Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Μετά από την ανάρτηση μου για τον Άγνωστο Θεό : Δέχτηκα ομαδική επίθεση αναφορών Εβραιοχριστιανών αγαπούληδων στο facebook (που επειδή δεν τολμούσαν να μου βάλουν στοίχημα με αληθινό χρήμα όπως τους ζητούσα) μου έκαναν αναφορές σε πέντε πολύ παλαιότερες αναρτήσεις μου (γιατί δεν μπορούσαν να με μπλοκάρουν για την ανάρτηση στον Άγνωστο Θεό) και έτσι μου μπλόκαραν για 35η φορά το πρώτο μου προφίλ, για 30 ημέρες.

Μετά από την ανάρτηση μου για τον Άγνωστο Θεό : Δέχτηκα ομαδική επίθεση αναφορών Εβραιοχριστιανών αγαπούληδων στο facebook (που επειδή δεν τολμούσαν να μου βάλουν στοίχημα με αληθινό χρήμα όπως τους ζητούσα) μου έκαναν αναφορές σε πέντε πολύ παλαιότερες αναρτήσεις μου (γιατί δεν μπορούσαν να με μπλοκάρουν για την ανάρτηση στον Άγνωστο Θεό) και έτσι μου μπλόκαραν για 35η φορά το πρώτο μου προφίλ, για 30 ημέρες.

Το λινκ για όσους Έλληνες δεν διάβασαν την ανάρτηση μου για τον άγνωστο θεό, είναι αυτό:


Την πρώτη αναφορά που θα δείτε Έλληνες θα πρέπει να την έκανε ο ίδιος ο παπάς Steve Scoutas από την Αυστραλία, αλλιώς δεν εξηγείται το μπλοκάρισμα και γι’ αυτήν την ανάρτηση.




Αυτές ήταν οι αναρτήσεις που μου έκαναν αναφορές οι Εβραιοχριστιανοί και με μπλόκαραν (τρείς ίδιες στο προφίλ μου και δύο ίδιες σε σελίδες μου στο facebook.

Όπως βλέπετε Έλληνες και οι τρείς αναρτήσεις μου αφορούν προσωπικά έναν παπά, έναν Εβραιοχριστιανό και μία Εβραιοχριστιανή.

Δεν χρειάζεται ούτε πολλή σκέψη, ούτε κανένα θαύμα... για να καταλάβουμε όλοι, ποιοί μου έκαναν τις αναφορές.

Δεν έχουν φαίνεται καταλάβει οι Εβραιοχριστιανοί, ότι ακόμη κι αν τους βοηθάει στο μπλοκάρισμα ο παπάς Steve Scoutas από την Αυστραλία: εγώ θα επανέρχομαι δριμύτερος, για να τους βατέψω ξανά Ελληνικά.

Ετοιμαστείτε Εβραιοχριστιανοί, γιατί σας ετοιμάζω άγρια γούστα, όταν θα πάτε να σκύψετε το Πάσχα !!!

Η ανάρτηση μου για τον άγνωστο θεό σας πόνεσε το ξέρω Εβραιοχριστιανοί μου... αλλά επειδή ξέρω ότι ο πόνος είναι η μεγαλύτερη γλύκα για τον κάθε Εβραιοχριστιανό...

Αποφάσισα μέχρι και εγώ ο εχθρός σας, να σας δώσω μόνον πόνο... που εσείς το λέτε εδώ και αιώνες με σφαγών Ελλήνων... αληθινή Χριστιανική αγάπη !!!


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου