Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Άγιος Παΐσιος: Είναι κατά κάποιον τρόπο αναίδεια, να ασπασθείς στο πρόσωπο (την εικόνα), της Παναγίας και του Χριστού !!

Δεν ντρέπεστε και φιλάτε στο πρόσωπο αναιδέστατοι Αμαρτωλοί Εβραιοχριστιανοί, την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού ;
Διαβάστε τι λέει ο «Άγιος» Παίσιος… και την άλλη φορά να προσέχετε... πού θα φιλάτε και τι θα κάνετε… με τις εικόνες της Παναγίας και του Α- Χριστού Ιησού.
Το μονοκόμματο κείμενο που θα βάλω (για να μην βρεθούν κάποιοι ξύπνιοι Εβραιοχριστιανοί… και πουν ότι κόβω και ράβω)… είναι από το βιβλίο του «αγίου» Παΐσιου: Γέροντος Παΐσιου Αγιορείτου: Λόγοι Γ΄: «Πνευματικός αγώνας», Εκδόσεις: Ιερόν Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσσαλονίκης 2004 (είναι έκδοση του ορθόλοξου μοναστηριού, που εκεί είναι θαμμένος ο «άγιος» Παΐσιος).
Διατήρησα, μέχρι και την γραμματική του κειμένου, αυτής της έκδοσης.

Τα δικά μου σχόλια: θα είναι πάντα μέσα σε Παρένθεση και θα έχουν πάντα στην αρχή (με κόκκινο χρώμα )., το ΣΎΜΒΟΛΟ αυτό @ ).

ΣΕΛΙΔΕΣ: 37 - 39:

«Περιφρόνηση στους βλάσφημους λογισμούς .
(@ Καλόγρια) - Γέροντα, Ο Αββάς Ισαάκ λέει ότι νικάμε τα πάθη «διά της ταπεινώσεως, και όχι διά της περιφρονήσεως». (Παραπομπή του βιβλίου: Αββά Ισαάκ του Σύρου, Οι Ασκητικοί Λόγοι, Επιστολή Δ΄, εκδόσεις «Αστήρ», Αθήναι 1961, σελίδα 329).
Η περιφρόνηση ενός πάθους και η περιφρόνηση των βλάσφημων λογισμών είναι το ίδιο ;
(Παΐσιος) - Όχι, η περιφρόνηση ενός πάθους έχει υπερηφάνεια, αυτοπεποίθηση και, το χειρότερο, δικαιολογία.
Δικαιολογείς δηλαδή τον εαυτό σου και δεν δέχεσαι το πάθος σου.
Είναι σαν να λες: «δεν είναι δικό μου αυτό το πάθος, δεν έχει σχέση μ' εμένα», και δεν αγωνίζεσαι να απαλλαγής από αυτό.
Τους βλάσφημους λογισμούς όμως πρέπει να τους περιφρονούμε, γιατί, όπως είπα, δεν είναι δικοί μας, αλλά του διαβόλου.
(@ Δηλαδή Παΐσιε: Ο Εβραιοχριστιανός δεν πρέπει να είναι Υπερήφανος και δεν θα πρέπει να δικαιολογεί το Ερωτικό του πάθος... ειδικά όταν κυνηγά γκομενάκια !!!
Άρα το ερωτικό κυνήγι (γυναικών και ανδρών )… από σήμερα τέλος για σας… τους ερωτύλους και πιστούς Εβραιοχριστιανούς !!!
Ότι κυνηγήσατε – κυνηγήσατε Εβραιοχριστιανοί (για να μην ακούω και τις Ορθόλοξες δικαιολογίες σας)… από σήμερα στο Αμαρτωλό ερωτικό κυνήγι… μόνον οι Έλληνεςπού δεν το έχουν και για αμαρτία !!! )
(@ Καλόγρια) - Όταν υποκρίνεται κανείς μπροστά στους άλλους ότι έχει ένα πάθος, π.χ. όταν κάνη τον γαστρίμαργο, εμπαίζει τον διάβολο ;
(@ Παΐσιος) - Τότε υποκρίνεται με την καλή υποκρισία· δεν είναι ότι εμπαίζει τον διάβολο.
Εμπαίζεις τον διάβολο, όταν σου φέρνη βλάσφημους λογισμούς κι εσύ ψάλλεις.
(@ Καλόγρια) - Γέροντα, πώς να διώξω έναν βλάσφημο λογισμό την ώρα της ακολουθίας ;
(@ Παΐσιος) - Με την ψαλτική. «Ανοίξω το στόμα μου...».
(@ Παραπομπή του βιβλίου: Η αρχή του ειρμού της α΄ωδής του κανόνος του Ακάθιστου Ύμνου).
- Δεν ξέρεις μουσικά ; Να μην τον ξεσκαλίζης. Περιφρόνησε τον.
Όταν συζητάη κανείς τέτοιους λογισμούς την ώρα της προσευχής, είναι σαν να ξεσκαλίζη ο στρατιώτης μιά χειροβομβίδα την ώρα πού δίνει αναφορά.
(@ Καλόγρια) - Και αν επιμένη ;
(@ Παΐσιος) - Αν επιμένη, να ξέρης ότι κάπου μέσα σου έχει ένα στέκι.
Τέλεια λύση: η περιφρόνηση στον διάβολο, διότι αυτός κάνει το φροντιστήριο της πονηριάς.
Καλύτερα εκείνη την ώρα να μη λέμε ούτε την ευχή, γιατί δείχνουμε ότι μας απασχολεί το θέμα, και ο διάβολος στοχεύει στο αδύνατο σημείο και μας βομβαρδίζει συνέχεια με βλάσφημους λογισμούς.
(@ Παΐσιε: να μην λένε ούτε την ευχή οι καλόγριες ;
Σαν πολύ Αιρετικό σε ακούω !!! )

Καλύτερα να ψέλνουμε.
Βλέπεις, και τα μικρά παιδιά, όταν θέλουν να περιφρονήσουν κάποιο παιδί πού τα μιλάει, λένε «τραλαλά», τραγουδάνε.
Το ίδιο να κάνουμε και εμείς στον διάβολο. Θα ψέλνουμε όμως, δεν θα τραγουδάμε.

(@ Παΐσιε: Εγώ λέω καλύτερα, να τραγουδάτε και ένα λαϊκό τραγούδι, που να αναφέρει και τον Παράδεισο… για να φεύγει πιό γρήγορα και ο διάβολος !!!
Να τραγουδάτε το τραγούδι του Μαργαρίτη, πού λέει:
Στου Παράδεισου την πόρτα εφυτρώσανε δύο χόρτα !!!
Τώρα, πού αυτά τα άγια χόρτα, θα τα κάνει νόμιμα ο Τσίπρα… ποιός θα σας πιάνει μετά στα οράματα και στα προσκυνήματα !!!)

Η ψαλμωδία είναι προσευχή στον Θεό, αλλά και περιφρόνηση στον διάβολο.
Όποτε, την τρώει και από ΄δω ο πονηρός, την τρώει και από ΄κεί, και θα σκάση.
(@ Καλόγρια) - Όταν είμαι έτσι, Γέροντα, δεν μπορώ να ψάλλω, δυσκολεύομαι ακόμη και να πάω να κοινωνήσω.
(@ Παΐσιος ) - Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο !
Σου κάνει αποκλεισμό το ταγκαλάκι!
( @ Ταγκαλάκι : λέει ο Παΐσιος τον Διάβολο).
Να πηγαίνης να ψάλλης, να κοινωνάς, γιατί δεν είναι δικοί σου αυτοί οι λογισμοί.
Μόνο σ' αυτό να μου κάνης υπακοή· να ψάλλης ένα «Άξιον εστίν», για να πάρη τα ναύλα του το ταγκαλάκι και να φύγη.
Δεν σου είχα πει για ένα καλογέρι ;
Είχε έρθει δώδεκα χρόνων στο Άγιον Όρος.
(@ Παΐσιε: Δώδεκα χρονών παιδί στο Άγριο Όρος… δεν είναι παράνομο για τους νόμους του Ελληνικού κράτους ;
Απαγορεύεται, ή όχι, ο προσηλυτισμός σε μικρά παιδιά ;
Χώρια με τόσα που ακούμε κάθε τόσο, για το τι γίνεται στο πολύ Άγριο Όρος: μπορεί να μιλήσουν κάποιοι και για παιδοφιλία και παιδεραστία !!! )
Ήταν ορφανό, είχε χάσει την στοργή από την σαρκική του μάνα και είχε δώσει όλη του την αγάπη στην Παναγία.
Την αισθανόταν σαν μάνα του.
Να έβλεπες με τι ευλάβεια προσκυνούσε τις εικόνες !
Ύστερα ο πειρασμός εκμεταλλεύτηκε αυτήν την αγάπη και του έφερε βλάσφημους λογισμούς.
Το καημένο δεν πήγαινε ούτε να προσκύνηση τις εικόνες.
(@ Παΐσιε: Έπαθε τέτοια κακή Ελληνική ασθένεια ;
Γιατί δεν το πήγατε στα επείγοντα του Ψυχιατρείου της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης ; )
Το έμαθε ο Γέροντας του, το πήρε από το χέρι και το έβαλε να ασπασθή την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού στο πρόσωπο, στα χέρια, και αμέσως ο διάβολος έφυγε.
Είναι κατά κάποιον τρόπο αναίδεια να ασπασθής στο πρόσωπο την Παναγία και τον Χριστό, αλλά αυτό το έκανε ο Γέροντας, για να διώξη τους λογισμούς πού είχε το καλογέρι».
(@ Για όσους Εβραιοχριστιανούς δεν κατάλαβαν την τελευταία φράση του «αγίου» Παΐσιου, θα σας την εξηγήσω με απλά Ελληνικά:
Δεν φυλάμε στο πρόσωπο την εικόνα της Μαριγούλας Παναγίτσας και του Εβραίου σωτηρούλη Ιησού !!!
Ελληνική λογική συμβουλή, προς όλους τους Εβραιοχριστιανούς (για να μην ξανακάνουν την ίδια αμαρτία ):
Φιλάτε τις εικόνες της Παναγίτσας και του Α- Χριστούλη… λίγο πιο κάτω από τον αφαλό !!!
Για τεχνικό Εβραιοχριστιανικό πρόβλημα (που η εικόνα είναι μόνον προσωπογραφία): φιλάτε τους και τους δυο στο λαιμό… αλλά προσοχή… μην βγάζετε την γλώσσα… γιατί αυτό είναι θανάσιμο αμάρτημα… και αρέσει μόνον στον Διάβολο !!!
Ελπίζω να μπόρεσα να σας βοηθήσω: από τεχνικής απόψεως, τουλάχιστον !!!
Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης: Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου