουν (με αναφορές τους στο facebook) συνεχώς οι Εβραιοχριστιανοί : αποφάσισα να εφαρμόσω άλλη τακτική. Δεν θα έχω μόνο ένα προφίλ (πάντα με τα αληθινά στοιχεία μου)... αλλά ούτε θα κάνω 4-5 ψεύτικα... αλλά θα κάνω 666 αληθινά προφίλ μου !!!



Επειδή με μπλοκάρουν (με αναφορές τους στο facebook) συνεχώς οι Εβραιοχριστιανοί: αποφάσισα να εφαρμόσω άλλη τακτική.

Δεν θα έχω μόνο ένα προφίλ (πάντα με τα αληθινά στοιχεία μου)... αλλά ούτε θα κάνω 4-5 ψεύτικα... αλλά θα κάνω 666 αληθινά προφίλ μου !!!

Γιατί ως Έλληνας έξαρχος της ειδωλολατρίας: Θέλω να διασκεδάζω με τον Εβραιοχριστιανισμό (πάντα με αληθινό προφίλ) και στην Google, και στο Facebook, και προσεχώς και στο Instagram.

Γιατί ο σωστός Έλληνας ειδωλολάτρης: θέλει να διασκεδάζει με τον Εβραιοχριστιανισμό, ΠΑΝΤΟΥ !!!

Εδώ και το τρίτο αληθινό προφίλ μου.

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου