Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Εβραιοχριστιανικό Χαϊβάνι, Manolis Prasinos: Γιατί μ΄ Επικήρυξες με ανάρτηση σου... και λες ότι είμαι εγώ ο Μυκονιάτης παπάς, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός) ;




Εβραιοχριστιανικό Χαϊβάνι, Manolis Prasinos: Γιατί μ΄ Επικήρυξες με ανάρτηση σου... και λες ότι είμαι εγώ ο Μυκονιάτης παπάς, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός) ;

Και λες ακόμη: «Πρόκειται πιθανόν για τον δαιμονισμένο Έξαρχο της νεοειδωλατρίας στην πατρίδα μας Γεώργιο Γρηγορομιχελάκη».

Και λες ακόμη, για εμένα: «είναι επικίνδυνος, πέσαμε πάνω στον σκληρό πυρήνα της νεοειδωλατρίας στην πατρίδα μας».

Τώρα και εγώ (Manolis Prasinos) σου βάζω δημόσια την Εβραιοχριστιανική σου αποβλάκωση... όχι μόνον στο facebook, αλλά σ΄ όλο το Διαδίκτυο !!!

Τα επιπλέον δικά μου σχόλια: θα είναι πάντα μέσα σε παρένθεση και θα αρχίζουν πάντα με κόκκινο χρώμα, με το Σύμβολο αυτό @

(@ Ας δούμε όμως τώρα Έλληνες, πως άρχισαν όλα !!!

Ο Εβραιοχριστιανός Manolis Prasinos : Μπήκε ξαφνικά σε μιά ανάρτηση του προφίλ μου και άρχισε κατευθείαν να βρίζει.

Εγώ θέλοντας να δω ποιός είναι αυτός πού βρίζει: μπήκα στο προφίλ του και είδα μιά ανάρτηση του, πού μιλούσε σ΄ αυτήν για εμένα και με συκοφαντούσε, μ΄ εικασίες του.

Ο Εβραιοχριστιανός Manolis Prasinos, τώρα μ΄ έχει μπλοκάρει στο facebook (αν και δεν τον είχα ποτέ φίλο): αλλά εγώ προνόησα και έσωσα την ανάρτηση πού με επικήρυξε και φυσικά όλους τους διαλόγους... γιατί δεν θέλω να στερώ από τους Έλληνες, το γέλιο.



Το λινκ της ανάρτησης του αυτής, είναι αυτό:

https://www.facebook.com/manolis.prasinos.1/posts/2161966467367632



Και αυτή είναι η Φωτογραφία με τον σχολιασμό του, από την ανάρτηση του).


(@ Τώρα θα βάλω Έλληνες ξανά το κείμενο της ανάρτησης, του Manolis Prasinos , και θα την σχολιάσω: με τον δικό μου Αριστοφανικό τρόπο).

«ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΕΟΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΙΕΡΕΩΣ.

(@ Πού κατάλαβε: ότι ο Μυκονιάτης παπάς, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός), δεν είναι Ορθόδοξος παπάς ;

Λέτε να έβαλε ο παπάς και ανάρτηση με την Θεά Αφροδίτη, γιατί αγαπάει πολύ τις γυναίκες ; ) 

Σε όλα τα αδέλφια προσοχή, στο όνομα της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Όπως μας ειδοποίησε η αδελφή μας Georgia Gourioti, εμφανίστηκε με το συγκεκριμένο ψεύτικο προφίλ που ακούει στο όνομα Π. Στυλιανός Αυγουστής, ειδωλολατρική συμμορία η οποία ασκεί προσηλυτισμό στο δωδεκάθεο.

Με αφορμή βλάσφημη και εμετική του ανάρτηση για την Υπεραγία Θεοτόκο με εβραϊκές δοξασίες

(@ Δεν κατάλαβα: πιστεύει, ότι οι δοξασίες του Εβραιοχριστιανισμού, δεν είναι Εβραϊκές !!!

Τι είναι ; Κινέζικες Δοξασίες ;

Για τον Εβραίο Μαλαχία και τον Αυνάν, δεν του είπε κανείς ; )

(σήμερα έχει αποσυρθεί), έγινε έρευνα κατά την οποία μας έγινε γνωστό πως, ούτε στην Μητρόπολη Σύρου υπάρχει το όνομα του ούτε στην εκκλησία του Αγίου Ανδρέα στην Δραπετσώνα με το παλαιό ημερολόγιο έχει εμφανιστεί ο απατεώνας.

Πρόκειται πιθανόν για τον δαιμονισμένο Έξαρχο της νεοειδωλατρίας στην πατρίδα μας Γεώργιο Γρηγορομιχελάκη ή κάποιου εκ της ηγετικής του ομάδας, ο οποίος χρησιμοποιεί την κάλυψη προφίλ ιερέως για να περνάει την γραμμή του.

(@ Όταν με λέει Δαιμονισμένο Έξαρχο: τι εννοεί ; 

Ότι δεν είμαι Έξαρχος του Παναγρίου Τάφου στο Ισραήλ, αλλά έχω δαιμονιστεί από τον Εβραιοχριστιανισμό στην Ελλάδα ;

Μήπως εννοεί: ότι δαιμονίζομαι ως Έξαρχος νεοειδωλολατρείας, από την Εβραιοχριστιανική Αγρία Τριάδα ;

Εγώ δεν είμαι ψεύτης, για να κοροϊδεύω τους πιστούς Εβραιοχριστιανούς.

Εγώ τους λέω αληθινά: ότι έχω μία Άγια και Υπεραγία Τριάδα, ανάμεσα στα πόδια μου... και καμία άλλη !!!

Αν δεν πιστεύετε εμένα Εβραιοχριστιανοί: ρωτήστε τις Ερωτικές συντρόφους μου.

Και γιατί να κάνω ψεύτικο προφίλ και μάλιστα παπά ;

Για μιλώ για Παναγίτσες και Χριστούληδες συνεχώς, όπως κάνει ο Ορθόδοξος παπάς Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός) ;

Εδώ εγώ βρίζω τους σαλταρισμένους Σειριολόγους Έλληνες, δήθεν Λατρευτές και θ΄ ασχοληθώ για προσηλυτισμό και με τ΄ αποβλακωμένα Εβραιοχριστιανικά όντα ;

Δεν βλέπουν ότι βρίζω οι Εβραιοχριστιανοί και χαλάω εσκεμμένα την εικόνα μου, γιατί δεν θέλω κανέναν να τον κάνω Οπαδό μου ;


Εγώ με τον τρόπο πού λειτουργώ και αντιδρώ στο facebook: μόνον για προσηλυτισμό δεν κάνω... ούτε καν για τις δικές μου ιδέες !!!

Και πότε απέκτησα ηγετική ομάδα νεοειδωλατρίας και δεν το γνωρίζω ;

Θα μου την γνωρίσεις καμιά φορά αυτήν την φανταστική σου νεοειδωλατρική ομάδα, Εβραιοχριστιανέ Σαλταρισμένε ;

Χώρια πού εγώ δεν είμαι νεοειδωλάτρης, αλλά Έλληνας... Σκέτο Ειδωλολάτρης !!!

Αν νομίζεις Εβραιοχριστιανέ ακόμη, ότι έχω έστω και ένα ψεύτικο προφίλ (όχι μόνον του παπά: πού θεωρείς εσύ)...

Σε προκαλώ τώρα δημόσια: να μου κάνεις αληθινή μήνυση, για να δούμε στα Ελληνικά δικαστήρια, αν μπορέσεις ποτέ ν΄ αποδείξεις, ότι έχω έστω ένα ψεύτικο προφίλ !!!

Δεν σου ζητώ να μου δείξεις κάποιον από την ηγετική ομάδα της φαντασίας σου: γιατί αν μου βρείς έστω έναν, πού λέει ότι είναι σε δήθεν ηγετική μου ομάδα, θα του κάνω εγώ μήνυση και ας πάμε στα Ελληνικά Δικαστήρια, να μου αποδείξει (ότι έχει στοιχεία), γι΄ αυτά πού υποστηρίζει).

Μια παράκληση σε όλους και όλες, να κάνετε για την αγάπη της Παναγίας μας μια αναφορά ώστε να τον κλείσουμε και όσοι τον έχετε φίλο να πράξετε το αυτονόητο.

(@ Πολύ Εβραιοχριστιανική Αγάπη, βλέπω σε αυτή την δήλωση σου, Manolis Prasinos !!!

Έναν Ορθόδοξο παπά από την Μύκονο βρήκατε: πού δηλώνει ότι πάει μόνον με γυναίκες... και αυτόν θέλετε να τον καταδικάσετε !!!

Το ν΄ αγαπάτε τους Εχθρούς σας, το διαβάσατε ποτέ: ότι το λέει ο Α Χριστός Σωτήρας σας Ιησούς ;

Ή τον έχετε γραμμένο και αυτόν, στα Δίδυμα σας, όπως τα λέει τα αμελέτητα, ο άγιος Αρτέμιος ο Θεραπευτής τους ;

Πάντως να ξέρετε Εβραιοχριστιανοί: εγώ, εχθρός σας είμαι, γι΄ αυτό και σας βρίζω !!!

Αν δεν σας βρίζω: κινδυνεύω να με πείτε και φίλο σας !!!

Χώρια πού μόνον εγώ: μπορώ να σας κάνω ν΄ αγιάσετε πιό γρήγορα, αγαπώντας εμένα τον Αληθινό Εχθρό σας !!! 

Και όταν λες Manolis Prasinos: να πράξουν όλοι οι Εβραιοχριστιανοί φίλοι του παπά, το αυτονόητο: ποιό είναι το αυτονόητο της Εβραιοχριστιανικής αγάπης ;

Να τον διαγράψουν από φίλο τους, τον Ερωτιάρη παπά Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός) ;

Να τον δείρουν, αν τον βρούν ;

Ή να τον σκοτώσουν: γιατί προσβάλει την Εβραϊκή σας Ορθόδοξη Αίρεση ;

Όλα αυτά είναι: η Αληθινή Εβραιοχριστιανική αγάπη, για όσους δεν κατάλαβαν ακόμη !!!)

Υ.Γ όσοι έχουν επαφή με τον εκκλησιαστικό χώρο να μας πουν αν γνωρίζουν σε ποιόν ορθόδοξο ιερέα ανήκει η ψεύτικη φώτο προφίλ που έχει σηκώσει.

(@ Όταν βάλω διάφορα στοιχεία: ότι δεν είναι Ψεύτικο το Προφίλ του Ορθόδοξου παπά Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός), εκεί να δείτε Εβραιοχριστιανοί... εγώ τι γέλιο θα κάνω !!!

Τώρα όμως: επειδή βλέπω ότι ζορίζεται η σεμνοτυφία της Ορθολοξίας, με τον Μυκονιάτη καυλιάρη παπά, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός)...

Αποφάσισα να κάνω μιά καινούρια ετικέτα στο μπλογκ μου ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΚΛΟΣ : και θ΄ αφορά μόνον τον παπά Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός), με τον τίτλο:

Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός), ο παπάς από την Μύκονο, πού πάει μόνον με γυναίκες !!!

Αλλά ας δούμε τώρα Έλληνες: τι σχόλια έκαναν οι Εβραιοχριστιανοί Αγαπούληδες, σ΄ αυτήν την ανάρτηση του Manolis Prasinos (πού δεν μπορεί να σχολιάσει κανένας άλλος, εκτός από τους φίλους του)... δηλαδή σαν να λέμε: κάτι το εντελώς αντίθετο, από τις δικές μου Δημόσιες αναρτήσεις !!!)


(@ Όταν λες Manolis Prasinos: Ότι είμαι επικίνδυνος: ως παπάς της φαντασία σου είμαι επικίνδυνος, ή γενικά ως Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης ;

Πάντως να ξέρετε Εβραιοχριστιανοί: Εγώ ως Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης (γιατί παπάς δεν θα γίνω ποτέ: ούτε ακόμη και για πλάκα, με ψεύτικο προφίλ).

Ούτε έχω σκοπό να σκοτώσω κανέναν: ούτε έχω σκοπό να βάλω βόμβες, όπως έκαναν οι αδερφοί Ξηροί (της Τρομοκρατικής Οργάνωσης, 17 Νοέμβρη)... πού είναι γιοί Ορθόδοξου παπά !!!

Και όταν λες, ότι: «πέσαμε πάνω στον Σκληρό Πυρήνα της νεοειδωλολατρίας στην πατρίδα μας».

Για ποιά πατρίδα μιλάς ; 

Την Ελλάδα, ή τους Άγιους Τόπους σας στο Ισραήλ ;

Γιατί ξέρω, ότι αυτά τα δύο: τα μπερδεύετε τακτικά οι Ορθόλοξοι Εβραιοχριστιανοί !!!

Και όταν λες Σκληρό Πυρήνα: πού το ξέρεις, ότι είναι τόσο Σκληρός ;

Τον άγγιξες ;

Μήπως τον είδες από πολύ κοντά και κατάλαβες, ότι σίγουρα είναι πολύ σκληρός ; 

Πάντως, μαλακός δεν ήταν: τώρα και εγώ είμαι σίγουρος... όπως τον περιγράφεις !!!

Μάλλον η Εβραιοχριστιανική Φαντασία σου: Τα βλέπει όλα Σκληρά, όπως οι κωλόγεροι στον Άγριο Ερωτικό Όρος, της Παρθένας γυναίκας... για Παρθένο άντρα, δεν παίρνω όρκο !!!)


(@ Ellias Karaolis : Ηλία ΚΑΡΊΟΛΗ, για ποιόν έκανες αναφορά: για τον πάπα ή για εμένα, Γαμιόλη ; Συγνώμη Καργιόλη... συγνώμη: όλο μπερδεύω, εσένα τον Καριόλη, με τον Manolis Prasinos, πού είναι και Γαμιόλης !!!

Και εσύ Εβραιοχριστιανή Μουστόγρια Georgia Gourioti : Γιατί ρουφιάνεψες στον βλαμμένο τον Manolis Prasinos, για τον καυλιάρη Μυκονιάτη παπά, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός) ;

Δεν τον έχεις πάρει ακόμη χαμπάρι, τον Manolis Prasinos : ότι είναι αποβλακωμένος και έχει τρελή φαντασία ;

Μου αρέσει πού του δίνεις και συγχαρητήρια, πού βρήκε Εμένα: τον Αρχηγό της Πλάνης !!!

Και εσύ μου φαίνεται: για το Ψυχιατρείο της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης είσαι !!!)



(@ Manolis Prasinos: Το μόνο πού πιστεύω σίγουρα. ότι θα εντοπίσεις πολύ γρήγορα... θα είναι ο Ορθόδοξος καυλιάρης παπάς, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός)... να πηδάει κάποια πιστή Εβραιοχριστιανή... για να της φύγει το Δαιμόνιο της Αγαμίας !!! 


Και εσύ ανισόρροπη Diamandia Tagiou : Μόνον δύο φορές κοινοποίησες, την επικήρυξη μου !!!

Γι΄ αυτό και εγώ, σε κοινοποιώ εδώ στο Μπλογκ μου: για να σε κάνω διάσημη, σ΄ όλο το Διαδίκτυο !!!

Χώρια πού με αυτήν την κοινοποίηση μου, θα πιάσεις μιά Αγία Τριάδα Κοινοποιήσεων !!!

Θα μου πεις εσύ: Αγία Τριάδα να ΄ναι και όπου να ΄ναι... ακόμη κι αν είναι δίπλα στην Περαία, τον Μπαξέ και στο Κτήμα του Καραγκιόζη, εδώ στην Θεσσαλονίκη !!!

Και μην ρωτάς Manolis Prasinos, αν υπάρχει άλλο πρόβλημα: γιατί, αντί να σε στείλω... να σ΄ εξετάσει Ψυχίατρος...

Θα σε στείλω στον παπά, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός), να σου δείξει μιά καινούργια Ορθόδοξη προσκύνηση... πού κάνει ο Μυκονιάτης παπάς στις γυναίκες... στο Σούπερ Παραντάις, της Μυκόνου !!!

Αυτή η τεχνική: είναι αυστηρά Ορθόδοξη... και την είδε ο παπάς, από τον Μυκονιάτη μόδιστρο Ασλάνη !!!

Ελπίζω να κατάλαβες: πως θα σου την διδάξει ο παπάς, αυτήν την Ορθόδοξη κοπτοραπτική !!!

Ας δούμε Έλληνες τώρα: τι άκουσε, όταν μπήκε μετά στο προφίλ μου και σχολίασε βρίζοντας κατευθείαν, σ΄ αυτήν μου την ανάρτηση μου ,ο Manolis Prasinos (έχει φωτογραφία στο προφίλ του: έναν μπλε δικέφαλο αετό... γιατί σας στο λέω αυτό... θα το καταλάβετε, διαβάζοντας παρακάτω την ανάρτηση αυτή !!!)

Εδώ το λινκ αυτής ανάρτησης μου :



Νόμιζε φαίνεται: ότι θα μιλούσε σ΄ Εβραιοχριστιανικό Κατηχητικό... και ότι θα τον ανεχόμασταν οι Έλληνες, ακόμη κι αν μας έβριζε !!! )






(@ Και ξαφνικά σχολίασε, απευθυνόμενος στον Manolis Prasinos και ο αντίχριστος Ανδρεας Οδυσσεας Δουκακης (γιατί στην Επικήρυξη μου: είχε και την φωτογραφία του).

(@ Από το βρίσιμο ενοχλήθηκε: ο ως τότε φίλος μου στο facebook, Μιχαλης Χανιωτακης ... και δείτε πως αντέδρασε !!!)



(@ Και ξαφνικά έβαλε τρία σχόλια η Εβραιοχριστιανή Άντρη Φιλίππου ... πού αφορούσαν τον παπά, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός).








(@ Εδώ τελειώνει και αυτή η ανάρτηση μου.

Είπαμε Εβραιοχριστιανοί: να με λέτε Αντίχριστο και Ειδωλολάτρη... αλλά να με κάνετε και παπά, αυτό πάει πολύ !!!

Περιμένετε την επόμενη ανάρτηση μου Εβραιοχριστιανοί και θα σας αποδείξω με στοιχεία του facebook, ότι δεν μπορεί να είμαι (έστω και με ψεύτικο προφίλ), ο Μυκονιάτης παπάς, Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός).

Ως τότε όμως: προσέξτε Εβραιοχριστιανές... αυτό το προσκύνημα στον Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή (Θαυματουργός)... γιατί ακούγεται.... ότι έμαθε να πηδάει και Ανορθόδοξα, έτσι !!!


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης : Συγγραφέας, Ιστορικός Ερευνητής... και στην Ορθόδοξη Εβραιοχριστιανική φαντασία... και Ερωτικός παπάς... Σκύψε Ευλογημένη Εβραιοχριστιανή, να σ΄ αγιάσω στα σίγουρα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου