Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανική σεξουαλική απολογία.


Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανική σεξουαλική απολογία.

Maria Marathefti Ο Θεος ειναι μεγαλος και η παναγια πολυ καλη και μας βοηθαει ολους, το αγιο πνευμα μας προσεχει και οι αγιοι ειναι παντα διπλα μας, ο Χριστος δεν μας ξεχνα ποτε και συνεχεια μας σκεφτετε, αυτοι ολοι μας κοιταζουν απο ψηλα και παντα μας παρακολουθουν, ακομα και οταν εμεις κανουμε σεξ αυτοι μας βλεπουν γιαυτο φιλοι μου καλοι σας συμβουλευω ολους να μην κανετε σεξ διοτι ειναι μεγαλη αμαρτια αλλα και εσεις οι αμαρτωλοι οταν θα κανετε σεξ να ειστε λιγο προσεκτικοι, προς θεου οχι στοματικα και αλλες ανωμαλιες διοτι σας παρακολουθουν απο ψηλα και θα σας τημωρησουν!

Georgios Grigoromihelakis Maria Marathefti : Καλύτερα να δίνουν μόνον κώλο οι Εβραιοχριστιανές, για να έχουν κάποιον από πίσω τους και να μην χρειάζεται να λένε «ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΜΟΥ Σ’ ΕΧΩ ΣΑΤΑΝΑ», αλλά να τον παίρνουν Ορθόδοξα, λέγοντας «ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙ». ΕΛΛΗΝ.

Αυτό σχόλιο υπάρχει σε αυτό το λινκ, σε ανάρτηση μου στο facebook.



Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου