Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Ευλογοῦμέν σε, τον Θεό του Ἰσραήλ. Ιησούς Χριστός: Έλληνας ή Εβραίος; Πάνω που πήγα να πιστέψω ότι ο Χριστός ήταν Έλληνας, γεννήθηκε από παρθένα και έχω Ελληνική Θρησκεία

Εὐλογομέν σε, τον Θεό του Ἰσραήλ.


Ιησούς Χριστός: Έλληνας ή Εβραίος;


Πάνω που πήγα να πιστέψω ότι ο Χριστός ήταν Έλληνας, γεννήθηκε από παρθένα και έχω Ελληνική Θρησκεία...

Άκουσα τον παπά στην Εκκλησία να μου ψάλλει αυτό, και μου γκρέμισε μια για πάντα την φανταστική φυλετικό-θρησκευτική συγγένεια που είχα φτιάξει στο μυαλό μου:

«Εὐλογοῦμέν σε, τὸν Θεὸν τοῦ Ἰσραήλ, τὸν ἐκ τῆς Παρθένου (άρα τον Ιησού Χριστό), ἐπιφανέντα τῷ Κόσμῳ, καὶ ἐγείραντα κέρας, σωτηρίας ἡμῖν».

(Τριώδιο, Σάββατο της Γ΄ Εβδομάδος των Νηστειών πρωί, Ωδή Θ΄, σελίδα 208).

Ο παραπάνω ύμνος που πιστοποιεί απολύτως την Εβραϊκή καταγωγή του Θεού των Χριστιανών, ψάλλεται στις Εκκλησίες !!!

Άρα Χριστιανέ προσγειώσου, ο Εβραίος Γιαχβέ ήταν και παραμένει ο Θεός σου !!!

Το «Τριώδιο» είναι Ορθόδοξο Λειτουργικό βιβλίο της Εκκλησίας: που αρχίζει με τον Εβραϊκό τρόπο μέτρησης του χρόνου (δηλαδή το Σάββατο βράδυ), παραμονή της Κυριακής του Τελώνου και του Φαρισαίου και τελειώνει το εσπέρας του Μεγάλου Σαββάτου, καλύπτει δηλαδή εβδομήντα πέντε ημέρες λειτουργικής χρήσης.


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου