Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

4 Μαΐου γιορτάζουν οι Ορθόδοξοι άγιοι : Ο ανύπαρκτος Όσιος Ιλάριος, ο Άγιος Λάζαρος, η Mαρία Mαγδαληνή (η γκόμενα του Ιησού Χριστού, όπως την περιγράφουν τα απόκρυφα Ευαγγέλια), γιατί κουβάλησαν τα κόκκαλα τους στην Κωνσταντινούπολη και επιπλέον και άγιοι που μαρτύρησαν στην Σκυθόπολη (εκεί που πραγματικά σφαγιάστηκαν από τους Χριστιανούς εκατομμύρια Ελλήνων του Ελληνικού Πανθέου, γιατί δεν άλλαζαν την πίστη τους προς στους Έλληνες Θεούς).


4 Μαΐου γιορτάζουν οι Ορθόδοξοι άγιοι : Ο ανύπαρκτος Όσιος Ιλάριος, ο Άγιος Λάζαρος, η Mαρία Mαγδαληνή (η γκόμενα του Ιησού Χριστού, όπως την περιγράφουν τα απόκρυφα Ευαγγέλια), γιατί κουβάλησαν τα κόκκαλα τους στην Κωνσταντινούπολη και επιπλέον και άγιοι που μαρτύρησαν στην Σκυθόπολη (εκεί που πραγματικά σφαγιάστηκαν από τους Χριστιανούς εκατομμύρια Ελλήνων του Ελληνικού Πανθέου, γιατί δεν άλλαζαν την πίστη τους προς στους Έλληνες Θεούς).

Έλληνες σας έχω παρακάτω και την πικάντικη περιγραφή ενός Ορθόδοξου αγίου, για την αποτυχημένη γκρούπ θέραπι παρτούζα, που έκανε ο Ιησούς Χριστός.

Τα δικά μου σχόλια θα είναι πάντα μέσα σε παρένθεση και θα έχουν στην αρχή με κόκκινο χρώμα, το σύμβολο αυτό @

«04/05 - Ιλαρίου Οσίου.

Tη αυτή ημέρα μνήμη του Oσίου Πατρός ημών Iλαρίου (1) του Θαυματουργού».

(@ Σημείωση του Συναξαριστή του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου):

«(1). Eν δε τοις τετυπωμένοις Mηναίοις, Iλαρίωνος γράφεται ουκ ορθώς».

(@ Εδώ όπως θα δούμε παρακάτω άγιε Νικόδημε Αγιορείτη, ο Όσιος Ιλάριος είναι ανύπαρκτος και εσύ κολλάς που δεν τον έγραψαν σωστά στα Ορθόδοξα Μηναία !!!)

«* Έγνων τον Iλάριον ιλαρόν φύσει,
Oς θαυματουργεί καν τάφω τεθειμένος.

Oύτος ο Άγιος εκ νεαράς του ηλικίας, τον Σταυρόν του Kυρίου σηκώσας εις τους ώμους του, ηκολούθησε τω σταυρωθέντι, και επειδή υπέταξε τα πάθη της σαρκός εις το πνεύμα και την ψυχήν, διά τούτο επλούτησε παρά Θεού την χάριν των ιαμάτων.

Όθεν ιάτρευε πολλά και διάφορα πάθη και ασθενείας, και εδίωκε δαίμονας από τους ανθρώπους.

Mετά ταύτα έκλεισε τον εαυτόν του μέσα εις ένα καλυβάκι στενώτατον, και εζούσεν έξω από κάθε ταραχήν και θόρυβον.

Όθεν λαμπρυνθείς με την απάθειαν, εδέχθη το θείον της Iερωσύνης αξίωμα.

Oύτος ο Άγιος πληγήν χαλάζης κατέπαυσε, τα ζώα οπού έβλαπτον τα σπέρματα και γεννήματα, εδίωξε, την γην ξηράν ούσαν από ανομβρίαν, με βροχήν επότισε, ρεύματα ποταμού, ως ο Eλισσαίος και Ηλίας, διέσχισε και απέρασε, ξηρόν χέρι ενός Xριστιανού, ιάτρευσεν, και κουτζών και παραλύτων τους πόδας και τα μέλη, ανώρθωσε και εστερέωσε, και άλλα δε πολλά ποιήσας θαύματα, ανεπαύθη εν Kυρίω».

(@ Από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ´. Εκδόσεις Δόμος, 2005).

(@ Τι να κάνουμε Έλληνες ο ανύπαρκτος Όσιος Ιλάριος ήταν τόσο θαυματουργός που «ρεύματα ποταμού, ως ο Eλισσαίος και Ηλίας, διέσχισε και απέρασε»: Φαίνεται δεν είχε κάπου εκεί κάποια λίμνη για να την περπατήσει και αυτός όπως δήθεν την περπάτησε ο Ιησούς Α- Χριστός.

Στην Ορθόδοξη σελίδα στο διαδίκτυο ορθόδοξος συναξαριστής, δεν διαβάζουμε όμως μιά τέτοια θαυματουργή περιγραφή για τον ανύπαρκτο Όσιο Ιλάριο, όπως διαβάσαμε από τα συναξάρια του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου (Χώρια που ζητάει (επειδή δεν βρήκε) αν ξέρει κάποιος αν υπάρχει μια αγιογραφία του Οσίου Ιλάριου για να την βάλει στην σελίδα του!!!

Καλύτερα να ζωγραφίσουν τώρα μια αγιογραφία πιό μοντέρνα και να την βάλουν, γιατί έτσι κι αλλιώς το Ορθόδοξο παραμύθι του Οσίου Ιλάριου, δεν είχε φαίνεται καλλιτέχνη παραμυθά, που να ζωγραφίσει έναν ανύπαρκτο Ορθόδοξο άγιο!!!

Εδώ και το λινκ της Ορθόδοξης σελίδας ορθόδοξος συναξαριστής


(@ Στην Ορθόδοξη σελίδα στο διαδίκτυο ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ , ξεκαθαρίζει πιό εύκολα η ανυπαρξία του Οσίου Ιλάριου, γιατί τολμάει και γράφει αυτό):

«Ὁ Όσιος Ἰλάριος ἔζησε μὲ ἄσκηση καὶ προσευχή, ἀξιώθηκε ἀπὸ τὸν Θεὸ τοῦ χαρίσματος τῆς Θαυματουργίας, εἶναι ἄγνωστο ὅμως τὸ ποῦ καὶ τὸ πότε συνέβησαν ὅλα αὐτά».

(@ Εδώ και το λίνκ του ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ.

(@ Τώρα πως δεν ξέρουν πότε και που έγιναν όλα αυτά τα θαύματα του ανύπαρκτου Οσίου Ιλάριου και ξέρουν όλες τις άλλες λεπτομέρειες και τα περιγράφουν γλαφυρά, αυτό και αν δεν είναι άλλο ένα μεγάλο ανύπαρκτο θαύμα της Ορθοδοξίας !!!

Συνεχίζουμε όμως τώρα Έλληνες με δύο ακόμα αγίους τον άγιο Λάζαρο και την γκόμενα του Ιησού Χριστού την αγία Mαρία Μαγδαληνή (που δεν εορτάζουν 4 Μαΐου οι ίδιοι, αλλά τα κόκκαλα τους !!!).

«04/05 - Ανακομιδή των λειψάνων του Αγίου Λαζάρου, Ανακομιδή των λειψάνων της Μαρίας της Μαγδαληνής.

* H ανάμνησις της ανακομιδής των λειψάνων του Aγίου Λαζάρου του φίλου του Xριστού, και της μυροφόρου Mαρίας της Mαγδαληνής, γενομένης επί Λέοντος του φιλοσόφου και φιλοχρίστου εν έτει ωϟ΄ [890].

Tελείται δε η αυτών Σύναξις εν τη ευαγεστάτη Mονή τη παρά του αυτού βασιλέως επ’ ονόματι του Aγίου Λαζάρου συστάση.

Συνεορτάζεται δε και τα Eγκαίνια της εν τη Mονή Aγίας Eκκλησίας (1)».

(@ Σημείωση του Συναξαριστή του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου):

«(1). Σημείωσαι, ότι η ανακομιδή του Aγίου και δικαίου Λαζάρου εορτάζεται χωριστά κατά την δεκάτην εβδόμην του Oκτωβρίου, και όρα εκεί. O δε Δοσίθεος εν τη Δωδεκαβίβλω, σελ. 1153, λέγει ότι ο Λέων ο Σοφός έφερεν εις την Kωνσταντινούπολιν και το λείψανον Mαρίας της αδελφής του Λαζάρου.

Eις την Mαγδαληνήν.

* Συ και νεκρά ζης· ει σιγάς δε τη πόλει,
Έχει τις ως πριν έκστασίς σε Mαρία».

(@ Από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ´. Εκδόσεις Δόμος, 2005).
«04/05 - Κατάθεσις του λειψάνου της Μαρίας της Μαγδαληνής.

* Eις την εν Kωνσταντινουπόλει κατάθεσιν του λειψάνου της αυτής Aγίας μυροφόρου Mαρίας της Mαγδαληνής.

* Φάσκει, ραβουνί, Mαρία Xριστώ πάλιν.
Λέγει, τι; Xριστός. Θάψαν άστυ με σκέπε.

(@ Από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ´. Εκδόσεις Δόμος, 2005).

(@ Το «ραβουνί» είναι χαϊδευτικό της Εβραικής (Αραμαϊκής) λέξεως Ραββί - Ραβίνος (Ραβινάκο) που σημαίνει διδάσκαλος των Εβραϊκών γραφών (δηλαδή του Εβραϊκού Μωσαϊκού Νόμου) και όχι απλώς ένας διδάσκαλος γενικώς.

Ακόμη και η γκόμενα του Ιησού Χριστού η Μαρία Μαγδαληνή τον λέει χαϊδευτικά ραββουνί (Ραββινάκο), τον Ιουδαίο Ραββίνο Ιησού Χριστό και όχι μόνον στον Ορθόδοξο ύμνο που διαβάσατε πιό πάνω):

«16 Της λέει ο Ιησούς: «Μαρία!» Γυρίζει εκείνη και του λέει: «Ραββουνί!» – που σημαίνει «Διδάσκαλε».

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 20, Παράγραφος 16).

«16 λέγει αὐτῇ ὁ ᾿Ιησοῦς· Μαρία. στραφεῖσα ἐκείνη λέγει αὐτῷ· ραββουνί, ὃ λέγεται, διδάσκαλε».

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 20, Παράγραφος 16).

(@ Αλλά και ο τυφλός τον αναφέρει χαϊδευτικά τον Ιησού Ραβουνί (Ραβινάκο):

«51 Ο Ιησούς απεκρίθη και του είπε· «τι θέλεις να σου κάμω;»

Και ο τυφλός του είπε: Ραβουνί, να ανακτήσω το φως μου.

52 Και ο Ιησούς είπε σ' αυτόν: Πήγαινε. η πίστη σου σε έσωσε».

(Κατά Μάρκον, Κεφάλαιο 10, Παράγραφοι 51–52).

«51 καὶ ἀποκριθεὶς λέγει αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς· τί σοι θέλεις ποιήσω; ὁ δὲ τυφλὸς εἶπεν αὐτῷ· ραββουνί, ἵνα ἀναβλέψω. 52 καὶ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ὕπαγε, ἡ πίστις σου σέσωκέ σε».

(Κατά Μάρκον, Κεφάλαιο 10, Παράγραφοι 51–52).

(@ Ο Ναθαναήλ λέει ξεκάθαρα τον Ιησού Χριστό, Εβραίο Ραβίνο της Ιουδαϊκής Θρησκείας):

«50 Ο Ναθαναήλ του αποκρίθηκε: «Ραβίνε, εσύ είσαι ο Υιός του Θεού, εσύ είσαι ο βασιλιάς του Ισραήλ».

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 1, Παράγραφος 50).

«50 ἀπεκρίθη Ναθαναὴλ καὶ λέγει αὐτῷ· ραββί, σὺ εἶ ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ, σὺ εἶ ὁ βασιλεὺς τοῦ ᾿Ισραήλ».

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 1, Παράγραφος 50).

(@ Το Εβραϊκό – Αραμαϊκό ραββί μας λέει ο Ιωάννης, ότι το ερμηνεύουν στα Ελληνικά ως διδάσκαλε, αλλά δεν μας εξηγεί ότι αυτό σημαίνει διδάσκαλος του Εβραϊκού Μωσαϊκού Νόμου (Εβραίος Ραβίνος της Ιουδαϊκής Θρησκείας που θα λέγαμε σήμερα !!!):

«38 Ο Ιησούς γύρισε και, βλέποντάς τους να τον ακολουθούν, τους είπε:

39 «Τι θέλετε;» Κι αυτοί του απάντησαν: «Ραββίπου σημαίνει Διδάσκαλε – πού μένεις;»

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 1, Παράγραφοι 38-39).

«38 στραφεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς καὶ θεασάμενος αὐτοὺς ἀκολουθοῦντας λέγει αὐτοῖς· 39 τί ζητεῖτε; οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· ραββί· ὃ λέγεται ἑρμηνευόμενον διδάσκαλε· ποῦ μένεις;».

(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο 1, Παράγραφοι 38-39).

(@ Και επειδή ο Ιησούς Χριστός ήταν Εβραίος Ραβίνος της Ιουδαϊκής Θρησκείας και ήταν συνεχώς μέσα στις Εβραϊκές Συναγωγές, διαβάζουμε να του δίνουν οι Εβραίοι μέσα στην Συναγωγή την Παλαιά διαθήκη και να τους κηρύττει από εκεί για τον Εβραίο Προφήτη Ησαΐα):

«16 Ύστερα ήρθε στη Ναζαρέτ, όπου είχε μεγαλώσει.
Το Σάββατο πήγε όπως συνήθιζε στη συναγωγή και σηκώθηκε να διαβάσει τις Γραφές.

17 Του έδωσαν το βιβλίο με τα λόγια του προφήτη Ησαΐα.

Ο Ιησούς το ξετύλιξε και βρήκε το σημείο όπου ήταν γραμμένο το εξής:

18 Το Πνεύμα του Κυρίου είναι μαζί μου, γιατί ο Κύριος (@ Ο Γιαχβέ) με έχρισε μ’ Αυτό και μ’ έστειλε ν’ αναγγείλω το χαρμόσυνο μήνυμα στους φτωχούς, να θεραπεύσω τους πληγωμένους;

Στους αιχμαλώτους να κηρύξω την ελευθερία τους και στους τυφλούς το φως τους, να συγχωρήσω αυτούς που σύντριψε η αμαρτία, 19 να αναγγείλω την ευλογημένη εποχή που ο Κύριος θα φέρει τη σωτηρία στο λαό του (@ Θα φέρει σωτηρία ο Γιαχβέ στον Περιούσιο λαό του Ισραήλ και όχι στους Έλληνες).

20 Ύστερα τύλιξε το χειρόγραφο, το έδωσε στον υπηρέτη και κάθισε.

Τα μάτια όλων στη συναγωγή ήταν προσηλωμένα σ’ Αυτόν.

21 Άρχισε τότε να τους λέει: «Σήμερα βρίσκει την εκπλήρωσή της η προφητεία που μόλις ακούσατε».

(Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 4, Παράγραφοι 16-21).

«16 Καὶ ἦλθεν εἰς τὴν Ναζαρέτ, οὗ ἦν τεθραμμένος, καὶ εἰσῆλθε κατὰ τὸ εἰωθὸς αὐτῷ ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῶν σαββάτων εἰς τὴν συναγωγήν, καὶ ἀνέστη ἀναγνῶναι.

17 καὶ ἐπεδόθη αὐτῷ βιβλίον ῾Ησαΐου τοῦ προφήτου, καὶ ἀναπτύξας τὸ βιβλίον εὗρε τὸν τόπον οὗ ἦν γεγραμμένον· 18 Πνεῦμα Κυρίου ἐπ᾿ ἐμέ, οὗ εἵνεκεν ἔχρισέ με, εὐαγγελίσασθαι πτωχοῖς ἀπέσταλκέ με, ἰάσασθαι τοὺς συντετριμμένους τὴν καρδίαν, 19 κηρῦξαι αἰχμαλώτοις ἄφεσιν καὶ τυφλοῖς ἀνάβλεψιν, ἀποστεῖλαι τεθραυσμένους ἐν ἀφέσει, κηρῦξαι ἐνιαυτὸν Κυρίου δεκτόν. 20 καὶ πτύξας τὸ βιβλίον ἀποδοὺς τῷ ὑπηρέτῃ ἐκάθισε· καὶ πάντων ἐν τῇ συναγωγῇ οἱ ὀφθαλμοὶ ἦσαν ἀτενίζοντες αὐτῷ.

21 ἤρξατο δὲ λέγειν πρὸς αὐτοὺς ὅτι σήμερον πεπλήρωται ἡ γραφὴ αὕτη ἐν τοῖς ὠσὶν ὑμῶν».

(Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 4, Παράγραφοι 16-21).

(@ Και επειδή μπορεί να μου πείτε κάποιοι Εβραιοχριστιανοί ότι λέω άδικα γκόμενα του Ιησού Χριστού την Μαρία Μαγδαληνή, γι’ αυτό και εγώ θα σας βάλω πως περιγράφουν την σχέση της Μαρίας Μαγδαληνής με τον Ιησού Χριστό στα απόκρυφα - γνωστικά Ευαγγέλια.

Ας δούμε πως την περιγράφει την Μαρία Μαγδαληνή το γνωστικό Ευαγγέλιο του Φιλίππου, που βρέθηκε στα χειρόγραφα του Ναγκ Χαμαντί, που ανακαλύφθηκαν το 1945 ):

«Ήταν τρεις που πάντα βρίσκονταν στο πλάι του Κυρίου: Η Μαρία η μητέρα του και η αδελφή της, και η Μαρία η Μαγδαληνή, που αποκαλείται η σύντροφος του. Και η τρεις λέγονταν: Μαρία».

(@ Η Μαρία η Μαγδαληνή λέει ξεκάθαρα το γνωστικό Ευαγγέλιο του Φιλίππου, ότι «αποκαλείται η σύντροφος του» του Ιησού Χριστού!!!

Και μην βγει κάποιος Εβραιοχριστιανός και μου πει ότι δεν πηδούσε ο Ιησούς Χριστός, γιατί του έχω και περιγραφή, πριν το πήδημα !!!):

«Και η σύντροφος του σύντροφος […] Μαρία Μαγδαληνή [...] την αγαπούσε περισσότερο από όλους τους μαθητές, και συνήθιζε να την φιλά συχνά στο στόμα.

Οι άλλοι μαθητές [...]. του είπαν: γιατί αγαπάς αυτήν περισσότερο από εμάς ;

Και ο Σωτήρας τους απάντησε: γιατί δεν αγαπώ εσάς όπως αυτήν;

Όταν ένας τυφλός κι ένας που βλέπει είναι μαζί στο σκοτάδι, δεν διαφέρουν μεταξύ τους.

Μα όταν το φως έρθει, τότε αυτός που βλέπει θα δει το φως, κι αυτός που είναι τυφλός θα παραμείνει στο σκοτάδι».

(@ Γλωσσοφίλια στο στόμα, μπροστά στους μαθητές του ο Ιησούς Χριστός με την Μαρία Μαγδαληνή, ποιός τυφλός όμως δεν θέλει το ερωτικό φως του !!!

Σκεφτείτε Εβραιοχριστιανοί, τι θα γίνονταν όταν ήταν μόνα τους αυτά τα δυο πιτσουνάκια, όχι του Αγίου Πνεύματος βλάσφημοι.

Ας δούμε όμως για την Μαρία Μαγδαληνή και στο γνωστικό Ευαγγέλιο του Θωμά):

«Ο Σίμωνας Πέτρος είπε στον Ιησού: ας φύγει η Μαρία (@ Η Μαγδαληνή) από κοντά μας, διότι οι γυναίκες δεν είναι άξιες της ζωής.

Κι ο Ιησούς του απάντησε: εγώ θα την καθοδηγήσω και θα την κάνω άνδρα, ώστε κι αυτή να γίνει ζωντανό πνεύμα όπως εσείς.

Διότι πολλές γυναίκες που θα γίνουν άνδρες, θα εισέλθουν στην βασιλεία του ουρανού».

(@ Τι λες εδώ μαλάκα Πέτρο: Να αφήσει το γκομενάκι του την Μαρία Μαγδαληνή ο Ερωτιάρης Ιησούς Χριστός, επειδή εσύ είσαι μισογύνης !!!

Αφού ο Ιησούς Χριστός έχει την θαυματουργή λύση: Θα την κάνει άντρα την Μαρία Μαγδαληνή !!!

Τώρα αν την κάνει άντρα την Μαρία Μαγδαληνή ο Ιησούς Χριστός, θα αναγκαστεί μετά να πάει και σε πιό ερωτικά Ορθόδοξα μυστήρια γούστα (όπως τα γούστα που κάνουν οι Ορθόδοξοι καλόγεροι και οι παπάδες), αλλά τέλος πάντων γιός Θεού λέει ότι είναι και μπορεί αυτά να είναι τα Θεϊκά Εβραϊκά ερωτικά του γούστα.

Χώρια που μας το ξεκαθάρισε Πέτρο ο Ιησούς Χριστός: Ότι, όταν οι γυναίκες θα γίνουν άντρες, θα πάνε σίγουρα στον παράδεισο !!!

Ένα όμως δεν μας ξεκαθάρισε ο Ιησούς Χριστός: Θα πρέπει να γίνουν κανονικοί άντρες, ή απλώς τραβεστί ;

Ας δούμε όμως και στο γνωστικό Ευαγγέλιο της Μαρίας (@ Της Μαγδαληνής), που βρέθηκε στην Οξύρρυγχο):

«ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

1. Όταν η Μαρία (@ Η Μαγδαληνή) είπε αυτά, σίγησε, διότι εκείνη τη στιγμή ήταν που ο Σωτήρας μίλησε μαζί της.

2. Μα ο Ανδρέας απάντησε λέγοντας στην αδελφότητα, πείτε ότι θέλετε να πείτε για όσα είπε (@ η Μαρία Μαγδαληνή). Εγώ τουλάχιστον δεν πιστεύω ότι ο Σωτήρας είπε αυτά.

Διότι σίγουρα αυτές οι διδασκαλίες είναι παράξενες ιδέες».

(@ Όταν ακούει ο Ανδρέας τι λέει ως ιδέες η Μαρία Μαγδαληνή (ότι αυτά τα έλεγε ο Ιησούς Χριστός), απαντάει σε όλους τους μαθητές: «Εγώ τουλάχιστον δεν πιστεύω ότι ο Σωτήρας είπε αυτά».

Από ότι φαίνεται η Μαρία Μαγδαληνή, έλεγε ότι ήθελε και έκανε ότι ήθελε !!!

Θα μου πείτε, δεν είναι και μικρό πράγμα να είσαι η γκόμενα του γιού, ενός Θεού !!!)
(@ Ας πάμε όμως τώρα Έλληνες και στην πικάντικη περιγραφή ενός Ορθόδοξου αγίου, για την αποτυχημένη γκρούπ θέραπι παρτούζα, που έκανε ο Ιησούς Χριστός.

Ποιος σας είπε Έλληνες, ότι οι Εβραιοχριστιανοί δεν έχουν κάμα σούτρα ;

Δεν θα σας το περιγράψω εγώ αυτό το Καμασούτρα του Ιησού Χριστού με την αποτυχημένη παρτούζα του, αλλά ο Ορθόδοξος Άγιος Επιφάνιος, στο βιβλίο του «Πινάριον», το περιγράφει τέλεια και πολύ πιό ερωτικά και από τους Ινδούς !!!

Αρχίζει ο Άγιος Επιφάνιος ενημερώνοντας, ότι την επιστολή αυτή την έγραψε το έτος 92, δηλαδή στην εποχή του αυτοκράτορα Διοκλητιανού (Δηλαδή κοντά στην εποχή του Ιησού Χριστού):

«Ἐπιστολὴ γραφεῖσα ἐν τῷ ἐνενηκοστῷ δευτέρῳ ἔτει Διοκλητιανοῦ βασιλείας, Οὐαλεντινιανοῦ καὶ Οὐάλεντος ἔτους δωδεκάτου καὶ Γρατιανοῦ ἔτους ὀγδόου, πρὸς Ἐπιφάνιον Παλαιστινὸν Ἐλευθερο-πολίτην, γενόμενόν <ποτε> πατέρα μοναστηρίου ἐν τῇ τῆς αὐτῆς Ἐλευθεροπόλεως περιοικίᾳ…».

(@ Ο Άγιος Επιφάνιος στο έργο του αυτό: Αναφέρει τι πίστευαν διάφορες αιρέσεις Εβραιοχριστιανών (Πριν αρχίσουν να τους σφάζουν οι Ορθόδοξοι Εβραιοχριστιανοί).

Από τον άγιο Επιφάνιο, στο Πανάριον, αναφέρονται οι Ερωτήσεις Μαρίας, που δεν σώζονται και ανήκουν στους Ναασινούς.

Εντάσσονται στον τύπο των Γνωστικών Ευαγγελίων και ξεκινούν με το γνωστό μοτίβο: Ο Ιησούς Χριστός ανεβαίνει σ’ ένα βουνό και προβαίνει σε αποκαλύψεις.

Οι Ναασινοί όμως το προχωράνε και πιο πέρα: ο Ιησούς Χριστός έχει ανεβεί εκεί πάνω με τη «Μαρία» (δεν προσδιορίζεται ακριβώς, ποιά Μαρία, αλλά θα δείτε ότι δεν θα σας νοιάξει καθόλου αυτό).

Και, κατά τη διάρκεια των αποκαλύψεων και ενώ βγάζει κι από την πλευρά του ο Ιησούς Χριστός μια γυναίκα (μίμηση της δημιουργίας της Εύας), και μετά αρχίζει να κάνει έρωτα μαζί της… Ζητάει μετά από την Μαρία να θηλάσει (Να πιεί) το σπέρμα του !!!

Και όταν η Μαρία σκανδαλίζεται από την προτροπή αυτή του Ιησού Χριστού (Πέφτει κάτω) και όταν ξανασηκώνεται, ο Ιησούς της λέει:

«Ολιγόπιστη, γιατί δίστασες ; ».

Εδώ το αρχαίο κείμενο: Γιατί δεν έχουν ακόμη τολμήσει να το αποδώσουν στην νεοελληνική γλώσσα οι Εβραιοχριστιανοί):

Επιφάνιος «Πινάριον», (8), 1.284.20 :

«…αὐτὸν δὲ τὸν Σωτῆρα ἡμῶν καὶ κύριον Ἰησοῦν Χριστὸν οὐκ αἰσχύνονται λέγειν ὅτι αὐτὸς απεκάλυψε ταύτην τὴν αἰσχρουργίαν. ἐν γὰρ ταῖς ἐρωτήσεσι Μαρίας καλουμέναις μεγάλαις (εἰσὶ γὰρ καὶ μικραὶ αὐτοῖς πεπλασμέναι) ὑποτίθενται αὐτὸν αὐτῇ αποκαλύπτειν, παραλαβόντα αὐτὴν εἰς τὸ ὄρος (@ Πήρε την Μαρία στο όρος ο Ιησούς) καὶ εὐξάμενον (@ Ευχήθηκε).

1.284.20

Και ἐκβαλόντα (@ Και έβγαλε) ἐκ τῆς Πλευρᾶς Αὐτοῦ Γυναῖκα καὶ ἀρξάμενον αὐτῇ ἐγκαταμίγνυσθαι, (@ Και άρχισε με αυτήν, να κάνει έρωτα) καὶ οὕτως δῆθεν τὴν απόρροιαν αὐτοῦ μεταλαβόντα (@ Και αφού πήρε το σπέρμα του ο Ιησούς Χριστός)

Δεῖξαι (@ Το έδειξε: Αυτό μάλλον υποθέτω ότι το έκανε ο Ιησούς, για να το γλύψει ή να το πιεί η Μαρία) ὅτι «δεῖ οὕτως ποιεῖν, ἵνα ζήσωμεν», καὶ ὡς τῆς Μαρίας Ταραχθείσης (@ Ταράχτηκε η Μαρία) καὶ Πεσούσης Χαμαὶ (@ Έπεσε κάτω η Μαρία) αὐτὸν πάλιν αὐτὴν ἐγείραντα εἰπεῖν αὐτῇ (@ Αυτός πάλι την σήκωσε την Μαρία και της είπε ο Ιησούς Χριστός)

«ἵνα τί ἐδίστασας, ὀλιγόπιστε;». (@ Γιατί δίστασες ολιγόπιστη ; Να πιει το σπέρμα του ή να συμμετέχει και αυτήν στην παρτούζα !!!)

Αλήθεια εδώ που δίνει ο Ιησούς Χριστός το σπέρμα του και αναφέρεται «τήν απόρροιαν αὐτοῦ μεταλαβόντα».

Αυτό το «μεταλαβόντα», μήπως μπορούμε να το πούμε Θεία Μετάληψη ή Θεία Ευχαριστία της Μαρίας και όποιας πιστής δεν διστάσει και δεν είναι ολιγόπιστη;

Έχετε διαβάσει πότε ξανά πιο ερωτική σκηνή Θεού ή γιού Θεού παγκοσμίως και με τέτοιες πικάντικες και γλαφυρές λεπτομέρειες ;

Δεν ντρέπεστε αντίχριστοι που βγάλατε για απόκρυφο και απαγορευμένο τέτοιο Θεϊκό και ερωτικό κείμενο ;

Και δεν είναι η πρώτη σας φορά !!!

Πρόσφατα δεν έγινε πάλι θέμα, με το ευαγγέλιο της Μαγδαληνής ;

Μια φορά μετά από τόσα χρόνια πήγαν να αναφέρουν ότι ο Ιησούς Χριστός επιτέλους είχε πηδήξει γυναίκα και πάλι εσείς οι πουριτανοί Εβραιοχριστιανοί φωνάζατε, όχι δεν πήδηξε !!!

Κι όμως, όπως είδατε εδώ: Και πήδηξε και πήγε να κάνει και παρτούζα, αλλά δεν του «έκατσε» για να κάνουν και παρτούζα, η Μαρία μάλλον η Μαγδαληνή.

Αλήθεια, μήπως επειδή υπάρχουν τέτοια ιερά ερωτικά κείμενα, τα λέτε απόκρυφα αυτά τα ευαγγέλια ;

Μόνο που ξεχνάτε οι Εβραιοχριστιανοί να βάλετε μετά τα απόκρυφα και αυτήν την φράση στην συνέχεια «Σημεία της».

Αλλά δεν τους φτάνουν τόσοι Ορθόδοξοι άγιοι που είδαμε ότι γιορτάζουν στις 4 Μαΐου, αλλά έχουν οι Εβραιοχριστιανοί ένα ακόμη κοπάδι Ορθοδόξων αγίων που γιορτάζουν την ίδια μέρα και μάλιστα λένε ότι όλοι αυτοί οι άγιοι μαρτύρησαν στην Σκυθόπολη (Εκεί που πραγματικά σφαγιάστηκαν από τους Χριστιανούς εκατομμύρια Ελλήνων του Ελληνικού Πανθέου, γιατί δεν άλλαζαν την πίστη τους προς στους Έλληνες Θεούς).

«04/05 - Αφροδισίου, Λεοντίου, Αντωνίνου, Μέλους, Ουαλλεριανού, Μακροβίου, και των συν αυτοίς εν Σκυθοπόλει Μαρτύρων.

Mνήμη των Aγίων Πατέρων Aφροδισίου, Λεοντίου, Aντωνίνου, Mέλους (1), Oυαλλεριανού, και Mακροβίου, και του πλήθους των συν αυτοίς εν Σκυθοπόλει μαρτυρησάντων.

(@ Σημείωση του Συναξαριστή του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου):

«(1). Eν δε τω Συναξαριστή της Mονής του Διονυσίου, Mελδά γράφεται».

(@ Άγιε Νικόδημε Αγιορείτη, γράφετε για αιώνες Εβραϊκά παραμύθια που τα ονομάζετε συναξάρια Ορθοδόξων αγίων και σε πείραξε αν άλλαξαν λίγο τ’ όνομα !!!)

«Tελείται δε η αυτών Σύναξις εν τω σεπτώ Nαώ του Aγίου και πανευφήμου Aποστόλου Iακώβου αδελφού του Kυρίου, τω όντι ένδον του σεβασμίου οίκου της Yπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου εν τοις Xαλκοπρατείοις.

Eις τον Aφροδίσιον.

* Tίς ούτος ο τράχηλον εκτείνων ξίφει;
Aφροδίσιος, Aφροδίσιος λέγει.

Eις τον Λεόντιον, Aντωνίνον και Mέλη.

* O Λεόντιος και συναθληταί δύω,
Λέοντες οίον έδραμον προς το ξίφος.

Eις τον Oυαλλεριανόν και Mακρόβιον.

* Yπέρ κεφαλάς Mαρτύρων αρθέν δύω,
Aθλητικήν έπηξε πυρ αυτοίς στέγην.

(@ Από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ´. Εκδόσεις Δόμος, 2005).

(@ Γιορτάζει και τιμά η Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανική Εκκλησία τόσους αγίους που λένε ότι μαρτύρησαν στην Σκυθόπολη (αν και δεν ξέρουμε καν αν ανήκαν στην Ελληνική φυλή) και δεν τιμάει κανέναν από τους εκατομμύρια Έλληνες που μαρτύρησαν πραγματικά στο πρώτο στρατόπεδο συγκεντρώσεως στην παγκόσμια Ιστορία, στην Σκυθόπολη της Παλαιστίνης.

Κατ’ άλλα η Ορθοδοξία είναι Ελληνική και Ορθοδοξία σημαίνει Ελλάδα και ας ακούμε συνεχώς στις Εβραιοχριστιανικές Εκκλησίες να υμνούν συνεχώς τον Περιούσιο λαό του Ισραήλ και τους Εβραίους Προπάτορες των Ορθοδόξων Χριστιανών.


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός – Ερευνητής.

1 σχόλιο: