Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Αυτήν την ερώτηση μου έκανε φίλος του facebook, για την ανάρτηση μου για την Μακεδονία και τα Ευαγγελικά και του απάντησα αυτό δημόσια




Αυτήν την ερώτηση μου έκανε φίλος του facebook, για την ανάρτηση μου για την Μακεδονία και τα Ευαγγελικά και του απάντησα αυτό δημόσια :

Εγώ προτίμησα στο δεύτερο συλλαλητήριο που έγινε στην Αθήνα (μετά από το πρώτο της Θεσσαλονίκης)... να μην πάω στην Αθήνα και πήγα εκείνη την μέρα στο δημόσιο γυμναστήριο του τόπου μου (που για τριάντα χρόνια δεν είχε ούτε ένα δέντρο) και φύτεψα μόνος μου, πενήντα μεγάλα δέντρα (πάνω από τρία μέτρα το καθένα), για τιμήσω με αυτόν τον τρόπο την Μακεδονία.

Γιατί ήξερα ότι μόνον με αντιασφυξιογόνες μάσκες και με επίθεση Ελλήνων όταν ψηφιζόταν στην Βουλή το θέμα για την Μακεδονία, μπορούσε να αλλάξει κάτι.

Ο Τσίπρας από μέσα του έλεγε για το κάθε συλλαλητήριο: πήγαν οι μαλάκες στην κλειστή βουλή να φωνάξουν, να εκτονωθούν και να φύγουν ικανοποιημένοι... ότι με αυτό τον τρόπο θα μου αλλάξουν την γνώμη.

Αν δεν τους βγάλεις έξω από την Βουλή και να τον ξεβρακώσεις τον Τσίπρα δημόσια, να δουν αυτήν την αντίδραση των Ελλήνων οι ξένοι... πως περιμένεις να συνεχίσεις να έχεις το όνομα της Μακεδονίας, με θαύμα ;

Δυο εκατομμύρια Έλληνες στην Αθήνα και δεν έδωσαν ούτε 20 - 30 ευρώ για να πάρουν μιά αντιασφυξιογόνο μάσκα (για να μην τους ενοχλούν τα χημικά), που θα τους έριχναν σίγουρα τα ΜΑΤ !!!

Οι Γάλλοι επαναστάτησαν και αγόρασαν εκατομμύρια κίτρινα γιλέκα, για αυτή τους την επανάσταση !!!

Και οι Έλληνες δεν έδωσαν ούτε ένα ευρώ, για να προστατέψουν τον εαυτό τους και το όνομα της Μακεδονίας !!!

Ο άλλος ο Εβραιοχριστιανός ο Ανθρακέας (ο δήθεν μαύρος από την Νάουσα), έβαλε αντιασφυξιογόνο μάσκα, αλλά δεν του είπε κανένας: ότι και αν έδερνε όλα τα ΜΑΤ και αν περνούσε τον κλοιό τους...

Τι θα έκανε μετά στην άδεια Βουλή ;

Θα την γκρέμιζε για να την ξαναπληρώσουμε εμείς ;

Όταν δεν σκέφτεσαι αυτό που κάνεις με την λογική: τότε δεν είσαι Έλληνας, αλλά ένας μόσχος σιτευτός που θα τον σφάζουν οι πολιτικοί, οι Εβραίοι και οποιοσδήποτε ανθέλληνας.


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου