Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Περιγραφή αληθινού περιστατικού: Πού το βίωσα εγώ στο συλλαλητήριο της 8/9/2018 στην Θεσσαλονίκη, για τ΄ όνομα της Μακεδονίας... όταν μας έριχναν τα ΜΑΤ τα χημικά !!!



Περιγραφή αληθινού περιστατικού: Πού το βίωσα εγώ στο συλλαλητήριο της 8/9/2018 στην Θεσσαλονίκη, για τ΄ όνομα της Μακεδονίας... όταν μας έριχναν τα ΜΑΤ τα χημικά !!!

Ακούω ξαφνικά από πίσω μιά καλόγρια να φωνάζει με τον τηλεβόα: Μην φοβάστε, η Παναγία είναι δίπλα μας.

Και εγώ γύρισα αγανακτισμένος, γιατί είχα δεχτεί τα χημικά... και της φώναξα πολύ δυνατά: Πες την Παναγία να πάει μπροστά... γιατί μας τάραξαν με τα χημικά !!!

Αυτή πού κρατάει την εικόνα, δεν είναι αυτή η καλόγρια...

Όπως και ο ξεβράκωτος της φωτογραφίας, αποκλείεται να είμαι εγώ... γιατί δεν μου αρέσουν οι άπλυτες και οι αξύριστες... και μην με ρωτήσετε πού !!!

Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου