Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Ενώ οι αρχαίοι Έλληνες πρόγονοι μας είχαν για Θεό τον Δία που έριχνε κεραυνούς… Εσύ ο δήθεν μοντέρνος Έλληνας Λατρευτής, έρχεσαι και μου λες τώρα, ότι οι Θεοί είναι φυσικές δυνάμεις και ιδεοθεοί !!!

Ενώ οι αρχαίοι Έλληνες πρόγονοι μας είχαν για Θεό τον Δία που έριχνε κεραυνούς…

Εσύ ο δήθεν μοντέρνος Έλληνας Λατρευτής, έρχεσαι και μου λες τώρα, ότι οι Θεοί είναι φυσικές δυνάμεις και ιδεοθεοί !!!

Εγώ όμως πάντα βλέπω στα αρχαία Ελληνικά αγάλματα, να ρίχνει ο Θεός Δίας ο ίδιος κεραυνό και όχι ότι ήταν ο κεραυνός.

Εγώ διαβάζω συνεχώς στα αρχαία Ελληνικά συγγράμματα, για τον κεραυνοβόλο έρωτα του Θεού Δία για μια γυναίκα… και όχι για έναν κεραυνό που γκάστρωσε μια γυναίκα !!!

Φταίω εγώ που θεωρώ πιο ορθό, ότι ως Θεός ο Δίας μπορεί εύκολα να γκαστρώσει μια γυναίκα… και όχι αυτό να μπορεί να το κάνει ένας κεραυνός ;

Χώρια που ο Δευκαλίων, που είναι ο γιος του Τιτάνα Προμηθέα και η γυναίκα του Πύρρα, που είναι κόρη του Τιτάνα Επιμηθέα: Γέννησαν τον γιο τους τον Έλλην, που από αυτόν κατάγονται όλοι οι Έλληνες.

Αν δεν δεχτώ ότι ο Έλληνες είναι παιδιά Τιτάνων και Θεών, αλλά είναι παιδιά φυσικών δυνάμεων και ιδεοθεών… λέτε να πρέπει ν’ αρχίσω να λέω από τώρα, ότι κατάγομαι από τον κεραυνό, το χαλάζι και από όποια φυσική δύναμη γνωρίζω ή πιστεύω, ως δήθεν ιδεοθεά της σοφίας , ή της βλακείας μου ;

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου