Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Τελικά κρεμάστηκε, σταυρώθηκε, ή παλουκώθηκε, ο Εβραίος Α- Χριστός Ιησούς ; Σταυρός στα αρχαία Ελληνικά, σημαίνει: Όρθιος πάσσαλος, παλούκι.



Ας δούμε όμως πρώτα Ιουδαιοχριστιανοί: Τι λέει η Βικιπαίδεια, για την λέξη Σταυρός (για να μην λέτε ότι όλα αυτά, τα βγάζω από το κεφάλι μου) :

«Ομηρικά Έπη : Η λέξη απαντάται για πρώτη φορά στα Ομηρικά έπη (Ιλιάδα, Ω 453, Οδύσσεια, Ξ 11 / 9ος-8ος αιώνας Π.Κ.Χ.).

Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, η λέξη αναφέρεται σε ευθύγραμμα τμήματα ξύλου (πόλους), προερχόμενα από κορμό ή κορμούς δένδρων (π.χ. έλατο), τα οποία, τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο και καρφωμένα στο έδαφος, χρησιμοποιήθηκαν σε κατασκευή κατοικίας.


Κλασσικά και Ελληνιστικά Χρόνια :

Η λέξη χαίρει ευρείας χρήσης κατά τους επόμενους αιώνες.

Θα την συναντήσουμε στον Ηρόδοτο («τρεις σταυρούς υπίστησι» - 6ος αιώνας Π.Κ.Χ.), στον Θουκυδίδη πολλές φορές ως υλικό κατασκευής ξύλινου τείχους (μάλιστα «σταύρωμα» είναι το τείχος από μυτερούς πασσάλους - 5ος αιώνας Π.Κ.Χ.).

Την χρησιμοποιεί επίσης ο Ξενοφών (5ος - 4ος αιώνας Π.Κ.Χ.) και ο Διόδωρος ο Σικελιώτης (1ος αιώνας Π.Κ.Χ.).

Μεταξύ των παραπάνω, η λέξη σημειώνεται με διάφορους τρόπους, ως « πάσσαλος , κορμός δέντρου, παλούκι >>, ως καυσόξυλο ή οχυρωματικό έργο.

Στον Αππιανό οι σταυροί ρίχνονται παράλληλα στην θάλασσα ώστε να τεθούν επάνω τους σανίδες και να σχηματιστεί μια πρόχειρη γέφυρα.

Διαφαίνεται ότι η αρχική χρήση του σταυρού ως μέσου θανατικής ποινής που προσέφερε ταυτόχρονα δημόσια έκθεση για παραδειγματισμό προήλθε από τους μυτερούς πασσάλους της αρχαιότητας, οι οποίοι ήταν σχεδιασμένοι έτσι ώστε να διέρχεται από μέσα τους το σώμα του επίδοξου εισβολέα στην προσπάθειά του να σκαρφαλώσει πάνω από το τείχος (Θουκυδίδης, Ξενοφών).

Οι αιχμάλωτοι ή καταδικασμένοι αργότερα τοποθετούνταν στην μυτερή κορυφή του ξύλου και η βαρύτητα αναλάμβανε τον βασανιστικό θάνατο.

Τελικά, πολλοί δένονταν ή καρφώνονταν στο ξύλο».


Ας δούμε τώρα Έλληνες, τι περιγράφει ο Όμηρος στην Οδύσσεια, όταν γράφει για σταυρούς: «…σταυρούς δ᾿ ἐκτὸς ἔλασσε διαμπερὲς ἔνθα καὶ ἔνθα, πυκνούς καί θαμέας...».

«Και πασσάλους έβαλε διαμπερές , πυκνούς και συχνούς….».

(Οδύσσεια : Ραψωδία Ξ , 11)

Εδώ περιγράφει ο Όμηρος: τον φράκτη πού έφτιαξε ο Εύμαιος, για το χοιροστάσιο του Οδυσσέα.


Εδώ είναι ξεκάθαρο: Ότι ο Όμηρος μιλάει, για πασσάλους περίφραξης !!!

Αλλά ας δούμε και ένα αρχαίο Ελληνικό κείμενο από τον Ξενοφώντα: Πού μπορούμε άνετα οι Έλληνες να καταλάβουμε, τι μπορεί να περιγράφει (παρόλο που μιλάει για Δεσπότη, σταυρούς και πρόβατα)… Αν και δεν έχει η περιγραφή, Αρχιμανδρίτη : Αρχηγό από το Εβραιοχριστιανικό μαντρί !!!) :

Ξενοφώντας :
Xenophon Hist., Anabasis
Book 7, chapter 4, section 14, line 5

«…καὶ ἡγεμὼν μὲν ἦν ὁ δεσπότης ἑκάστης τῆς οἰκίας· χαλεπὸν γὰρ ἦν ἄλλως τὰς οἰκίας σκότους ὄντος ἀνευρίσκειν ἐν ταῖς κώμαις· καὶ γὰρ αἱ οἰκίαι κύκλῳ περιεσταύρωντο μεγάλοις σταυροῖς τῶν προβάτων ἕνεκα ».

Στην Ελληνιστική κοινή γλώσσα (ακόμη και πολλά χρόνια, μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού)… μαθαίνουμε από τις αρχαίες Ελληνικές παραπομπές, ότι ο πάσσαλος χρησιμοποιείται και για την τιμωρία του ανασκολοπισμού (Παλούκωμα).

Πλούταρχος : (Αρταξέρξης, 17, 7) : Έζησε 45 – 120, μετά Α- Χριστού Ιησού :
« Καὶ πρὶν ἐν ὑποψίᾳ γενέσθαι βασιλέα τοῦ πράγματος, ἐγχειρίσασα τοῖς ἐπὶ τῶν τιμωριῶν προσέταξεν ἐκδεῖραι ζῶντα, καὶ τὸ μὲν σῶμα πλάγιον διὰ τριῶν σταυρῶν ἀναπῆξαι , τὸ δὲ δέρμα χωρὶς διαπατταλεῦσαι».

Χαρίτων ο Αφροδισεύς : Έζησε τον Δεύτερο αιώνα, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Chariton Scr. Erot., De Chaerea et Callirhoe
Book 3, chapter 4, section 18, line 4

«…ἀνεσκολοπίσθη (@ Παλουκώθηκε) δὲ πρὸ τοῦ Καλλιρόης τάφου καὶ ἔβλεπεν ἀπὸ τοῦ σταυρο (@ και έβλεπε από το παλούκι – πάσσαλο) τὴν θάλασσαν ἐκείνην, δι' ἧς αἰχμάλωτον ἔφερε τὴν Ἑρμοκράτους θυγατέρα, ἣν οὐκ ἔλαβον οὐδὲ Ἀθηναῖοι».

Αφού πάντοτε στα αρχαία Ελληνικά (ακόμη και πολλά χρόνια, μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού)… Σταυρός σημαίνει πάσσαλος – παλούκι, και το μαρτύριο του ανασκολοπισμού (όπως διαβάσαμε πριν λίγο και στον Χαρίτων)

Γιατί στα Χριστιανικά Ευαγγέλια (πού γράφτηκαν στα αρχαία Ελληνικά : Όχι όμως όλα)… να σημαίνει και να απεικονίζεται κάτι άλλο, εκτός από το όρθιο παλούκι και το μαρτύριο του ανασκολοπισμού;

Πολλά χρόνια (μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού)Δεν είχε αλλάξει η αρχαία Ελληνική έννοια της λέξης σταυρός, πού σήμαινε πάσσαλος - παλούκιόπως θα δείτε και παρακάτω, σε πολλές παραπομπές αρχαίων Ελλήνων, Ρωμαίων, ακόμη και Εβραίων !!!

Αλήθεια, γιατί για τους Χριστιανούς, έπρεπε να σημαίνει κάτι άλλο... και να έχει το σχήμα, πού γνωρίζουμε τώρα ;

Θέλουν κάτι να κρύψουν οι Εβραιοχριστιανοί ;


Ας δούμε όμως τι σημαίνει η λέξη Σταυρός και στα Ελληνικά Λεξικά :

Λεξικόν της Νέας Ελληνικής Γλώσσης, Πρωΐας (εκδοτικός οίκος Δημητράκου) :

Σταυρός (ο) [ εκ της ριζ. στα-του ίστημι ] Πάσσαλος εστημένος όρθιος, άλλ. Χάραξ, σκόλοψ (@ ΓΙΑ ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΜΟ), κοινώς : παλούκι .

παρ' αρχαίοις : περιβάλλω χώρον δια σταυρών, ήτοι πασσάλων, περιφράσσω, χαρακώ·

Ησύχιος : Σταυρός : Ξύλα ορθίως πεπηγότα .

Αλήθεια , τι είπε ο Παύλος (Σαούλ), για τον εσταυρωμένο Εβραίο Ιησού ;

Ο Α- Χριστός Ιησούς είναι… κατάρα ;

«Χριστὸς ἡμᾶς ἐξηγόρασεν ἐκ τῆς κατάρας τοῦ νόμου, γενόμενος ὑπὲρ ἡμῶν κατάρα• γέγραπται γάρ, Ἐπικατάρατος πᾶς ὁ κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου».

(Προς Γαλάτας : Κεφάλαιο 3, παράγραφος , 13).

Ἀντίφωνον ΙΕ' Ἦχος πλ. β' Σήμερον κρεμᾶται ἐπὶ ξύλου, ὁ ἐν ὕδασι τὴν γῆν κρεμάσας.


Πάρτε εδώ, ακόμη άλλες Σαράντα πέντε (45) αρχαίες Ελληνικές, Ρωμαϊκές και Εβραϊκές παραπομπές (πού όταν μιλούν για σταυρό)… Εννοούν το παλούκι, τον πάσσαλο, την περίφραξη, ή τον ανασκολοπισμό (παλούκωμα)… Και μάλιστα πολλές από αυτές, είναι : πολλά χρόνια μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού… Για να μάθετε επιτέλους Εβραιοχριστιανοί, τι σημαίνει η λέξη σταυρός !!! 

Το τονίζω από τώρα: Δεν υπάρχει κανένα κείμενο της Ελληνικής, Ρωμαϊκής, ή Εβραικής Γραμματείας, πού να μιλάει για σταυρό, ή σταύρωση... Και να εννοεί το σχήμα του σταυρού... πού εφεύραν πολύ αργότερα στα κείμενα τους, οι Εβραιοχριστιανοί !!!
Αυτό αποδεικνύει και ένα άλλο πράγμα: Ότι τα Εβραιοχριστιανικά κείμενα (της Καινής Διαθήκης)... γράφτηκαν πολλά χρόνια αργότερα... Για να εννοούν κάτι άλλο ως σχήμα... εκτός του όρθιου πασσάλου περίφραξης, ή Δεσίματος σε Πάσσαλο, ή Πασσάλου Ανασκολοπισμού (Παλούκωμα, από τον κώλο !!!).
Εκτός αν τον Εβραίο Α- Χριστό Ιησού, τον Ανασκολόπισαν... και οι Εβραιοχριστιανοί ντρέπονται να μας το πουν ;
Πάντως αν ήθελε να ταπεινωθεί πολύ και να πονέσει πολύ ο Α- Χριστός Ιησούς (για να σώσει τους Εβραιοχριστιανούς, με την Θεϊκή Αποστολή του)... μάλλον Ανασκολοπισμό από τον κώλο θα πρέπει να διάλεξε ως μαρτύριο... για να ξεφτιλιστεί καλύτερα από όλους τους ανθρώπους... Και ας θέλουν να μας το κρύψουν αυτό, οι Εβραιοχριστιανοί !!!
Πάντως Εβραιοχριστιανοί: Δεν θα βρείτε πουθενά στην αρχαία Γραμματεία ... Κανένα απολύτως αρχαίο Ελληνικό, Ρωμαϊκό, ή Εβραικό κείμενο, που να μιλάει για σταυρό (ακόμη και την εποχή του Α- Χριστού Ιησού)... και να εννοεί το σχήμα πού εσείς επικαλείστε, ότι δήθεν σταύρωσαν τον Εβραίο Σωτήρα σας !!!)

Απολλώνιος :
Apollonius Soph., Lexicon Homericum
Page 144, line 13

«τάσσει δέ ποτε καὶ ἐπὶ τῆς καθ' ἡμᾶς ἐννοίας, καθ' ἣν λέγομεν ἐσπουδασμένως 
τόδε ποιεῖν. < σταυροί > καταπῆγες καὶ σκόλοπες καὶ πάντα τὰ διανιστάμενα ξύλα·ἀφ' ἧς ἐννοίας καὶ οἱ καθ' ἡμᾶς ὀνομάζονται».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Απολλώνιος :
Apollonius Soph., Lexicon Homericum
Page 144, line 15

«…ὁ δὲ Ἡλιόδωρος σταυροὺς ἀπὸ τοῦ ἑστάναι, οἱ λεγόμενοι σκοπίοι».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Θουκυδίδης :
Thucydides Hist., Historiae
Book 4, chapter 90, section 2, line 3

«…τάφρον μὲν κύκλῳ περὶ τὸ ἱερὸν καὶ τὸν νεὼν ἔσκαπτον, ἐκ δὲ τοῦ ὀρύγματος ἀνέβαλλον ἀντὶ τείχους τὸν χοῦν, καὶ σταυροὺς παρακαταπηγνύντες…».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Θουκυδίδης :
Thucydides Hist., Historiae .
Book 4, chapter 69, section 2, line 7

«…καὶ τείχη διελομένη ἡ στρατιά, ἔκ τε τοῦ προαστείουλίθοις καὶ πλίνθοις χρώμενοι, καὶ κόπτοντες τὰ δένδρα καὶ ὕλην ἀπεσταύρουν εἴ πῃ δέοιτό τι· καὶ αἱ οἰκίαι τοῦ προαστείου ἐπάλξεις λαμβάνουσαι αὐταὶ ὑπῆρχον ἔρυμα».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Θουκυδίδης :
Thucydides Hist., Historiae
Book 6, chapter 99, section 2, line 8

«…καὶ ἅμα καὶ ἐν τούτῳ εἰ ἐπιβοηθοῖεν, μέρος ἀντιπέμπειν αὐτοῖς τῆς στρατιᾶς καὶ φθάνειν αὐτοὶ προκαταλαμβάνοντες τοῖς σταυροῖς τὰς ἐφόδους, ἐκείνους δὲ ἂν παυομένους τοῦ ἔργου πάντας ἂν πρὸς σφᾶς τρέπεσθαι».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Θουκυδίδης :
Thucydides Hist., Historiae
Book 6, chapter 100, section 3, line 3

«…καὶ ἐπαναχωρήσασα ἡ πᾶσα στρατιὰ τήν τε ὑποτείχισιν καθεῖλον καὶ τὸ σταύρωμα ἀνέσπασαν καὶ διεφόρησαν τοὺς σταυροὺς παρ' ἑαυτοὺς καὶ τροπαῖον ἔστησαν».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Θουκυδίδης :
Thucydides Hist., Historiae
Book 7, chapter 25, section 6, line 3

«…προσαγαγόντες γὰρ ναῦν μυριοφόρον αὐτοῖς οἱ Ἀθηναῖοι, πύργους τε ξυλίνους ἔχουσαν καὶ παραφράγματα, ἔκ τε τῶν ἀκάτων ὤνευον ἀναδούμενοι τοὺς σταυροὺς καὶ ἀνέκλων καὶ κατακολυμβῶντες ἐξέπριον».

Παυσανίας : έζησε 110 - 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Pausanias Perieg., Graeciae descriptio
Book 4, chapter 7, section 6, line 4

«…< ἐν > ὅσῳ δὲ οὗτοι συνεστήκασιν, ἐν τοσούτῳ τοὺς οἰκέτας ἐκέλευεν ὁ Εὐφαὴς πρῶτα μὲν τὰ κατὰ νῶτον τοῦ στρατοπέδου φράξασθαι τοῖς σταυροῖς, (@ Φράξτε με πασσάλους) μετὰ δὲ τὰ πλευρὰ ἀμφότερα».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Παυσανίας : Έζησε 110 - 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Pausanias Perieg., Graeciae descriptio
Book 1, chapter 18, section 3, line 1

«…κατὰ τοῦτο ἐπαναβάντες Μῆδοι κατεφόνευσαν Ἀθηναίων τοὺς πλέον τι ἐς τὸν χρησμὸν ἢ Θεμιστοκλῆς εἰδέναι νομίζοντας καὶ τὴν ἀκρόπολιν ξύλοις καὶ σταυροῖς ἀποτειχίσαντας».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Παυσανίας : Έζησε 110 - 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Pausanias Perieg., Graeciae descriptio
Book 1, chapter 13, section 6, line 12

«…οἱ δὲ ἐς πολιορκίαν εὐτρεπίζοντο, πρότερον ἔτι τῆς Σπάρτηςἐπὶ τοῦ πολέμου τοῦ πρὸς Δημήτριον τάφροις τε βαθείαις καὶ σταυροῖς τετειχισμένης ἰσχυροῖς , τὰ δὲ ἐπιμαχώτατα καὶ οἰκοδομήμασιν».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Πλούταρχος : Έζησε 45 – 120 , μετά Α- Χριστού Ιησού :
Plutarchus Biogr., Phil., Titus Flamininus
Chapter 9, section 4, line 4

«…ὁ μὲν γὰρ ἀντικωμῳδῶν τὸν Ἀλκαῖον τῷ ἐλεγείῳ, παρέβαλλεν· Ἄφλοιος καὶ ἄφυλλος ὁδοιπόρε τῷδ' ἐπὶ νώτῳ Ἀλκαίῳ σταυρὸς πήγνυται ἠλίβατος· τὸν δὲ Τίτον φιλοτιμούμενον πρὸς τοὺς Ἕλληνας οὐ μετρίως παρώξυνε τὰ τοιαῦτα».

Πλούταρχος : Έζησε 45 – 120, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Plutarchus Biogr., Phil., Pompeius
Chapter 35, section 1, line 7

«….πρὸς οὓς ὑπ' ὀργῆς καὶ φιλονεικίας ἐπιστρέψας τόν τε Κύρνον μόλις καὶ παραβόλως πάλιν διεπέρασεν ἐπὶ πολὺ σταυροῖς ὑπὸ τῶν βαρβάρων ἀποκεχαρακωμένον…».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Πλούταρχος : Έζησε 45 – 120 , μετά Α- Χριστού Ιησού :
Plutarchus Biogr., Phil., Pompeius
Chapter 62, section 4, line 7

«…ὁ δὲ Καῖσαρ, ὡς εἶδεν ἐκλελειμμένα τὰ τείχη, τὴν φυγὴν αἰσθόμενος μικροῦ μὲν ἐδέησε διώκων τοῖς σταυροῖς καὶ τοῖς ὀρύγμασι περιπετὴς γενέσθαι, τῶν δὲ Βρεντεσίνων φρασάντων φυλαττόμενος τὴν πόλιν καὶ κύκλῳ περιϊὼν ἀνηγμένους εὗρε πάντας πλὴν δυεῖν πλοίων στρατιώτας τινὰς οὐ πολλοὺς ἐχόντων».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Πλούταρχος : Έζησε 45 – 120, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Plutarchus Biogr., Phil., Dion
Chapter 48, section 2, line 2

« Τραπόμενος δὲ πρὸς τὸ διατείχισμα, τῶν μὲν Συρακοσίων ἕκαστον ἐκέλευσεν ἕνα κόψαντα σταυρὸν ἐγγὺς καταβάλλειν, τοὺς δὲ ξένους ἐπιστήσας διὰ νυκτός, ἀναπαυομένων τῶν Συρακοσίων, ἔλαθεν ἀποσταυρώσας τὴν ἀκρόπολιν, ὥστε μεθ' ἡμέραν τὸ τάχος καὶ τὴν ἐργασίαν θεασαμένους ὁμοίως θαυμάζειν τοὺς πολίτας καὶ τοὺς πολεμίους».

Πλούταρχος : Έζησε 45 – 120, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Plutarchus Biogr., Phil., Aratus
Chapter 40, section 7, line 3

«…οὗτος μὲν οὖν, προσγενομένων αὐτῷ τῶν τὴν λεγομένην Ἀκτὴν κατοικούντων καὶ τὰς πόλεις ἐγχειρισάντων, ἀπεσταύρου καὶ περιετείχιζε τὸν Ἀκροκόρινθον».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Όμηρος : Ιλιάδα : ΡΑΨΩΔΙΑ Ω ( 24 ), στίχος 453.
Homerus Epic., Ilias
Book 24, line 453

«…ἀλλ' ὅτε δὴ κλισίην Πηληϊάδεω ἀφίκοντο ὑψηλήν, τὴν Μυρμιδόνες ποίησαν ἄνακτι δοῦρ' ἐλάτης κέρσαντες· ἀτὰρ καθύπερθεν ἔρεψαν λαχνήεντ' ὄροφον λειμωνόθεν ἀμήσαντες· ἀμφὶ δέ οἱ μεγάλην αὐλὴν ποίησαν ἄνακτι σταυροῖσιν πυκινοῖσι· θύρην δ' ἔχε μοῦνος ἐπιβλὴς εἰλάτινος, τὸν τρεῖς μὲν ἐπιρρήσσεσκον Ἀχαιοί, τρεῖς δ' ἀναοίγεσκον μεγάλην κληῗδα θυράων τῶν ἄλλων·…».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ηρόδοτος :
Herodotus Hist., Historiae
Book 5, section 16, line 7

«Τοὺς δὲ σταυροὺς τοὺς ὑπεστεῶτας τοῖσι ἰκρίοισι τὸ μέν κου ἀρχαῖον ἔστησαν κοινῇ πάντες οἱ πολιῆται, μετὰ δὲ νόμῳ χρεώμενοι ἱστᾶσι τοιῷδε· κομίζοντες ἐξ ὄρεος τῷ οὔνομά ἐστι Ὄρβηλος κατὰ γυναῖκα ἑκάστην
ὁ γαμέων τρεῖς σταυροὺς ὑπίστησι· ἄγεται δὲ ἕκαστος συχνὰς γυναῖκας».

Ξενοφώντας :
Xenophon Hist., Anabasis
Book 5, chapter 2, section 21, line 2

«…ἐνταῦθα παρεσκευάζοντο τὴν ἄφοδον, καὶ τοὺς μὲν σταυροὺς ἕκαστοι τοὺς καθ' αὑτοὺς διῄρουν, καὶ τοὺς ἀχρείους καὶ φορτία ἔχοντάς τε ἐξεπέμποντο καὶ τῶν ὁπλιτῶν τὸ πλῆθος, καταλιπόντες οἱ λοχαγοὶ οἷς ἕκαστος ἐπίστευεν».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Διόδωρος Σικελιώτης :
Diodorus Siculus Hist., Bibliotheca historica (lib. 1-20)
Book 17, chapter 71, section 6, line 2

«…ἑκάστη δὲ τῶν πλευρῶν ἔχει πύλας χαλκᾶς καὶ παρ' αὐτὰς σταυροὺς χαλκοῦς (@ Πασσάλους χάλκινους) εἰκοσιπήχεις , οὓς μὲν πρὸς τὴν ἐκ τῆς θέας κατάπληξιν, ἃς δὲ πρὸς ἀσφάλειαν ἡρμοσμένας».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Λουκιανός : Προμηθέας : Έζησε 125 - 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Lucianus Soph., Prometheus
Section 1, line 19

« {ΕΡΜΗΣ} Εὖ λέγεις· ἀπόξυροί τε γὰρ αἱ πέτραι καὶ ἀπρόσβατοι πανταχόθεν, ἠρέμα ἐπινενευκυῖαι, καὶ τῷ ποδὶ στενὴν ταύτην ὁ κρημνὸς ἔχει τὴν ἐπίβασιν, ὡς ἀκροποδητὶ μόλις ἑστάναι, καὶ ὅλως ἐπικαιρότατος ἂν ὁ σταυρὸς γένοιτο».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Λουκιανός : Προμηθέας : Έζησε 125- 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Lucianus Soph., Prometheus
Section 9, line 5
«…διὰ τοῦτο ἐχρῆν, τὸ τοῦ λόγου, τῇ γῇ τὸν οὐρανὸν ἀναμεμῖχθαι καὶ δεσμὰ καὶ σταυροὺς καὶ Καύκασον ὅλον ἐπινοεῖν καὶ ἀετοὺς καταπέμπειν καὶ τὸ ἧπαρ ἐκκολάπτειν ; ».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Λουκιανός : Προμηθέας : Έζησε 125 - 180, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Lucianus Soph., Prometheus
Section 10, line 4

«….
ἀλλ' ὅμως ἐκείνων οὐκ ἔστιν ὅστις τῷ μαγείρῳ σταυρο ἂν τιμήσαιτο, εἰ τὰ κρέα ἕψων καθεὶς τὸν δάκτυλον τοῦ ζωμοῦ τι περιελιχμήσατο ὀπτωμένων ἀποσπάσας τι κατεβρόχθισεν, ἀλλὰ συγγνώμην ἀπονέμουσιν αὐτοῖς· εἰ δὲ καὶ πάνυ ὀργισθεῖεν, κονδύλους ἐνέτριψανἢ κατὰ κόρρης ἐπάταξαν, ἀνεσκολοπίσθη (@ Παλουκώθηκε) δὲ οὐδεὶς παρ' αὐτοῖς τῶν τηλικούτων ἕνεκα».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς :
Dionysius Halicarnassensis Hist., Rhet., Antiquitates Romanae
Book 8, chapter 21, section 2, line 6

«…
ἀποστὰς οὖν τῆς πολιορκίας Μάρκιος περιετάφρευε κύκλῳ τὴν πόλιν καὶ ἀπεσταύρου, τὰς ὁδοὺς φυλάττων , ἵνα μήτ' ἀγορὰ μήτ' ἐπικουρία τις αὐτοῖς ἔξωθεν προσγένοιτο».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Dionysius Halicarnassensis Hist., Rhet., Antiquitates Romanae
Book 12, chapter 6, section 6, line 4

«…
τῆς δὲ πράξεως περιφανοῦς γενομένης συλληφθέντες οἱ πρῶτοι συνθέντες τὴν ἐπιβουλὴν καὶ μαστιγωθέντες ἐπὶ τοὺς σταυροὺς (@ Μαστιγώθηκαν στους πασσάλους) ἀπήχθησαν· τῶν δὲ μηνυσάντων αὐτούς, ὄντων δυεῖν, ἐλευθερίαν τε (@ Τους είπαν, όταν έδυε, θα τους ελευθέρωναν) καὶ δραχμὰς
< χιλίας > ἑκάτερος ἔλαβεν ἐκ τοῦ δημοσίου».

Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς :
Dionysius Halicarnassensis Hist., Rhet., Antiquitates Romanae
Book 9, chapter 8, section 3, line 3

«…ὡς γὰρ ἤρξαντο τὰς ἐξόδους τοῦ χάρακος ἀποταφρεύειν τε καὶ ἀποσταυροῦν οἱ πολέμιοι, δυσανασχετήσαντες οἱ Ῥωμαῖοι ἐπὶ τῷ ἔργῳ, τέως μὲν κατ' ὀλίγους, ἔπειτ' ἀθρόοι συντρέχοντες ἐπὶ τὰς σκηνὰς τῶν ὑπάτων ἐκεκράγεσάν τε καὶ προδοσίαν αὐτοῖς ἐνεκάλουν, καὶ εἰ μή τις ἡγήσεται σφίσι τῆς ἐξόδου, δίχα ἐκείνων αὐτοὶ τὰ ὅπλα ἔχοντες ἐπὶ τοὺς πολεμίους ἔλεγον ἐξελεύσεσθαι».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Πολύβιος : Έλληνας ιστορικός :

Polybius Hist., Historiae
Book 4, chapter 56, section 8, line 2

«…διόπερ ἀγωνιῶντες οἱ Σινωπεῖς μήποτε κατὰ τὴν ἀπὸ τῆς Ἀσίας πλευρὰν ὁ Μιθριδάτης συστησάμενος ἔργα, καὶ κατὰ τὴν ἀπέναντι ταύτης ὁμοίως ποιησάμενος ἀπόβασιν κατὰ θάλατταν εἰς τοὺς ὁμαλοὺς καὶ τοὺς ὑπερκειμένους τῆς πόλεως τόπους, ἐγχειρήσῃ πολιορκεῖν αὐτούς, ἐπεβάλοντο τῆς χερρονήσου κύκλῳ τὸ νησίζον ὀχυροῦν, ἀποσταυροῦντες καὶ περιχαρακοῦντες τὰς ἐκ θαλάττης προσβάσεις…».

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ιούλιος Πολυδεύκης : Έλληνας ρήτορας, φιλόσοφος, σοφιστής: 

Έζησε το 180 – 238, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Julius Pollux Gramm., Onomasticon
Book 1, section 161

«…ἐρεῖς δὲ τάφρον ἠλάσαντο, ἐκοίλαναν, ἐβαθύναντο, ἀπετάφρευσαν, σταυροὺς ἐπήξαντο,(@ πασσάλους έμπηξαν) χαρακώματα ἐποιήσαντο, περιεσταύρωσαν, ἀπεσταύρωσαν, χάρακα ἐβάλοντο, περιεχαράκωσαν, ἐφράξαντο».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ιούλιος Πολυδεύκης : Έλληνας ρήτορας, φιλόσοφος, σοφιστής: 

Έζησε το 180 – 238, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Julius Pollux Gramm., Onomasticon
Book 9, section 14, line 5

«…τὰ μὲν δὴ μέρη τῶν ἔξω πόλεως, καὶ ὅσα κατ' ἀγρούς, ἔχεις ἐν τοῖς γεωργικοῖς (I 12) προειρημένα· τῶν δὲ προαστείων ἂν εἴη καὶ φρούρια, ἃ καὶ φυλακτήρια ἂν λέγοις καὶ φρυκτώρια καὶ πυρσούργια καὶ σκοπάς, καί που καὶ προτειχίσματα καὶ χάραξ καὶ χαρακώματα, τάφροι, σταυρο(@ πάσσαλοι) καὶ σταυρώματα, σκηνώματα καὶ σκηναὶ καὶ σκηνήματα, καλύβαι, στρατόπεδα, καὶ πάνθ' ὅσα ἐπὶ φρουρᾷ τῶν ἔξω προμεμηχάνηται».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Celtica (fragmenta)
Chapter 17a, section 1, line 4
«…τοῦ δὲ Καίσαρος Γαΐου περὶ τὰς πόλεις σταυροὺς πηξαμένου ὑψηλοὺς (@ γύρω από τις πόλεις , μπηγμένους ψηλούς πασσάλους) καὶ τοῖς σταυροῖς ἐπιθέντος γεφυρώματα ὁ μὲν κλύδων ἐχώρει διὰ τῶν σταυρωμάτων ὑπὸ τοῖς γεφυρώμασι, Ῥωμαίοις δὲ ἀδεὲς καὶ ἐπίμονον ἦν τὸ ἔργον».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Bellum civile
Book 5, chapter 8, section 71, line 11

«… καὶ Δικαιάρχειαν μὲν οὕτω σοβαρῶς παρέπλευσε περὶ ἑσπέραν, ἐφορώντων τῶν πολεμίων· ἅμα δὲ ἕῳ, καταπηχθέντων σταυρῶν ἐξ ὀλίγου διαστήματος ἐν τῇ θαλάσσῃ, σανίδες τοῖς σταυροῖς ἐπετέθησαν, καὶ διὰ τῶνδε τῶν καταστρωμάτων ὁ μὲν Καῖσαρ καὶ ὁ Ἀντώνιος παρῆλθον ἐς τὸ πρὸς τῇ γῇ πεποιημένον, ὁ δὲ Πομπήιος καὶ ὁ Λίβων ἐς τὸ πελαγιώτερον, ὀλίγου ῥεύματος αὐτοὺς διείργοντος μὴ κεκραγότας ἀλλήλων ἀκούειν».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Bellum civile
Book 5, chapter 4, section 36, line 18

«…προσπεσόντες δὲ μεθ' ὁρμῆς βιαίου τὴν τάφρον ἐνέχωσαν καὶ τοὺς σταυροὺς ὑπερέβησαν καὶ τοῖς τείχεσι προσελθόντες οἱ μὲν ὑπώρυσσον, οἱ δὲ τὰς κλίμακας ἐπῆγον, οἱ δὲ τοὺς πύργους· ἐνεχείρουν τε ὁμοῦ καὶ ἠμύνοντο λίθοις καὶ τοξεύμασι καὶ μολυβδαίναις σὺν πολλῇ θανάτου καταφρονήσει».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Bellum civile
Book 4, chapter 14, section 109, line 13

«…ἐκτάσσων οὖν αὖθις ἑκάστοτε ἐς μάχην τὰ σημεῖα τοῦ στρατοῦ πάντα, ἵνα ὅλος ἐκτετάχθαι νομίζοιτο, μέρει τινὶ νυκτός τε καὶ ἡμέρας ἔκοπτεν ἐν τῷ ἕλει δίοδον στενήν, κείρων τε τὸν δόνακα καὶ χῶμα ἐπιβάλλων καὶ λίθους ἑκατέρωθεν, ἵνα μὴ τὸ χῶμα διαπίπτοι, τὰ δὲ βαθέα διεσταύρου καὶ ἐγεφύρου
(@ Στα βαθιά, έβαζε πασσάλους, και έκανε γέφυρες ) μετὰ σιωπῆς βαθυτάτης».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Bellum civile
Book 4, chapter 10, section 79, line 7

«…καὶ πολλοὶ μὲν ἐξέπιπτον, εἰσὶ δ' οἳ τὸ τεῖχος ὑπερβάντες καὶ πυλίδα ἀνέῳξαν, προεσταύρωτο πυκνοτάτοις σταυροῖς, (@ πυκνότατοι πάσσαλοι) καὶ τοὺς εὐτολμοτάτους αἰωρουμένους ὑπὲρ τὰ σταυρώματα ἐσεδέχοντο».

Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Bellum civile
Book 1, chapter 14, section 118, line 23

«…νικήσας δὲ καὶ τόνδε λαμπρῶς ἐδίωκε φεύγοντα ἐπὶ τὴν θάλασσαν ὡς διαπλευσούμενον ἐς Σικελίαν καὶ καταλαβὼν ἀπετάφρευε καὶ ἀπετείχιζε καὶ ἀπεσταύρου».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Libyca
Section 565, line 1

«…καὶ ἐπὶ τοῖς σταυροῖς ( @ με πασσάλους ) τὰς μὲν ἄλλας τάφρους ἐχαράκωσε, τῇ δ' ἐς τὴν Καρχηδόνα ὁρώσῃ καὶ τεῖχος παρῳκοδόμησεν ἐπὶ τοὺς πέντε καὶ εἴκοσι σταδίους, ὕψος μὲν δυώδεκα ποδῶν χωρὶς ἐπάλξεών τε καὶ πύργων…>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αππιανός Αλεξανδρεύς : Έζησε το 95 - 165, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Appianus Hist., Iberica
Section 396, line 4

«…ὡς δὲ ἐξείργαστο πάντα αὐτῷ καὶ τοὺς κωλύοντας εἶχεν ἱκανῶς ἀπομάχεσθαι, ἑτέραν τάφρον ὤρυσσεν οὐ μακρὰν ὑπὲρ ἐκείνην καὶ σταυροὺς αὐτῇ περιεπήγνυ (@ Και πασσάλους έμπηξε γύρω από αυτήν, την τάφρο) καὶ τεῖχος ᾠκοδόμει, οὗ τὸ μὲν πάχος ἦν πόδες ὀκτώ, τὸ δὲ ὕψος δέκα χωρὶς τῶν ἐπάλξεων· πύργοι τε πανταχόθεν αὐτῷ διὰ πλέθρου περιέκειντο».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Κλαύδιος Αιλιανός : Έζησε 175 -235, μετά Α- Χριστού Ιησού :

Claudius Aelianus Soph., De natura animalium
Book 6, section 6, line 3

«Οἱ παριόντες ἐς πόλεμον ἵπποι ὑπόπτους ἔχουσι καὶ τάφρων πηδήσεις καὶ ἅλλεσθαι βόθρον καὶ διαβῆναι σταυροὺς καὶ σκόλοπας καὶ τὰ τοιαῦτα».


Δίων Κάσσιος : Ρωμαίος Ιστορικός, Ελληνικής καταγωγής : Έζησε το 155 - 235, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Cassius Dio Hist., Historiae Romanae (versio 1 in volumine 1) Page 106, line 5

«…οι πρὸς τὴν Τυρσηνίδα σπουδῇ ἀφικόμενοι, καὶ τὸ τοῦ Ἀππίου στρατόπεδον ἰδόντες διπλῷ σταυρώματι κατωχυρωμένον, τοὺς σταυροὺς ἀνέσπασάν τε καὶ
 διεφόρησαν, ἐν τοῖς ὅπλοις ποιεῖσθαι τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας τοὺς στρατιώτας διδάσκοντες».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Δίων Κάσσιος : Ρωμαίος Ιστορικός, Ελληνικής καταγωγής : Έζησε το 155 - 235, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Cassius Dio Hist., Historiae Romanae
Book 43, chapter 7, section 3, line 2

«…πρὸς ταύτην οὖν τὴν πόλιν ὁ Καῖσαρ εἴσω τῶν στενῶν χωρήσας ἐτάφρευε καὶ σταύρου».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Φλάβιος Ιώσηπος (Εβραίος ιστορικός) : Έζησε το 37 – 100, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Flavius Josephus Hist., De bello Judaico libri vii
Book 5, section 469, line 3

«…προσαγομένων δὲ ἤδη αὐτῶν ὁ μὲν Ἰωάννης ἔνδοθεν ὑπορύξας τὸ κατὰ τὴν Ἀντωνίαν μέχρι τῶν χωμάτων καὶ διαλαβὼν σταυροῖς (@ Πασσάλους) τοὺς ὑπονόμους ἀνακρήμνησιν τὰ ἔργα, πίσσῃ δὲ καὶ ἀσφάλτῳ διακεχρισμένην τὴν ὕλην εἰσκομίσας ἐνίησι πῦρ».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Φλάβιος Ιώσηπος ( Εβραίος ιστορικός ) : Έζησε το 37 – 100 , μετά Α- Χριστού Ιησού :
Flavius Josephus Hist., De bello Judaico libri vii
Book 3, section 216, line 1
«…καταιωρεῖται δὲ κάλοις μέσος ὥσπερ ἀπὸ πλάστιγγος ἑτέρας δοκοῦ, σταυροῖς (@ Πασσάλους ) ἑκατέρωθεν ἑδραίοις ὑπεστηριγμένης».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Φίλων ο Ιουδαίος : Έζησε το 20 π.Χ – 45, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Philo Judaeus Phil., De specialibus legibus (lib. iiv)
Book 4, section 229, line 2

«…ἀγόνων δὲ καὶ ἐστειρωμένων καὶ τῶν ὅσα τῆς ἀγρίας ὕλης ἔστω μηδεμία φειδὼ τοῖς ἐθέλουσι τέμνειν εἰς χαρακώματα καὶ σταυροὺς καὶ σκόλοπας τάφροις καί, ὁπότε δέοι, κλιμάκων καὶ πύργων ξυλίνων κατασκευάς· εἰς γὰρ ταῦτα καὶ τὰ τούτοις ὅμοια γένοιτ' ἂν αὐτῶν χρεία προσήκουσα».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Φίλων ο Ιουδαίος : Έζησε το 20 π.Χ – 45, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Philo Judaeus Phil., De agricultura
Section 11, line 4

«...κἂν εἴ τινα μέντοι δένδρα εἴη μήτ' ὠφελίμων μήτ' αὖ βλαβερῶν καρπῶν οἰστικά,ταῦτα ἐκκόψει μέν, οὐ μὴν ἐάσει γε ἀφανισθῆναι, κατατάξει δ' αὐτὰ εἰς ἐναρμόνιον χρῆσιν ἢ βαλλομένη χάρακας καὶ σταυροὺς (@ Και πασσάλους ) ἐν κύκλῳ στρατοπέδου ἢ φραγμὸν πόλεως, ἵνα ἀντὶ τείχους ᾖ».

Φίλων ο Ιουδαίος : Έζησε το 20 π.Χ – 45, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Philo Mech., Parasceuastica et poliorcetica.
Thevenot page 94, line 46

« (52)
τὰ δὲ στόματα τῶν λιμένων φράττειν ἱμητοῖς κλείθροις, ἐν οἷς <χῶναί> εἰσι περιτρέχουσαι καὶ στρογγύλαι, σιδηροῦς δὲ κόλπους ἔχουσαι· (53) ἐσχάρας ἐπὶ τοῦ τόπου τίθεσθαι καὶ λίθους ὡσεὶ χιαστοὺς καὶ μεγίστους ἐπιβάλλειν, ἐν οἷς < ἐμπήγνυσθαι > τοὺς καθαρμόττοντας σταυροὺς λοξοὺς σεσιδηρωμένους, (@ πασσάλους λοξούς, με σίδερο) ἐπαλλάττοντας ἀλλήλοις καὶ συνδεδεμένους, οὐχ ὑπερέχοντας τῆς θαλάσσης ἀλλ' ὅσον παλαιστὴν ἀπολείποντας· (54) ἢ πλοῖα ἐναντία <ὁρμίζεται> πολεμιστήρια ὅπλα ἔχοντα…».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Φλάβιος Αέτιος : Έζησε το 390 – 454, μετά Α- Χριστού Ιησού :
Aëtius Med., Iatricorum liber xiii
Ἀετίου Ἀμιδηνοῦ περὶ δακνόντων ζῴων καὶ ἰοβόλων. (@ Δηλητηριώδη ζώα).
Chapter 13, line 15

« Φυσικῶς δὲ ὠφελεῖ, σφραγιζομένης τῆς πληγῆς σφραγίτιδι σιδηρᾷ [ τοῦ τιμίου καὶ ζωοποιοῦ σταυρο], οὐκέτι γὰρ συγχωρεῖ φλεγμονὴν γενέσθαι ».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

(@ Σας την κράτησα αυτήν την παραπομπή, για το τέλος… Γιατί ήθελα να δείτε τι έκαναν οι Εβραιοχριστιανοί, με το σχήμα του Εβραιοχριστιανικού σταυρού !!!

Εδώ μας λέει ο στρατηγός Αέτιος, το πιο λογικό πράμα: Ότι δεν ωφελεί να σφραγίζεις την πληγή σου (από δάγκωμα δηλητηριώδους ζώου)… με σφραγίδα σιδερένια, με τον Εβραιοχριστιανικό σταυρό (γιατί αυτό)... Όχι μόνον δεν συγχωρεί, αλλά γίνεται και φλεγμονή !!!

Πάντως με τόσες αρχαίες Ελληνικές, Ρωμαϊκές και Εβραϊκές παραπομπές (πού όταν μιλούν για σταυρό)… εννοούν το παλούκι, τον πάσσαλο, την περίφραξη, ή τον ανασκολοπισμό (παλούκωμα)…

Και μάλιστα πολλές από αυτές τις παραπομπές, είναι: Πολλά χρόνια μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Εβραίου Ιησού !!!
Απορώ πως μπορεί το όρθιο παλούκι να αλλάξει, όχι μόνον σχήμα, αλλά να αλλάξει και η έννοια του (παρόλο)… Πού ακόμη και μετά τον θάνατο του Α- Χριστού Ιησού…

Οι Έλληνες, οι Ρωμαίοι και οι Εβραίοι (πού σας έβαλα και παραπομπές τους)... Όταν λένε την λέξη σταυρός: Εννοούν το Παλούκι, τον Πάσσαλο... Και όχι το σχήμα και το μαρτύριο... πού εννοούν οι Εβραιοχριστιανοί !!!

Λέτε Έλληνες, να έγινε και σ΄ αυτήν την λέξη, κάποιο Εβραιοχριστιανικό θαύμα και ν΄ άλλαξε τόσο ξαφνικά και θαυματουργά ;

Τώρα αν σταυρώθηκε (έχοντας σχήμα του Εβραιοχριστιανικού σταυρού)… ή αν παλουκώθηκε, με όρθιο παλούκι, Ελληνικό, ή Ρωμαϊκό, ή Εβραϊκό, ο Α- Χριστός Ιησούς… Για να Ταπεινωθεί περισσότερο και να σώσει καλύτερα τους Εβραιοχριστιανούς…
Αυτό δεν το ξέρω... και ως Έλληνας, δεν μ΄ ενδιαφέρει να το μάθω !!!

Πάντως Έλληνες, να θυμάστε μόνον ένα πράγμα: Όταν οι αρχαίοι Έλληνες Πρόγονοι μας, (αλλά κι Ρωμαίοι)... μιλούσαν για σταυρό... Εννοούσαν τον πάσσαλο (το παλούκι)... Και το έβαζαν, όπου χρειάζονταν… και ειδικά στους Εγκληματίες !!!

Τώρα ποιοί εγκλημάτησαν και κατέστρεψαν τον Ελληνικό Πολιτισμό... Νομίζω όλοι οι Έλληνες, τους ξέρετε και δεν χρειάζεται να σας χτυπήσω τον Κώδωνα του κινδύνου, ή του ΚαμπαναριούΣας τον χτυπούν κάθε μέρα, οι ίδιοι οι Αγαπούληδες, με τα Εβραϊκά τους ψέματα !!!)


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.



3 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι σόι ιστορικός ερευνητής και συγγραφέας και κουραφεξαλα είσαι εσύ, το σίγουρο όμως είναι ότι είσαι ένα από τα πιο κακιασμενα και βλάσφημα όντα που περπάτησαν ποτέ στη γη. Το άρθρο σου μόνο αυτό φανερώνει. Την ποιότητα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον πουτσο τελείως είσαι ..
    Μακάρι να σε παλουκοσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχον άρθρον φίλτατε Γεώργιε Γρηγορομιχελάκη. Συγχαρητήρια για την εργασία σου.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή