Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Πληροφορώ τους Φίλους Έλληνες Λατρευτές: Ότι με μπλόκαραν ξανά στο facebook για ένα μήνα... (με τις καταγγελίες τους)… οι Υσέεδες υπήκοοι, του Βλάση Ρασσιά !!!



Πριν λίγες μέρες είχε λήξει το τελευταίο μπλοκάρισμα (πάλι από τους Υσέεδες: για ένα μήνα)... και πάλι σήμερα με ειδοποίησε το facebook: ότι με ξαναμπλοκάρει... (για δύο αναρτήσεις μου παλιές: πριν από μήνες)... πού αφορούσαν πάλι τους Υσέεδες !!!)

Δείτε τι πονηρό και δόλιο κάνουν τώρα οι Υσέεδες... γιατί δεν μπορούν να μπλοκάρουν τώρα πιά στο facebookεμένα και τις καινούργιες αναρτήσεις μου... πού τώρα πιά τις δημοσιεύω, στο προσωπικό μου Μπλόγκ «Ελλήνων κύκλος».

Πηγαίνουν σε παλιότερες αναρτήσεις μου (πού αφορούν το Υσεε και τον Βλάση Ρασσιά)... και καταγγέλουν στο facebook τις πιό παλιές αναρτήσεις μου... πού έγραψα τότε στο facebook… και αφορούν αυτούς !!!

Έτσι έκαναν τώρα (σε δύο παλιές μου αναρτήσεις, πού αφορούσαν το Υσεε: όπως με ενημέρωσε και μου τις έδειξε το facebook).

Μην νομίσετε Έλληνες, ότι αυτό είναι ένα τυχαίο γεγονός... γιατί, δείτε τι μου έγραψε πριν από λίγες μέρες (ως σχόλιο στο Μπλογκ μου)... το Ύπατο τσιράκι του Βλάση Ρασσιά, ο Κώστας Κεχαγιάς... στην ανάρτηση μου :

«Βλάσης Ρασσιάς: Ο Έλληνας Αρχιερέας, κυνηγός διαγραφής Ελλήνων Λατρευτών... για ένα λάϊκ στο facebook !!!»

«Kostas Kehagias 20 Ιανουαρίου 2018 – 3:16 π.μ.

Μια χαρά τα γράφει ο Ρασσιάς. Εσύ αν θέλεις μπορείς να συνεγελάζεσαι με τους υβριστές σου και όσους υπερθεματίζουν τον διασυρμό σου. Καλή δύναμη με τους αχρείους που διάλεξες για συνοδοιπόρους. »
ΕΔΏ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΚ, ΑΥΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:

Από φαίνεται: ότι μετά και από την άλλη ανάρτηση μου, αυτή:

«Όλοι οι Έλληνες κάνουν σήμερα συλλαλητήριο για την Μακεδονία... και ο Ύπατος Έλληνας Αρχιερέας, Βλάσης Ρασσιάς: συνεχίζει να έχει στα βιβλία του, βρισιές για τον Μέγα Αλέξανδρο και τους αρχαίους Μακεδόνες !!!»

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΚ, ΑΥΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:

Θα πρέπει να ζορίστηκαν πολύ οι Ύπατοι υπήκοοι (από αυτήν την ανάρτηση)... και άρχισαν να εφαρμόζουν το δόλιο σύστημα των καταγγελιών τους, στις παλιές μου αναρτήσεις στο facebook, για να με μπλοκάρουν... και το πέτυχαν !!!

Αλλά δεν θα τους δώσω άλλο τέτοιο δικαίωμα (για τις αναρτήσεις, πού τους αφορούν)... θα τις ΔΙΑΓΡΆΨΩ ΟΛΕΣ από το facebook... αλλά θα τις Δημοσιεύσω όλες (όπως ήταν)... εδώ στο Μπλογκ μου... για να μείνουν για πάντα και χωρίς να μπορούν να με καταγγείλουν ξανά γι΄αυτές στο facebook !!!

Μπορεί να μην τους αρέσει τους Υσέεδες: το εφήμερο facebook, γι΄ αυτό και εγώ... θα τους κάνω παντοτινούς στη GOOGLE !!!

Να πατάει κάποιος Έλληνας μιά λέξη (ψάχνοντας το ΥΣΕΕ ή τον Βλάση Ρασσιά)... και να βλέπει και τις αναρτήσεις μου, που θα αφορούν αυτούς !!!

Οι ετικέτες πού θα βάλω, σ΄ όλες αυτές τις αναρτήσεις (ακόμη και τις καινούργιες)... θα ονομάζονται : «Οι Δολιότητες, τα Ψέματα και οι Αθλιότητες του ΥΣΕΕ και του Βλάση Ρασσιά»

Ας δούμε: Βλάση Ρασσιά και οι υπόλοιποι Ύπατοι υβριστές του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των αρχαίων Μακεδόνων (και όχι μόνον αυτών)...

Θα συνεχίσουν οι Έλληνες Λατρευτές να σας σέβονται, ως «Ύπατους»... ή θα πουν όλοι... ότι δεν θέλουμε και δεν ακολουθούμε άλλο πιά... Φελλούς και Πάτους ;
Ιδού το Ελληνικό Λατρευτικό Δίλημμα... πού μπορεί να καταλήξει και σε ατελείωτο Ελληνικό Λατρευτικό πήδημα.... των δολίων Υσέεδων φυσικά !!!

Και δεν εννοώ με σκοινάκι, ή ως μακρυά γαϊδούρα !!!


24ο Μπλοκάρισμα μου στο facebook (σε δύο χρόνια !!!)...


Ακόμη δεν μου ανακοίνωσε το facebook... πόσα ακόμη μπλοκαρίσματα χρειάζομαι... για ν΄ αποκτήσω το Ρεκόρ Γκίνες !!!


Αναρτήθηκε: Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης: Συγγραφέας Ερευνητής και μόνιμα μπλοκαρισμένος... από καταγγελίες στο facebook !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου