Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Άγιος Παΐσιος: Ο ψυχίατρος και ψυχολόγος, της Ιατρικής σχολής του Αγίου Όρους… της Ορθολοξίας !!!


Το μονοκόμματο κείμενο που θα βάλω (για να μην βρεθούν κάποιοι ξύπνιοι Εβραιοχριστιανοί… και πουν ότι κόβω και ράβω)… είναι από το βιβλίο του «αγίου» Παΐσιου: Γέροντος Παΐσιου Αγιορείτου: Λόγοι Γ΄: «Πνευματικός αγώνας», Εκδόσεις: Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης 2004 (είναι έκδοση του Ορθόλοξου μοναστηριού, που εκεί είναι θαμμένος ο«άγιος» Παΐσιος).
Διατήρησα, μέχρι και την γραμματική του κειμένου, αυτής της έκδοσης.

( Τα δικά μου σχόλια: θα είναι πάντα μέσα σε Παρένθεση και θα έχουν πάντα στην αρχή (με κόκκινο χρώμα), το ΣΥΜΒΟΛΟ αυτό @ ).
ΣΕΛΙΔΕΣ: 220 – 221:
« Πλάνη και τρέλλα

(@ Καλόγρια) - Γέροντα, ο πλανεμένος είναι και τρελλός ;

(
@ Παΐσιος) - Όχι πάντα. Άλλο πλάνη, άλλο τρέλλα.

Μερικοί μόνον πλανώνται, και άλλοι πλανώνται, αλλά παθαίνει και το μυαλό τους.

Είχα γνωρίσει έναν μοναχό στο Άγιον Όρος πού δεν άκουγε κανέναν.

Είχε φύγει απ
ό το μοναστήρι του και γύριζε μέσα στο Όρος.

Τέσσερις - πέντε φορές είχε πάει δήθεν να ασκητέψη και τον συμβούλεψα να γυρίση στην μετάνοια του. (@ Σχόλιο του βιβλίου: Στο μοναστήρι στο οποίο εκάρη μοναχός .

Τελικά αγόρασε ένα Καλύβι και έμενε μόνος του. (@ Σχόλιο του βιβλίου: Οίκημα το οποίο περιλαμβάνει δύο-τρία κελλιά και μικρό ναό και ανήκει σε μία από τις είκοσι Μονές του Αγίου Όρους).

Μετά από επτά μήνες ήρθε και με βρήκε. «Να γυρίσης, του λέω, στο μοναστήρι σου».

«Τώρα, μου λέει, πήρα απολυτήριο από το μοναστήρι· δεν με δέχονται εκεί».

«Πρόσεξε, πρόσεξε πολύ, του λέω. Τουλάχιστον κοίτα να συνδεθής με κανέναν Γέροντα, για να κάνης υπακοή
και να μη ζής στο θέλημα σου».


(@ Καλά του είπες Παΐσιε !!! Άκου να θέλει ο Αμαρτωλός: να ζήσει ελεύθερος ως Έλληνας !!!

Αφού διάλεξε να είναι Ορθόλοξος Εβραιοχριστιανός, θα πρέπει να ζει, όπως θέλει ο Γέροντας του και όπως του λέει ο Πνευματικός του…

Η ελεύθερη και λογική ζωή, είναι μόνον για τους ελεύθερους Έλληνες και για τους άλλους ανθρώπους στον πλανήτη !!!

Τι να την κάνει… και τι την θέλει την ελευθερία… ο Εβραιοχριστιανός ΔΟΥΛΟΣ ; )


«Υπακοή στο θέλημα του Θεού θα κάνω», μου λέει.

«Σήκω, του λέω, να πας σε μοναστήρι».

«Εγώ, ερημίτης τώρα, να γυρίσω πίσω ;
Να πας εσύ», μου λέει.

«Εγώ να πάω μόνος μου ; Αν θέλης να πάω μαζί σου, να το κάνω με όλη μου την καρδιά», του λέω.

«Άκου εδώ, μου λέει, αν βαρέθηκες εσύ την ησυχία και θες να πας σε μοναστήρι, να πας».

Όταν είδα να φέρεται έτσι, με αναίδεια, τον άφησα κι εγώ.

Μετά από λίγο καιρό έμαθα ότι δαιμονίσθηκε, αλλά και τρελλάθηκε.

Του είχε παρουσιασθή ο διάβολος σαν την Παναγία και του είπε: «Τέκνον μου, άμα πέσης να με προσκύνησης, θα σου δώσω τα επτά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος...».

(@ Δεν του έλεγες καλύτερα Διάβολε: ότι θα του δώσεις μιά Εβραϊκή Επτάφωτη Λυχνία… για να ξέρει ότι είναι Εβραϊκή Αίρεση… η Ορθοδοξία που πιστεύει και θέλει να την ακολουθήσει ; )

Οπότε σκέφθηκε: «θα πάρω τώρα τα επτά χαρίσματα και θα τους βάλω όλους κάτω» και πέφτει, τον προσκυνάει.

Μόλις προσκύνησε, τον τράνταξε ο διάβολος και δαιμονίσθηκε.

Με το τράνταγμα όμως πού του έκανε, σάλεψαν και τα λογικά του.

Πήγε μετά στην
Ιερά Κοινότητα, να γίνη Πρωτεπιστάτης !

(@ Σχόλιο του βιβλίου: Το κτίριο στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Άθω, όπου εδρεύει η «Ιερά Κοινότητα», το διοικητικό όργανο του Αγίου Όρους, την οποία συγκροτούν είκοσι μέλη, αντιπρόσωποι των είκοσι Μονών, εκλεγόμενα κάθε χρόνο).

Κλείδωσε μέσα τους πατέρες πού ήταν εκεί, πήρε την ράβδο του Πρωτεπιστάτη και κατέβαινε καμαρωτός τα σκαλιά.

(@ Μόνον τους κλείδωσε ; Αφού δεν τους έδειρε κιόλας (για να νιώσουν και αυτοί: αληθινή ταπείνωση και ξεφτίλα)… πάλι μισή πράξη έκανε ο Αμαρτωλός !!!)

Βλέπουν οι άλλοι απ' έξω άλλον Πρωτεπιστάτη να κατεβαίνη !...

Με τρόπο τον ακολούθησαν με
ένα τζιπ και πιο κάτω τον πήραν μαζί τους και τον κατέβασαν στο ψυχιατρείο.

(@ Μιά Ελληνική ερώτηση Παΐσιε: Το τζιπ, ήταν Πόρσε Καγίεν, ή Λάντα Νίβα ; )

Τώρα έχει υποχωρήσει το δαιμόνιο, αλλά η τρέλλα μένει.


(@ Αυτό λέω και εγώ Παΐσιε : Ότι η Ορθόλοξη τρέλα μένει !!!

Σ΄ αυτό είδες, ότι είμαι σύμφωνος μ΄ εσένα , έτσι δεν είναι ; )


(@ Καλόγρια) - Και ο πλανεμένος, Γέροντα, δεν είναι κατά κάποιον τρόπο δαιμονισμένος ;

(
@ Παΐσιος) - Έμ, τι είναι ;

Μπορεί μάλιστα ο πλανεμένος να έχη και περισσότερα δαιμόνια από έναν δαιμονισμένο.

Άλλο όμως πλανεμένος, άλλο δαιμονισμένος».


(@ Εγώ Παΐσιε: Είμαι και πλανεμένος και δαιμονισμένος Αντίχριστος !!!

Θα στο αποδείξω και με απλά Ελληνικά μαθηματικά: για να μην μου πεις ότι λέω, ότι μου κατεβεί !!!

Ως Αντίχριστος: Έχω 666 Δαιμόνια… και άλλα έξι συλλεκτικά με βούλες, που μου έδωσε ο Διάβολος της προάλλες (γιατί με συμπάθησε)… έγινα και Αντίχριστος και μεγάλος Πλανεμένος !!!

Δες το Παΐσιε και με μαθηματική πράξη: 6+6+6= 18 συν 6 (έξι) τα συλλεκτικά δαιμόνια με τις βούλες… μας κάνουν 24 !!!

Τώρα μέτρησε τα γράμματα από το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ μου:
Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης !!!

Βλέπεις ότι είναι 24 Γράμματα ακριβώς ;

Όσα και τα γράμματα του Δαιμονικού Ελληνικού Αλφαβήτου !!!

Αν είχα το Σύνολο των γραμμάτων, του Εβραϊκού Αλφαβήτου: τότε θα άλλαζα προς τον Εβραιοχριστιανισμό !!!

Αλλά τώρα ξέρω και με Ελληνική μαθηματική πράξη (την έκανα και επαλήθευση: μέτρησα τα γράμματα από το Ονοματεπώνυμο μου και ανάποδα)… και βρήκα ότι είμαι… και Αντίχριστος και πολύ Πλανεμένος από τα πολλά δαιμόνια !!!

Δύο σε ένα !!!

Μάλλον θα πρέπει να το δηλώσω, ως Ευρεσιτεχνία… στην Φιλόσοφο, Αστρονόμο και Μαθηματικό, την Υπατία την Αλεξανδρινή !!!


Τι λες Παΐσιε ;

Καλά θα κάνω ;

Ή λες ότι κινδυνεύω και ΕΓΩ… να με ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ… ΟΠΩΣ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ;

ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ… ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ;

ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΖΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΛΟΞΙΑΣ ;


Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης: Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής… και από σήμερα και δαιμονισμένος και πλανεμένος… από την Ελληνική Αλήθεια και Επιστήμη !!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου